Ach.. jij was leuker toen je nog aan de Doubletstraat werkte.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:31 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
[serieuze modus] Gert was leuker toen hij geen mod was [serieuze modus off]
Officieel:quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:36 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Nou ja, ik ook eigenlijk.![]()
Wat is ook alweer de definitie van knurft precies?
Tis maar goed dat we hier niet van rechts naar links lezen. Dan zou "mod" in een heel ander daglicht komen te staan......quote:
Klasse joh.quote:
Jij bent not amused.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach.. jij was leuker toen je nog aan de Doubletstraat werkte.![]()
Maar inderdaad: ik kan nu moeilijk mensen jankend de poort uit gaan treiterren als modje, en ik weet dat je daar erg van houdt.
Da's dan een cache overblijfsel op jouw comp, want ik zie alleen rode kruisjes.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het de nieuwste is....en ik geloof ook niet dat het dezelfde zijn als jouw en bijvoorbeeld NMNS zijn ava....het gaat hier uitsluitend om de plaatjes uit de OP's van de SC...makkelijkste manier om ze zelf terug te vinden..check PP zijn fobo en klik daar op de url van de SC die erin staat..vreemd genoeg zit daar nog een soort van cache overblijfsel ofzo
Doe eens ff rustig....quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En daarom PM'de ik je de tekst, zodat je het alsnog kon forwarden per PM.
Anyway: de ruziemaak-koek is even op. Het wordt vanavond óf gezellig, óf rustig. Maar het wordt geen bonje. Die sikkeneurige TT gaat gelogenstraft worden, stelletje teringlijers.
Ik slinger msn wel ff aan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's dan een cache overblijfsel op jouw comp, want ik zie alleen rode kruisjes.![]()
En de plaatjes uit de OP zijn de plaatjes uit mijn ava, mocht je dat niet opgevallen zijn.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je 'm delen met de rest van de wereld. Of bedoel je PP
* sluit Karel op in de kastquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weiger.....![]()
* wacht in spanning af wat er nu gaat gebeuren
That's the spirit.quote:
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:48 schreef -Blurk- het volgende:
Middag!
Je legt 't verkeerd uit. Het is "Blurk kom er maar in, de hoolie-activiteiten zijn verboden"quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.
Ondanks dat het verbdoden is, ben ik toch wel benieuwd wat er dan gepland stond eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry Blurk..Gert heeft zojuist alle geplande activiteiten voor vanavond verboden.
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:51 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.
Nou, toch niet álle activiteiten Jappie?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik kies voor rustigquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:51 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
Toen hij zei, het wordt gezellig of rustig, had hij zijn keuze al gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |