Heitinga dus. Die weet dat de andere centrale man weg is moet ie niet uit stappen.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:36 schreef toma het volgende:
Steek wat een fout!
Vind t niet onbegrijpelijk, gaat om keiharde euro's vriend! Het is topsport, geen liefdadigheidsinstelling.. Neemt niet weg dat een schwalbe gewoon niet hoort!quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij het complete spelletje wat voetbal heet niet begrepen. Het naaien van collega's door middel van een schwalbe is gewoon ronduit asociaal en onbegrijpelijk. Het kan een hele wedstrijd verpesten. Scheidsrechters zouden eens gewoon een 2e gele kaart moeten geven aan mensen die een schwalbe maken, bah
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Ik lees hier 5 namen van ajacieden van wie het de schuld zou zijn, wiens fout was het nou?
Colinquote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Ik lees hier 5 namen van ajacieden van wie het de schuld zou zijn, wiens fout was het nou?
Algehele malaisequote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
quote:
quote:
quote:
Stekelenburg. Had moeten blijven staan.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
Heitinga die uit het centrum stapt terwijl de andere centrale verdediger een duel uitvecht aan de zijkantquote:Op donderdag 27 december 2007 21:38 schreef SCH het volgende:
T is toch buitenspel? Die gozert doet mee in t spel..quote:
Ben niet echt van mening dat het zijn fout is. Maar het blijft wel de meest overschatte keeper van nederland en ik hoop niet dat hij de opvolger gaat worden van vd Sar.quote:
Urby :"Hey dat is toch buitenspel ?"quote:Op donderdag 27 december 2007 21:40 schreef Merkie het volgende:
Volgens mij was het gewoon weer Emanuelson's schuld. Hij moet niet zo sukkelen maar meelopen.
Hoe dan?quote:Op donderdag 27 december 2007 21:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
T is toch buitenspel? Die gozert doet mee in t spel..
Neej joh, gewoon de verdediging die staat te slapen. Stelletje slaperdsquote:Op donderdag 27 december 2007 21:39 schreef toma het volgende:
[..]
Stekelenburg. Had moeten blijven staan.
collega's naaien? als ie rood pakt ja. dat scheidsrechters op reputatie gaan fluiten is de werkelijkheid maar eigenlijk te triest voor woorden. een soort veiligheid voor de scheids om niet in een eventuele duikeling te trappen. onschuldig tot tegendeel is bewezen... zo werkt het met de wet alleen niet meer in het voetbal blijkbaar.quote:Op donderdag 27 december 2007 21:35 schreef Sandyman het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij het complete spelletje wat voetbal heet niet begrepen. Het naaien van collega's door middel van een schwalbe is gewoon ronduit asociaal en onbegrijpelijk. Het kan een hele wedstrijd verpesten. Scheidsrechters zouden eens gewoon een 2e gele kaart moeten geven aan mensen die een schwalbe maken, bah
1 seconde later: "Potverdorie, hij zit er in"quote:Op donderdag 27 december 2007 21:41 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Urby :"Hey dat is toch buitenspel ?"
3 seconden later Urby : "Oh toch niet"
Ohhh, zijn we het toch eensquote:Op donderdag 27 december 2007 21:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een schwalbe gewoon niet hoort!
Die negert loopt mee in de baan van de bal. Hmm, nog keer bekeken, denk toch dat die gozert op 1 lijn staat..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |