Sorry, Paul.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar btje flauw om te zeggen dat Joling grappiger is
Nietusquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:19 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de show, zo goed improviseert Youp echt niet hoor.
Wel de beste 5 minutenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:23 schreef Aoristus het volgende:
Nou, dat waren 5 grappige laatste minuten. Weer alles gemist.
Zal wel weer in geknipt zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Bij onze show was het einde veel leuker.. Toen was het echt 3x dat we dachten dat het afgelopen was. Hier maar 1x. Raar..
Montage montage !11!quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:24 schreef TheGeneral het volgende:
Bij onze show was het einde veel leuker.. Toen was het echt 3x dat we dachten dat het afgelopen was. Hier maar 1x. Raar..
jonge ik keek alleen de eerste 5 minuten en de laaatste 25 minuten want de rest was gordon en jolingquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Veldmuis waarom kijk je nooohooog je vond het toch zo stoooohoom maar kijkt het wel aaaf
AHahahaha D:d D:Dquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:26 schreef veldmuis het volgende:
[..]
jonge ik keek alleen de eerste 5 minuten en de laaatste 25 minuten want de rest was gordon en joling
Dat nummer wat al zeker 15 jaar oud is? Of een andere versie?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik meen dat ie tijdens de show hier in Maastricht ook Niemand weet hoe laat 't is speelde. Dat was nu niet 't geval. Of vergis ik me?
Nope, dat 'oude' nummer idd. Vind ik z'n beste nummer en vond 't dus gaaf dat ie dat toen deed. Zat er nu dus niet in...quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat nummer wat al zeker 15 jaar oud is? Of een andere versie?
Misschien moet jij maar in het theatertquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:33 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Die grap was beter dan heel Youp z'n show.
Het is niet omdat iemand beter is dan Youp dat ie het theater in moet héquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Misschien moet jij maar in het theatert
Jewel heel fok forum komt dan langs en yvonne mag vooraan zitten en dan gaat veldmuis grapjes over dr maken en dan gaat yvonnen stampvoetend op het toneel rellenquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:52 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het is niet omdat iemand beter is dan Youp dat ie het theater in moet hé
Hebben ze daar in bierland nog leuke(?) caberetiers? Behalve Urbanus en Geert Hoste.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, ik weet het toch niet hoor. Ik heb de indruk dat men nog wel lacht omdat het Youp van't hek is die daar staat en ie ooit echt wel een goeie cabaretier was. Maar stel dat een nieuwe cabaretier met deze conference moest komen hij werd er op afgemaakt. Echt een totaal gebrek aan originaliteit en van sommige grappen heb ik de indruk (of minstens het gevoel) dat ie ze al 20 jaar vertelt ...
Nu, hij is nog altijd nog grappiger dan sommige van z'n generatiegenoten als Freek ofzo natuurlijk. Die vent vertelt zelfs al geen grappen meer tegenwoordig ...
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben ze daar in bierland nog leuke caberetiers? Behalve Urbanus en Geert Hoste.
Laat hem maar grappen maken in plaats van de moraalridder uithangen.quote:
genomineerd waarvoor?quote:
De nieuwe generatie haalt aan de lopende band zelfs prijzen in Nederland binnen hoor (Alex Agnew, Wim Helsen, Lenny & de Wespen, Nigel Williams, Henk Rijckaert, Wouter Deprez, Gunter Lamoot ... )quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hebben ze daar in bierland nog leuke(?) caberetiers? Behalve Urbanus en Geert Hoste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |