Uit het andere topic weet ik wat het onderwerp is van het einde, maar ben wel erg benieudquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef 7eVeNL het volgende:
Vooral het einde vond ik briljant in deze show.
Volgens mij staat die op uitzendinggemist.nl.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:23 schreef Stansfield het volgende:
Morgenavond ook even kijken.
Moet ook nog de show van lebbis die gisteravond op tv was kijken. Iemand die gezien of is daar een apart topic over?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:02 schreef pberends het volgende:
Nieuwe show dus?
Ah, thanks.quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. De show waarmee Youp dit jaar heeft getourd
.
Dacht al dat 't aan mij lag, maar blijkbaar niet...quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef jmac het volgende:
Ehhh is mijn tv kapot of is het geluid ongelofelijk bagger?
Idd. Andere zenders zijn wel kristalhelder. Een beetje bedompt geluid oid. Bij andere cabaretshows kunnen ze 't ook goed opnemen dus lijkt me dat de grootste caberatier toch wel een normale geluidsman heeft en als 't dan misgaat dat ze de show dan nogmaals opnemen?quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dacht al dat 't aan mij lag, maar blijkbaar niet...
Slecht idd van de geluidstechnici aldaarquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:31 schreef jmac het volgende:
Ehhh is mijn tv kapot of is het geluid ongelofelijk bagger?
Slecht wil ik het niet noemen, maar het is wel minder geworden ja. Maar na zoveel jaar is het ook moeilijk om nieuw te blijven lijkt mequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:24 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hele tijd geleden dat ik hem nog eens bezig zag, maar wat is ie slecht geworden zeg ...
Heeft Teeuwen ookquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Slecht wil ik het niet noemen, maar het is wel minder geworden ja. Maar na zoveel jaar is het ook moeilijk om nieuw te blijven lijkt me
quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:33 schreef Renesite het volgende:
Ik ben hem helemaal mwijt. Beetje jammer dat je de hele tijd moet luisteren om er wat van te volgen
Je vergeet nog het gehuil over de materialistische generatie die z'n idealen kwijt isquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:41 schreef SteveBallmer het volgende:
Kakkers.
Rode en gele broeken deugen niet.
Dementerende mama's.
Verpleeghuizen.
Verdomd, het is Youp.
Inderdaad. Wel kijken en dan op een internetforum zitten zeiken, wat een leven heb je dan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Stomme huiliesga dan lekker maar idols kijken
Tjah, ik weet het toch niet hoor. Ik heb de indruk dat men nog wel lacht omdat het Youp van't hek is die daar staat en ie ooit echt wel een goeie cabaretier was. Maar stel dat een nieuwe cabaretier met deze conference moest komen hij werd er op afgemaakt. Echt een totaal gebrek aan originaliteit en van sommige grappen heb ik de indruk (of minstens het gevoel) dat ie ze al 20 jaar vertelt ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:41 schreef paultjuhhh het volgende:
Stomme huiliesga dan lekker maar idols kijken
Ligt nu weer in de winkelsquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Piles het volgende:
Potten met planten![]()
Die glossy moet ik nog eens hebben
Vind het nu wel prima hoor, maar ik heb ook een kut tv met 1 klein boxjequote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef pberends het volgende:
Slechte geluidskwaliteit zeg.
Ja idd. Het lijkt wel of het gewoon met een microfoon opgenomen is van de PA daar ofzo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:57 schreef pberends het volgende:
Slechte geluidskwaliteit zeg.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja idd. Het lijkt wel of het gewoon met een microfoon opgenomen is van de PA daar ofzo.
Dan heb je een apart gevoel voor humorquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond gordon en joling over de vloer trouwens lachwekkender dan dit.
Ik ken al Youp z'n grapjes al.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Dan heb je een apart gevoel voor humor [ afbeelding ]
Sorry, Paul.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar btje flauw om te zeggen dat Joling grappiger is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |