Ja en zet nu je roze bril maar af en kijk nog maar is..quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef latin_LiZzY het volgende:
Da's geen schwalbe, dat is een zuivere penal. Hij wordt duidelijk gehaakt
heeft ie zich al voor geplaatstquote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef Shivan het volgende:
[..]
hij haalt bijna de 3 meter, mag hij mee naar de olympische spelen ?
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef latin_LiZzY het volgende:
hap hap hapquote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja en zet nu je roze bril maar af en kijk nog maar is..
Ja..helaas geen satelliet-tv op mijn eigen kamerquote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij heb het liever in het turks zeker
Jij hebt er kijk op!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:29 schreef latin_LiZzY het volgende:
Sorry hoor maar ik snap niet dat jij met droge ogen kan beweren dat Suarez niet geraakt wordt. Als Wilkshire (?) niet zo lomp in kwam kon Luis zo doorlopen en afrondenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:30 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Ja en zet nu je roze bril maar af en kijk nog maar is..
yeah!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef SpotlessMind00 het volgende:
FC Twente is nu te pakken Ajax is sterker
hij raakt toch duidelijk de bal, als je al geen sliding mag maken dan moet je niet op voetbal maar op korfbal.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap niet dat jij met droge ogen kan beweren dat Suarez niet geraakt wordt. Als Wilkshire (?) niet zo lomp in kwam kon Luis zo doorlopen en afronden
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:33 schreef BigFire het volgende:
schwalbes kunnen me nou echt niks boeien![]()
krijgt ie een penalty mee, prima
krijgt ie terecht geel, ook prima
als we maar geen strafschoppen onthouden krijgen. dat scheidsrechters dat op reputatie doen en niet gewoon de situatie beoordelen is![]()
Als hij niet zo nodig moest gaan liggen, had hij óók door kunnen lopen en af kunnen ronden. Tja...quote:Op donderdag 27 december 2007 21:32 schreef latin_LiZzY het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik snap niet dat jij met droge ogen kan beweren dat Suarez niet geraakt wordt. Als Wilkshire (?) niet zo lomp in kwam kon Luis zo doorlopen en afronden
Ik ben het wel metje eens hoor , die Nederlandse commentatorenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja..helaas geen satelliet-tv op mijn eigen kamer
De commentator kan het zoveel spannender maken
2 kansen van Suarez
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |