Eens. Al die grappen over ouderen en sjieke, vervelende feestjes kunnen me ook niet echt boeien. Ik heb de show opgezocht op uitzending gemist omdat ik dacht dat ik echt iets gemist had. Joep was namelijk in mijn beleving een van de beste. Helaas niet meer dus. Hij was ook slecht te verstaan. Ergens na de pauze uitgezet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Kakkers.
Rode en gele broeken deugen niet.
Dementerende mama's.
Verpleeghuizen.
Verdomd, het is Youp.
Helemaal mee eens. Altijd dat gezeur dat hij niet vernieuwend is. Wie is er nou wel vernieuwend? Ze hebben toch allemaal hun eigen stijl.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:45 schreef arneaux het volgende:
Ik snap de kritiek niet zo. Als je naar de slager gaat verwacht je toch ook dat hij vlees verkoopt. Dan loopt je toch ook niet zuchtend en steunend naar buiten al klagend dat hij, of zij, wéér geen brood verkocht. Zelfde geldt voor Youp, je weet wat je krijgt en wil je dat niet horen of zien, dank kijk je niet. Simpel.
Zat iemand daar eigenlijk op te wachten ?quote:Op zaterdag 12 april 2008 11:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond nog een keer op herhaling: 20.25 uur op Nederland 1.
Hm, geen ideequote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat iemand daar eigenlijk op te wachten ?
hij was gisteren bij dwdd. En daar vertelde hij dat hij heel veel emails had gehad over het slechte geluid tijdens de eerste keer op tv. Dat hij en de vara het daarom nog een keer goed wilde doen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Zat iemand daar eigenlijk op te wachten ?
Het kan aan mij liggen , maar volgens mij was er vooral iets mis met de kwaliteit van zijn grappen in de vorige uitzending ... (of tenminste, ze waren dezelfde als in al zijn vorige voorstellingen)quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:55 schreef Keano het volgende:
Dat doen ze volgens de Vara-gids omdat er iets mis was met de geluidskwaliteit van de vorige uitzending.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |