Fokawardsquote:
Ik zag het alquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Fokawards
Meest serieuze user: Viking84
Hmmm, nooit van gehoord. Wat voor prijzen zijn dat dan?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:10 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
De nieuwe generatie haalt aan de lopende band zelfs prijzen in Nederland binnen hoor (Alex Agnew, Wim Helsen, Lenny & de Wespen, Nigel Williams, Henk Rijckaert, Wouter Deprez, ... )
Daar zitten enkele héél goeie cabaretiers tussen hoor.
Lenny, Henk Rijckaert en Wouter Deprez werden allemaal in de top 3 gekozen bij het Cameretten festival , Alex Agnew won de jury- en publieksprijs op het Leids Cabaret Festival , Wim Helsen en Gunter Lamoot waren daar finalisten, ...quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hmmm, nooit van gehoord. Wat voor prijzen zijn dat dan?
Hmmm kennelijk hebben jullie desalniettemin toch een ander soort humor want alleen Wim Helsen komt me bekend voor (kan aan mij liggen).quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:18 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Lenny, Henk Rijckaert en Wouter Deprez werden allemaal in de top 3 gekozen bij het Cameretten festival , Alex Agnew won de jury- en publieksprijs op het Leids Cabaret Festival , Wim Helsen en Gunter Lamoot waren daar finalisten, ...
Ik denk dat dat voornamelijk komt omdat ze nog zelden in Nederland optreden. (of het moet op een van die grote cabaretfestivals zijn)quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Hmmm kennelijk hebben jullie desalniettemin toch een ander soort humor want alleen Wim Helsen komt me bekend voor (kan aan mij liggen).
Maar goed, ik zou zeggen: importeren die hap, alles beter dan Youp.
Niemand zegt dat ze goed zijn Tong, ze zijn alleen beter dan Youp vanavond was ...quote:
Nee hoor, wij zijn niet veranderd en Youp ook niet, net als in Prachtige Paprika's haalt hij gewoon de meest succesvolle elementen uit al zijn vorige shows en lult dat aan elkaar met een hoop schuttingwoorden. Orgineel kan hij echt niet meer zijn na 25 jaar, met af en toe een hele scherpe uithaal nav de actualiteit.quote:Op zondag 30 december 2007 04:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze goed zijn Tong, ze zijn alleen beter dan Youp vanavond was ...![]()
(al vraag ik mij af of hij nu veranderd is , of ik nu veranderd ben of ik gewoon al z'n grappen al tot in het oneindige ken , want vroeger vond ik em wel te smaken)
Ik ben wezen kijken maar zie het niet staan op uitzendinggemist.quote:Op zondag 30 december 2007 11:44 schreef kevin85 het volgende:
Komt zon cabaretvoorstelling nog op uitzendinggemist.nl te staan?
Komt er ook niet op te staan, aangezien de dvd komende week al uit komt.quote:Op zondag 30 december 2007 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ben wezen kijken maar zie het niet staan op uitzendinggemist.
Ok, bedankt voor je info.quote:Op zondag 30 december 2007 11:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Komt er ook niet op te staan, aangezien de dvd komende week al uit komt.
quote:Op zondag 30 december 2007 04:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niemand zegt dat ze goed zijn Tong, ze zijn alleen beter dan Youp vanavond was ...
(al vraag ik mij af of hij nu veranderd is , of ik nu veranderd ben of ik gewoon al z'n grappen al tot in het oneindige ken , want vroeger vond ik em wel te smaken)
Ik vroeg me hetgeen ik dikgedrukt heb ook af... is hij nu veranderd? ben ik nu veranderd? of zijn z'n grappen gewoon niet meer origineel? Maar ik denk dat het inderdaad dat van Klummie is; hij doet steeds hetzelfde en gooit er nog wat vloekwoorden doorheen.. Vroeger had hij van die leuke grappen (ik vergeet die van de IKEA bijv. niet zo snelquote:Op zondag 30 december 2007 10:25 schreef Klummie het volgende:
[..]
Nee hoor, wij zijn niet veranderd en Youp ook niet, net als in Prachtige Paprika's haalt hij gewoon de meest succesvolle elementen uit al zijn vorige shows en lult dat aan elkaar met een hoop schuttingwoorden. Orgineel kan hij echt niet meer zijn na 25 jaar, met af en toe een hele scherpe uithaal nav de actualiteit.
Tot en met Mond vol Tanden vind ik z'n shows briljant daarna is het een herhalingsoefening, ook leuk en goed maar het haalt het niet bij z'n shows uit de jaren '90.
Ramptoerisme ...quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 10:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Opgenomen op video !!
Kan ik nog mooi kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |