Als je kampioen wilt worden mag je niet van Excelsior verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja nu worden ze weer kampioen he
eindelijk eens statistieken waaruit Ajax de betere ploeg blijktquote:
Dat was tegen Excelsior ookquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
[..]
eindelijk eens statistieken waaruit Ajax de betere ploeg blijkt
Stuur hem een dreigbriefquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wissel die el ahmadi ofzo, had al 2x kunnen scoren
vrij verrassend wel..quote:
Bij Roda spelen alleen maar overleden oma's.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, Roda mist me daar een kans zeg!!
Die had mijn overleden oma nog gemaakt.
Wie wou je er voor de plaats inzetten dan? Ik kom er net inrollen, maar doorgaans speelt El Ahmadi erg goed, dus gewoon laten staan als dat ook in deze wedstrijd het geval is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wissel die el ahmadi ofzo, had al 2x kunnen scoren
Cisse... ongelooflijk. Ik telde hem al, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, Roda mist me daar een kans zeg!!
Die had mijn overleden oma nog gemaakt.
El Ahmadi speelt ook goed. Alleen zijn eerste schot miste richting en zijn tweede werd geweldig verdedigd.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wie wou je er voor de plaats inzetten dan? Ik kom er net inrollen, maar doorgaans speelt El Ahmadi erg goed, dus gewoon laten staan als dat ook in deze wedstrijd het geval is.
Teleurstellende stand trouwens, ik had op een voorsprong voor Twente gehoopt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Roda spelen alleen maar overleden oma's.
halve garequote:
niks terechte kaartquote:Op donderdag 27 december 2007 21:20 schreef SCH het volgende:Wegereef, wat een prutser
Belachelijke rode kaart, zo maak je een wedstrijd wel kapot.
2-0 maken en de 3 puntjes in Amsterdam houden!quote:
Nee man, kijk straks meer. Gewoon weer fiks genaaid door die amateurquote:Op donderdag 27 december 2007 21:22 schreef Rikketik het volgende:
Terechte kaart, als ik dat zo hoorde.
Zoals ik het zag was het geen rode kaart. Wegereeft trekt hem omdat hij Breuer 30 seconden daarvoor waarschuwt en daarna iets recht wil zetten (zo lijkt het in ieder geval).quote:Op donderdag 27 december 2007 21:22 schreef Rikketik het volgende:
Terechte kaart, als ik dat zo hoorde.
Helemaal juist, daarom dacht ik oko dat ie geel zou geven, wat al wat overdreven was.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Zoals ik het zag was het geen rode kaart. Wegereeft trekt hem omdat hij Breuer 30 seconden daarvoor waarschuwt en daarna iets recht wil zetten (zo lijkt het in ieder geval).
Er wordt naar me geluisterd, hij is gewisseld.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:17 schreef JH87 het volgende:
Oprotten met die Gilissen van Nac trouwens, die is me iets te vaak twijfelachtig mensen aan 't raken.
wat een dopei, leer dat eens af gvd!quote:
Ja, goed, dat zie ik dus allemaal niet. Maar ik kijk straks wel even de herhaling of zo.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:23 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Zoals ik het zag was het geen rode kaart. Wegereeft trekt hem omdat hij Breuer 30 seconden daarvoor waarschuwt en daarna iets recht wil zetten (zo lijkt het in ieder geval).
Hahaquote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef venomsnake het volgende:
Mooie duik, dat wel.. Ik zeg een 8
Ja net zoals Farvalquote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Haha
Wat een triest ventje die Suarez.
Jezus, wat triest. Al struikelt hij wel mooi op zich.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2007/12/live-ajax-fc-twente.html
Terecht geel dusquote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Alles op een rij voor deze pot: http://dondj81.blogspot.com/2007/12/live-ajax-fc-twente.html
Klopt, leuke uitvoering!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:26 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Jezus, wat triest. Al struikelt hij wel mooi op zich.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
helemaal niet, 3 wedstrijden brommen voor hemquote:Op donderdag 27 december 2007 21:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Helemaal juist, daarom dacht ik oko dat ie geel zou geven, wat al wat overdreven was.
Echt pure naaierij
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een mislukte poging tot hink stap sprongquote:Op donderdag 27 december 2007 21:25 schreef the_undertaker het volgende:
[ afbeelding ]
Kom toch, dat meen je niet. Sinds wanneer is een iets te hoog been 3 wedstrijdenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:27 schreef borisz het volgende:
[..]
helemaal niet, 3 wedstrijden brommen voor hem
Jij heb het liever in het turks zekerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Devrim_ het volgende:
Nederlands voetbal commentaar is echt
hij haalt bijna de 3 meter, mag hij mee naar de olympische spelen ?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Lijkt wel een mislukte poging tot hink stap sprong
waarvan 1 glijpartijquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Suarez 2 vrije trappen achter elkaar mee
Ja en zet nu je roze bril maar af en kijk nog maar is..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef latin_LiZzY het volgende:
Da's geen schwalbe, dat is een zuivere penal. Hij wordt duidelijk gehaakt
heeft ie zich al voor geplaatstquote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef Shivan het volgende:
[..]
hij haalt bijna de 3 meter, mag hij mee naar de olympische spelen ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef latin_LiZzY het volgende:
hap hap hapquote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja en zet nu je roze bril maar af en kijk nog maar is..
Ja..helaas geen satelliet-tv op mijn eigen kamerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij heb het liever in het turks zeker
Jij hebt er kijk op!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef latin_LiZzY het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet dat jij met droge ogen kan beweren dat Suarez niet geraakt wordt. Als Wilkshire (?) niet zo lomp in kwam kon Luis zo doorlopen en afrondenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja en zet nu je roze bril maar af en kijk nog maar is..
yeah!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
FC Twente is nu te pakken Ajax is sterker
hij raakt toch duidelijk de bal, als je al geen sliding mag maken dan moet je niet op voetbal maar op korfbal.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap niet dat jij met droge ogen kan beweren dat Suarez niet geraakt wordt. Als Wilkshire (?) niet zo lomp in kwam kon Luis zo doorlopen en afronden
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef BigFire het volgende:
schwalbes kunnen me nou echt niks boeien![]()
krijgt ie een penalty mee, prima
krijgt ie terecht geel, ook prima
als we maar geen strafschoppen onthouden krijgen. dat scheidsrechters dat op reputatie doen en niet gewoon de situatie beoordelen is![]()
Als hij niet zo nodig moest gaan liggen, had hij óók door kunnen lopen en af kunnen ronden. Tja...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap niet dat jij met droge ogen kan beweren dat Suarez niet geraakt wordt. Als Wilkshire (?) niet zo lomp in kwam kon Luis zo doorlopen en afronden
Ik ben het wel metje eens hoor , die Nederlandse commentatorenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja..helaas geen satelliet-tv op mijn eigen kamer
De commentator kan het zoveel spannender maken
2 kansen van Suarez
Ajax gaat toch wel winnenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef Shivan het volgende:
[..]
hij raakt toch duidelijk de bal, als je al geen sliding mag maken dan moet je niet op voetbal maar op korfbal.
bef mequote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Farfan is nog redelijk christelijk vergeleken met Suarezquote:
Bij langs de lijn is het echt geweldigquote:Op donderdag 27 december 2007 21:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik ben het wel metje eens hoor , die Nederlandse commentatoren![]()
Het mag van mij allemaal wel wat leuker gebracht worden , zoals Jack van Gelder en Leo Driessen samen
quote:
Jij hebt volgens mij het complete spelletje wat voetbal heet niet begrepen. Het naaien van collega's door middel van een schwalbe is gewoon ronduit asociaal en onbegrijpelijk. Het kan een hele wedstrijd verpesten. Scheidsrechters zouden eens gewoon een 2e gele kaart moeten geven aan mensen die een schwalbe maken, bahquote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef BigFire het volgende:
schwalbes kunnen me nou echt niks boeien![]()
krijgt ie een penalty mee, prima
krijgt ie terecht geel, ook prima
als we maar geen strafschoppen onthouden krijgen. dat scheidsrechters dat op reputatie doen en niet gewoon de situatie beoordelen is![]()
Heitinga dus. Die weet dat de andere centrale man weg is moet ie niet uit stappen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef toma het volgende:
Steek wat een fout!
Vind t niet onbegrijpelijk, gaat om keiharde euro's vriend! Het is topsport, geen liefdadigheidsinstelling.. Neemt niet weg dat een schwalbe gewoon niet hoort!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij het complete spelletje wat voetbal heet niet begrepen. Het naaien van collega's door middel van een schwalbe is gewoon ronduit asociaal en onbegrijpelijk. Het kan een hele wedstrijd verpesten. Scheidsrechters zouden eens gewoon een 2e gele kaart moeten geven aan mensen die een schwalbe maken, bah
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Ik lees hier 5 namen van ajacieden van wie het de schuld zou zijn, wiens fout was het nou?
Colinquote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Ik lees hier 5 namen van ajacieden van wie het de schuld zou zijn, wiens fout was het nou?
Algehele malaisequote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
quote:
quote:
quote:
Stekelenburg. Had moeten blijven staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Heitinga die uit het centrum stapt terwijl de andere centrale verdediger een duel uitvecht aan de zijkantquote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
T is toch buitenspel? Die gozert doet mee in t spel..quote:
Ben niet echt van mening dat het zijn fout is. Maar het blijft wel de meest overschatte keeper van nederland en ik hoop niet dat hij de opvolger gaat worden van vd Sar.quote:
Urby :"Hey dat is toch buitenspel ?"quote:Op donderdag 27 december 2007 21:40 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij was het gewoon weer Emanuelson's schuld. Hij moet niet zo sukkelen maar meelopen.
Hoe dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is toch buitenspel? Die gozert doet mee in t spel..
Neej joh, gewoon de verdediging die staat te slapen. Stelletje slaperdsquote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg. Had moeten blijven staan.
collega's naaien? als ie rood pakt ja. dat scheidsrechters op reputatie gaan fluiten is de werkelijkheid maar eigenlijk te triest voor woorden. een soort veiligheid voor de scheids om niet in een eventuele duikeling te trappen. onschuldig tot tegendeel is bewezen... zo werkt het met de wet alleen niet meer in het voetbal blijkbaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij het complete spelletje wat voetbal heet niet begrepen. Het naaien van collega's door middel van een schwalbe is gewoon ronduit asociaal en onbegrijpelijk. Het kan een hele wedstrijd verpesten. Scheidsrechters zouden eens gewoon een 2e gele kaart moeten geven aan mensen die een schwalbe maken, bah
1 seconde later: "Potverdorie, hij zit er in"quote:Op donderdag 27 december 2007 21:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Urby :"Hey dat is toch buitenspel ?"
3 seconden later Urby : "Oh toch niet"
Ohhh, zijn we het toch eensquote:Op donderdag 27 december 2007 21:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een schwalbe gewoon niet hoort!
Die negert loopt mee in de baan van de bal. Hmm, nog keer bekeken, denk toch dat die gozert op 1 lijn staat..quote:
Jij hebt het echt niet begrepen hequote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg. Had moeten blijven staan.
Waarom gaat iedereen er ook zo makkelijk vanuit dat er op de reputatie gefloten wordt? Ik vind dat echt een grove onderschatting van de scheids. Suarez maakte hier duidelijk een schwalbe.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef BigFire het volgende:
[..]
collega's naaien? als ie rood pakt ja. dat scheidsrechters op reputatie gaan fluiten is de werkelijkheid maar eigenlijk te triest voor woorden. een soort veiligheid voor de scheids om niet in een eventuele duikeling te trappen. onschuldig tot tegendeel is bewezen... zo werkt het met de wet alleen niet meer in het voetbal blijkbaar.
Ik ben anders maar wat blij dat Schwalbuarez eindelijk eens een keer geen penalty kreeg terwijl hij hem eigenlijk wel verdiend had (afgelopen week). Maar zo te zien leert hij er nog steeds niet vanquote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef BigFire het volgende:
[..]
collega's naaien? als ie rood pakt ja. dat scheidsrechters op reputatie gaan fluiten is de werkelijkheid maar eigenlijk te triest voor woorden. een soort veiligheid voor de scheids om niet in een eventuele duikeling te trappen. onschuldig tot tegendeel is bewezen... zo werkt het met de wet alleen niet meer in het voetbal blijkbaar.
schwalbes, vieze tackles, alles doen om te winnen... het hoort allemaal bij het voetbal. je loopt natuurlijk wel altijd kans om tegen een kaart aan te lopen.. dat is het risico. maar dat dat effect heeft op navolgende wedstrijden is triest en discriminerend.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:43 schreef toma het volgende:
[..]
1 seconde later: "Potverdorie, hij zit er in"
5 seconde later: "Kutzooi, Colin staat er niet in, nu krijg ik de schuld"
Haar knippen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Misschien moet Suarez een masker opdoen zodat scheidsrechters hem niet herkennen
Ja, das een goede``11`1~!!!!!einzweidrei~~11~!!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Misschien moet Suarez een masker opdoen zodat scheidsrechters hem niet herkennen
Zo'n carnavalslook zoals Urzaiz?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef SCH het volgende:
Nu gaan we winnen!!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:46 schreef borisz het volgende:
Urzaiz erin
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef venomsnake het volgende:
KJH scheld Suarez weer eens de huid vol..
KJH scoort, Suarez nietquote:Op donderdag 27 december 2007 21:48 schreef Devrim_ het volgende:
Suarez
En KJH moet niet zo achterlijk doen want hij doet precies dezelfde dingen
Gvd nou, in t begin irriteerde het mij nog niet zo veel.. Maar kerel doet t gewoon elke keer nietquote:Op donderdag 27 december 2007 21:49 schreef toma het volgende:
PASSEN SUAREZ!@!1!11!!!!!!!!!!!!
Stiften man. Drie man in de box de boer over de rode vrouw. All in de box. Stift.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:49 schreef toma het volgende:
PASSEN SUAREZ!@!1!11!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef venomsnake het volgende:
omg, wat een kans voor twente
Wegereefquote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Bradley, voor mekkeren, is er niet bij volgende week namelijk zijn 5de gele kaart.
Lucky Ajaxquote:
stift.. elleboog op tafelquote:Op donderdag 27 december 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stiften man. Drie man in de box de boer over de rode vrouw. All in de box. Stift.
Doet me goedquote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever :
'Gerechtigheid in de Arena'
Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Jappe90 het volgende:
jezus wat ene luck goal
Je hoort ook alleen wat je wilt horenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef Whiteguy het volgende:
publiek is ook wakker opeens zeg
Tellen ookquote:
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:53 schreef SCH het volgende:
Jammer, genaaid door Wegereef en een fout van Vandenbussche.
zul je zien dat we zondag winnen tegen feyenoord na te verliezen van zo'n b-clubje uit limburg.quote:
edit: Nevermind.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:54 schreef BigFire het volgende:
gifjesmaker verdwenen?
Rodaquote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
zul je zien dat we zondag winnen tegen feyenoord na te verliezen van zo'n b-clubje uit limburg.
Is een goeie hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef toma het volgende:
Arnautovic voor Denneboom.
Twente krijgt ook zoveel kansenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef Zwoerd het volgende:
zelfde als bij de eerste goal, Twente krijgt een dikke kans en direct ligt ie er aan de andere kan in
Ja, het leven van een wereldclub Heerenveen supporter gaat niet over rozen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
zul je zien dat we zondag winnen tegen feyenoord na te verliezen van zo'n b-clubje uit limburg.
Opzich wel toeval want Twente heeft niet meer kansjes gehad.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:56 schreef Zwoerd het volgende:
zelfde als bij de eerste goal, Twente krijgt een dikke kans en direct ligt ie er aan de andere kan in
Ben benieuwd of hij nog wat kan laten zien.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:55 schreef toma het volgende:
Arnautovic voor Denneboom.
AT5 zekerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:52 schreef tong80 het volgende:
Verslaggever :
'Gerechtigheid in de Arena'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |