Als je kampioen wilt worden mag je niet van Excelsior verliezen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja nu worden ze weer kampioen he
eindelijk eens statistieken waaruit Ajax de betere ploeg blijktquote:
Dat was tegen Excelsior ookquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef BigFire het volgende:
[..]
eindelijk eens statistieken waaruit Ajax de betere ploeg blijkt
Stuur hem een dreigbriefquote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wissel die el ahmadi ofzo, had al 2x kunnen scoren
vrij verrassend wel..quote:
Bij Roda spelen alleen maar overleden oma's.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, Roda mist me daar een kans zeg!!
Die had mijn overleden oma nog gemaakt.
Wie wou je er voor de plaats inzetten dan? Ik kom er net inrollen, maar doorgaans speelt El Ahmadi erg goed, dus gewoon laten staan als dat ook in deze wedstrijd het geval is.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
wissel die el ahmadi ofzo, had al 2x kunnen scoren
Cisse... ongelooflijk. Ik telde hem al, dus wat dat betreftquote:Op donderdag 27 december 2007 21:16 schreef venomsnake het volgende:
Jezus, Roda mist me daar een kans zeg!!
Die had mijn overleden oma nog gemaakt.
El Ahmadi speelt ook goed. Alleen zijn eerste schot miste richting en zijn tweede werd geweldig verdedigd.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:18 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wie wou je er voor de plaats inzetten dan? Ik kom er net inrollen, maar doorgaans speelt El Ahmadi erg goed, dus gewoon laten staan als dat ook in deze wedstrijd het geval is.
Teleurstellende stand trouwens, ik had op een voorsprong voor Twente gehoopt.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Bij Roda spelen alleen maar overleden oma's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |