Uit het andere topic weet ik wat het onderwerp is van het einde, maar ben wel erg benieudquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Vooral het einde vond ik briljant in deze show.
Volgens mij staat die op uitzendinggemist.nl.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef Stansfield het volgende:
Morgenavond ook even kijken.
Moet ook nog de show van lebbis die gisteravond op tv was kijken. Iemand die gezien of is daar een apart topic over?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Nieuwe show dus?
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. De show waarmee Youp dit jaar heeft getourd
.
Dacht al dat 't aan mij lag, maar blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef jmac het volgende:
Ehhh is mijn tv kapot of is het geluid ongelofelijk bagger?
Idd. Andere zenders zijn wel kristalhelder. Een beetje bedompt geluid oid. Bij andere cabaretshows kunnen ze 't ook goed opnemen dus lijkt me dat de grootste caberatier toch wel een normale geluidsman heeft en als 't dan misgaat dat ze de show dan nogmaals opnemen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dacht al dat 't aan mij lag, maar blijkbaar niet...
Slecht idd van de geluidstechnici aldaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef jmac het volgende:
Ehhh is mijn tv kapot of is het geluid ongelofelijk bagger?
Slecht wil ik het niet noemen, maar het is wel minder geworden ja. Maar na zoveel jaar is het ook moeilijk om nieuw te blijven lijkt mequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hele tijd geleden dat ik hem nog eens bezig zag, maar wat is ie slecht geworden zeg ...
Heeft Teeuwen ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Slecht wil ik het niet noemen, maar het is wel minder geworden ja. Maar na zoveel jaar is het ook moeilijk om nieuw te blijven lijkt me
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
Ik ben hem helemaal mwijt. Beetje jammer dat je de hele tijd moet luisteren om er wat van te volgen
Je vergeet nog het gehuil over de materialistische generatie die z'n idealen kwijt isquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Kakkers.
Rode en gele broeken deugen niet.
Dementerende mama's.
Verpleeghuizen.
Verdomd, het is Youp.
Inderdaad. Wel kijken en dan op een internetforum zitten zeiken, wat een leven heb je dan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Stomme huiliesga dan lekker maar idols kijken
Tjah, ik weet het toch niet hoor. Ik heb de indruk dat men nog wel lacht omdat het Youp van't hek is die daar staat en ie ooit echt wel een goeie cabaretier was. Maar stel dat een nieuwe cabaretier met deze conference moest komen hij werd er op afgemaakt. Echt een totaal gebrek aan originaliteit en van sommige grappen heb ik de indruk (of minstens het gevoel) dat ie ze al 20 jaar vertelt ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Stomme huiliesga dan lekker maar idols kijken
Ligt nu weer in de winkelsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Piles het volgende:
Potten met planten![]()
Die glossy moet ik nog eens hebben
Vind het nu wel prima hoor, maar ik heb ook een kut tv met 1 klein boxjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef pberends het volgende:
Slechte geluidskwaliteit zeg.
Ja idd. Het lijkt wel of het gewoon met een microfoon opgenomen is van de PA daar ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef pberends het volgende:
Slechte geluidskwaliteit zeg.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja idd. Het lijkt wel of het gewoon met een microfoon opgenomen is van de PA daar ofzo.
Dan heb je een apart gevoel voor humorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond gordon en joling over de vloer trouwens lachwekkender dan dit.
Ik ken al Youp z'n grapjes al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan heb je een apart gevoel voor humor [ afbeelding ]
Sorry, Paul.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar btje flauw om te zeggen dat Joling grappiger is
Nietusquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de show, zo goed improviseert Youp echt niet hoor.
Wel de beste 5 minutenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef Aoristus het volgende:
Nou, dat waren 5 grappige laatste minuten. Weer alles gemist.
Zal wel weer in geknipt zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Bij onze show was het einde veel leuker.. Toen was het echt 3x dat we dachten dat het afgelopen was. Hier maar 1x. Raar..
Montage montage !11!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Bij onze show was het einde veel leuker.. Toen was het echt 3x dat we dachten dat het afgelopen was. Hier maar 1x. Raar..
jonge ik keek alleen de eerste 5 minuten en de laaatste 25 minuten want de rest was gordon en jolingquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Veldmuis waarom kijk je nooohooog je vond het toch zo stoooohoom maar kijkt het wel aaaf
AHahahaha D:d D:Dquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
jonge ik keek alleen de eerste 5 minuten en de laaatste 25 minuten want de rest was gordon en joling
Dat nummer wat al zeker 15 jaar oud is? Of een andere versie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik meen dat ie tijdens de show hier in Maastricht ook Niemand weet hoe laat 't is speelde. Dat was nu niet 't geval. Of vergis ik me?
Nope, dat 'oude' nummer idd. Vind ik z'n beste nummer en vond 't dus gaaf dat ie dat toen deed. Zat er nu dus niet in...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat nummer wat al zeker 15 jaar oud is? Of een andere versie?
Misschien moet jij maar in het theatertquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die grap was beter dan heel Youp z'n show.
Het is niet omdat iemand beter is dan Youp dat ie het theater in moet héquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar in het theatert
Jewel heel fok forum komt dan langs en yvonne mag vooraan zitten en dan gaat veldmuis grapjes over dr maken en dan gaat yvonnen stampvoetend op het toneel rellenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is niet omdat iemand beter is dan Youp dat ie het theater in moet hé
Hebben ze daar in bierland nog leuke(?) caberetiers? Behalve Urbanus en Geert Hoste.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, ik weet het toch niet hoor. Ik heb de indruk dat men nog wel lacht omdat het Youp van't hek is die daar staat en ie ooit echt wel een goeie cabaretier was. Maar stel dat een nieuwe cabaretier met deze conference moest komen hij werd er op afgemaakt. Echt een totaal gebrek aan originaliteit en van sommige grappen heb ik de indruk (of minstens het gevoel) dat ie ze al 20 jaar vertelt ...
Nu, hij is nog altijd nog grappiger dan sommige van z'n generatiegenoten als Freek ofzo natuurlijk. Die vent vertelt zelfs al geen grappen meer tegenwoordig ...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben ze daar in bierland nog leuke caberetiers? Behalve Urbanus en Geert Hoste.
Laat hem maar grappen maken in plaats van de moraalridder uithangen.quote:
genomineerd waarvoor?quote:
De nieuwe generatie haalt aan de lopende band zelfs prijzen in Nederland binnen hoor (Alex Agnew, Wim Helsen, Lenny & de Wespen, Nigel Williams, Henk Rijckaert, Wouter Deprez, Gunter Lamoot ... )quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben ze daar in bierland nog leuke(?) caberetiers? Behalve Urbanus en Geert Hoste.
Fokawardsquote:
Ik zag het alquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Fokawards
Meest serieuze user: Viking84
Hmmm, nooit van gehoord. Wat voor prijzen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De nieuwe generatie haalt aan de lopende band zelfs prijzen in Nederland binnen hoor (Alex Agnew, Wim Helsen, Lenny & de Wespen, Nigel Williams, Henk Rijckaert, Wouter Deprez, ... )
Daar zitten enkele héél goeie cabaretiers tussen hoor.
Lenny, Henk Rijckaert en Wouter Deprez werden allemaal in de top 3 gekozen bij het Cameretten festival , Alex Agnew won de jury- en publieksprijs op het Leids Cabaret Festival , Wim Helsen en Gunter Lamoot waren daar finalisten, ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hmmm, nooit van gehoord. Wat voor prijzen zijn dat dan?
Hmmm kennelijk hebben jullie desalniettemin toch een ander soort humor want alleen Wim Helsen komt me bekend voor (kan aan mij liggen).quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lenny, Henk Rijckaert en Wouter Deprez werden allemaal in de top 3 gekozen bij het Cameretten festival , Alex Agnew won de jury- en publieksprijs op het Leids Cabaret Festival , Wim Helsen en Gunter Lamoot waren daar finalisten, ...
Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat ze nog zelden in Nederland optreden. (of het moet op een van die grote cabaretfestivals zijn)quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hmmm kennelijk hebben jullie desalniettemin toch een ander soort humor want alleen Wim Helsen komt me bekend voor (kan aan mij liggen).
Maar goed, ik zou zeggen: importeren die hap, alles beter dan Youp.
Niemand zegt dat ze goed zijn Tong, ze zijn alleen beter dan Youp vanavond was ...quote:
Nee hoor, wij zijn niet veranderd en Youp ook niet, net als in Prachtige Paprika's haalt hij gewoon de meest succesvolle elementen uit al zijn vorige shows en lult dat aan elkaar met een hoop schuttingwoorden. Orgineel kan hij echt niet meer zijn na 25 jaar, met af en toe een hele scherpe uithaal nav de actualiteit.quote:Op zondag 30 december 2007 04:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze goed zijn Tong, ze zijn alleen beter dan Youp vanavond was ...![]()
(al vraag ik mij af of hij nu veranderd is , of ik nu veranderd ben of ik gewoon al z'n grappen al tot in het oneindige ken , want vroeger vond ik em wel te smaken)
Ik ben wezen kijken maar zie het niet staan op uitzendinggemist.quote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef kevin85 het volgende:
Komt zon cabaretvoorstelling nog op uitzendinggemist.nl te staan?
Komt er ook niet op te staan, aangezien de dvd komende week al uit komt.quote:Op zondag 30 december 2007 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken maar zie het niet staan op uitzendinggemist.
Ok, bedankt voor je info.quote:Op zondag 30 december 2007 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt er ook niet op te staan, aangezien de dvd komende week al uit komt.
quote:Op zondag 30 december 2007 04:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze goed zijn Tong, ze zijn alleen beter dan Youp vanavond was ...
(al vraag ik mij af of hij nu veranderd is , of ik nu veranderd ben of ik gewoon al z'n grappen al tot in het oneindige ken , want vroeger vond ik em wel te smaken)
Ik vroeg me hetgeen ik dikgedrukt heb ook af... is hij nu veranderd? ben ik nu veranderd? of zijn z'n grappen gewoon niet meer origineel? Maar ik denk dat het inderdaad dat van Klummie is; hij doet steeds hetzelfde en gooit er nog wat vloekwoorden doorheen.. Vroeger had hij van die leuke grappen (ik vergeet die van de IKEA bijv. niet zo snelquote:Op zondag 30 december 2007 10:25 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn niet veranderd en Youp ook niet, net als in Prachtige Paprika's haalt hij gewoon de meest succesvolle elementen uit al zijn vorige shows en lult dat aan elkaar met een hoop schuttingwoorden. Orgineel kan hij echt niet meer zijn na 25 jaar, met af en toe een hele scherpe uithaal nav de actualiteit.
Tot en met Mond vol Tanden vind ik z'n shows briljant daarna is het een herhalingsoefening, ook leuk en goed maar het haalt het niet bij z'n shows uit de jaren '90.
Ramptoerisme ...quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Opgenomen op video !!
Kan ik nog mooi kijken.
Eens. Al die grappen over ouderen en sjieke, vervelende feestjes kunnen me ook niet echt boeien. Ik heb de show opgezocht op uitzending gemist omdat ik dacht dat ik echt iets gemist had. Joep was namelijk in mijn beleving een van de beste. Helaas niet meer dus. Hij was ook slecht te verstaan. Ergens na de pauze uitgezet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Kakkers.
Rode en gele broeken deugen niet.
Dementerende mama's.
Verpleeghuizen.
Verdomd, het is Youp.
Helemaal mee eens. Altijd dat gezeur dat hij niet vernieuwend is. Wie is er nou wel vernieuwend? Ze hebben toch allemaal hun eigen stijl.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo. Als je naar de slager gaat verwacht je toch ook dat hij vlees verkoopt. Dan loopt je toch ook niet zuchtend en steunend naar buiten al klagend dat hij, of zij, wéér geen brood verkocht. Zelfde geldt voor Youp, je weet wat je krijgt en wil je dat niet horen of zien, dank kijk je niet. Simpel.
Zat iemand daar eigenlijk op te wachten ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond nog een keer op herhaling: 20.25 uur op Nederland 1.
Hm, geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat iemand daar eigenlijk op te wachten ?
hij was gisteren bij dwdd. En daar vertelde hij dat hij heel veel emails had gehad over het slechte geluid tijdens de eerste keer op tv. Dat hij en de vara het daarom nog een keer goed wilde doen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat iemand daar eigenlijk op te wachten ?
Het kan aan mij liggen , maar volgens mij was er vooral iets mis met de kwaliteit van zijn grappen in de vorige uitzending ... (of tenminste, ze waren dezelfde als in al zijn vorige voorstellingen)quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:55 schreef Keano het volgende:
Dat doen ze volgens de Vara-gids omdat er iets mis was met de geluidskwaliteit van de vorige uitzending.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |