Ook Blurk was al bezig geweest met een verse SC, maar had niet de mogelijkheid gehad deze te openen, hier wel de OP die zij in haar topic geplanned had:quote:Let the party begin.. Tis niet gelukt om de op met plaatjes te vullen dus dan maar met praatjes.
Blurk heeft nu een ander kapsel vanwegen een vliegtuig, verder is iedereen volgevroten en voldaan.
Leandra kan nu ook lekkere dognuts maken. (Wat slim van die puber)
Mijn oppie
Merry Christmas allquote:Nog steeds onder de indruk van een monsterachtig groot vliegtuig met een geluid wat enigszins teleurstelde, bereiden we ons voor op de grote "sing-along" die waarschijnlijk nat en steamy gaat worden.
Met de jury die wij hebben, een jury die absoluut integer is, kunnen wij ons verheugen op zangkunsten van een hoog gehalte, vooral Talitha zal met haar slissende, sexy stemgeluid hoge ogen gaan gooien.
Nee, uitzending van vandaagquote:Op woensdag 26 december 2007 20:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet je zeker dat je niet in de COS wil zijn?
Ik was er mee bezigquote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Moet ik gvd inloggen omdat iedereen al een kwartier te beroerd is een verse SC te maken??![]()
Rest vd OP volgt![]()
Ik was al bezig Leandra, maar zat nog even te worstelen met nummer etc.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Moet ik gvd inloggen omdat iedereen al een kwartier te beroerd is een verse SC te maken??![]()
Rest vd OP volgt![]()
Lol ben ik ff blij dat ik eerst altijd nog ff dubbelcheck alvorens mijn nieuwe topics geboren te laten worden.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Leandra het volgende:
Rest vd OP volgt![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was er mee bezigzat nog even een TT te verzinnen
ps, welke karaoke![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik was al bezig Leandra, maar zat nog even te worstelen met nummer etc.
Kwartetquote:Op woensdag 26 december 2007 20:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol ben ik ff blij dat ik eerst altijd nog ff dubbelcheck alvorens mijn nieuwe topics geboren te laten worden.
Ik was er spontaan NIET mee bezig hoor Lean.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
Ja ja ja... excuses excuses excuses... ik heb gvd 3 pagina's van de vorige SC bij zitten lezen, daarna nogmaals gecheckt of er nog geen verse was voor ik een verse maakte en nu waren we er spontaan allemaal mee bezig??
Niemand durft het eerste kwartier ofzo??
Das wel makkelijk ...hoef je in het vervolg alleen nog maar zo nu en dan af te stoffen.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:46 schreef Soury het volgende:
Sjiiiiitttttttttttttttttttt weer te laat !!!!!!!!!!!!!Ik doe het ook NOOIT MEER !!
Was geen excuus. Was druk bezig om datgene wat ik aan het einde van de vorige topic gepost had samen te vatten in een nieuwe OP, en ja, daar was ik even mee bezig.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:47 schreef Leandra het volgende:
Ja ja ja... excuses excuses excuses... ik heb gvd 3 pagina's van de vorige SC bij zitten lezen, daarna nogmaals gecheckt of er nog geen verse was voor ik een verse maakte en nu waren we er spontaan allemaal mee bezig??
Niemand durft het eerste kwartier ofzo??
Ach dat roep ik al maanden..quote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das wel makkelijk ...hoef je in het vervolg alleen nog maar zo nu en dan af te stoffen.
quote:
anders post je eerst even 'komt eraan'quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was geen excuus. Was druk bezig om datgene wat ik aan het einde van de vorige topic gepost had samen te vatten in een nieuwe OP, en ja, daar was ik even mee bezig.
Read the PI'squote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Was geen excuus. Was druk bezig om datgene wat ik aan het einde van de vorige topic gepost had samen te vatten in een nieuwe OP, en ja, daar was ik even mee bezig.
* Schraapt keel .. en rukt kleding uitquote:
Ik heb m er ff in de OP bijgezetquote:Op woensdag 26 december 2007 20:48 schreef Soury het volgende:
Let the party begin.. Tis niet gelukt om de op met plaatjes te vullen dus dan maar met praatjes.
Blurk heeft nu een ander kapsel vanwegen een vliegtuig, verder is iedereen volgevroten en voldaan.
Leandra kan nu ook lekkere dognuts maken. (Wat slim van die puber)
Mijn oppie
Ik doe wel een nummertje onder de douchequote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
* Schraapt keel .. en rukt kleding uit
Super Thanks zo vaak post ik niet meer dan 1 zinquote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb m er ff in de OP bijgezet
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Way the go Soury...quote:Op woensdag 26 december 2007 20:59 schreef Talitha het volgende:
[..]Hou het de volgende keer bij je eigen kleren.
Wow, Lobébé.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
reden tot een feestje, ik ben gevraagd om peettante te worden
Dank je Ian...het is voor mij ook héél speciaalquote:Op woensdag 26 december 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wow, Lobébé.
Dat is best tof.
Gefeliciteerd.
Neem er nog 1quote:Op woensdag 26 december 2007 21:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Way the go Soury...![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je ook nog even de dames aan de rechterkant..
Urmm..Ian ? Kun je deze ook nog even van commentaar voorzien ?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik doe wel een nummertje onder de douche
Yup.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urmm..Ian ? Kun je deze ook nog even van commentaar voorzien ?
Toch niet van die kutpuber hè?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef Lobasca het volgende:
reden tot een feestje, ik ben gevraagd om peettante te worden
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 26 december 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
GMTAquote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Want als je dan ubergeyle beestachtig harde ketsende vuige nuecqseks gaat hebben kan het penetreren nogal stroef gaan en als je dan braaf op je knietjes gaat zitten pijpen krijg je heul water in je smoel![]()
Bovendien kan je bij het ketsen uitglijden.
En je moet opletten dat je al het zaad goed uit je haar wast.
Ik had toch een iets ander commentaar in gedachtenquote:
Wat dan!?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik had toch een iets ander commentaar in gedachten![]()
Van een jongetje van nog geen 6 weken....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch niet van die kutpuber hè?![]()
Gefeliciteerd, best een eer.
JA MAn LEKKER HArD NEUKEUH MET WARRUM WATUR OP JE KLOTEU!H!11!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 20:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Klinkt wel heel erg lekkerquote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Want als je dan ubergeyle beestachtig harde ketsende vuige nuecqseks gaat hebben kan het penetreren nogal stroef gaan en als je dan braaf op je knietjes gaat zitten pijpen krijg je heul water in je smoel![]()
Voor zover ik weet is er geen "programma" opgesteld of zo.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe zit het nou?
Wie gaat er zingen!?
Lol..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Het was zó druk!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:07 schreef Soury het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_geland__.html?p=1,1
Ik sjta in je opé!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
Nog steeds onder de indruk van een monsterachtig groot vliegtuig met een geluid wat enigszins teleurstelde, bereiden we ons voor op de grote "sing-along" die waarschijnlijk nat en steamy gaat worden.
Met de jury die wij hebben, een jury die absoluut integer is, kunnen wij ons verheugen op zangkunsten van een hoog gehalte, vooral Talitha zal met haar slissende, sexy stemgeluid hoge ogen gaan gooien.
Dat was mijn OP
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA MAn LEKKER HArD NEUKEUH MET WARRUM WATUR OP JE KLOTEU!H!11!!!
Zoiets?
Gezellig, maar ik kan mijn webcam en microfoon dus wegleggen?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen "programma" opgesteld of zo.
Of er moet de afgelopen dagen wat in elkaar geknutseld zijn..
Dus ik denk dat we allemáál gaan zingen, zodra de drank begint te werken.
We maken wel een lijstje met mensen die een karaokenummer willen voordragen via youtube, en dat werken we dan af tot de buren op de ramen kloppen? Zoiets?
Je loopt achterquote:Op woensdag 26 december 2007 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..![]()
![]()
Okay....tis nog steeds anders dan verwacht maar hier kan ik wat mee.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Heb ik er ook ff bijgezetquote:Op woensdag 26 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
Nog steeds onder de indruk van een monsterachtig groot vliegtuig met een geluid wat enigszins teleurstelde, bereiden we ons voor op de grote "sing-along" die waarschijnlijk nat en steamy gaat worden.
Dat was mijn OP
Die wil niet horen...alleen maar voelen..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat Jap wil horen?
Ik heb wel een lijstjequote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen "programma" opgesteld of zo.
Of er moet de afgelopen dagen wat in elkaar geknutseld zijn..
Dus ik denk dat we allemáál gaan zingen, zodra de drank begint te werken.
We maken wel een lijstje met mensen die een karaokenummer willen voordragen via youtube, en dat werken we dan af tot de buren op de ramen kloppen? Zoiets?
Lijkt me een vrij complete analyse van ongeveer élke manquote:Op woensdag 26 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die wil niet horen...alleen maar voelen..
Mij nietquote:Op woensdag 26 december 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij complete analyse van ongeveer élke man
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, in een bad is het rete-moeilijk
Ik doe idd altijd alles op de tast..wat dat betreft had ik met liefde een blinde geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die wil niet horen...alleen maar voelen..
Op de rand gaat het meer dan prima..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, in een bad is het rete-moeilijk
Laat maar...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?
Ik word schijtziek van dit Forum..je kunt niet eens meer snel reageren....bij elke post loop je het risico met Moutarde te blijven zitten.quote:
Dankzij jou kan ik nog maar 2 schermen tegelijk open hebben...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Beginnen we hiermee![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZfrkWDAQpzI
O ja? Dat wil ik dan weleens een keertje uitproberenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de rand gaat het meer dan prima..
Wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dankzij jou kan ik nog maar 2 schermen tegelijk open hebben...
Ga je gang...ETA 23.30 uurquote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Damn.. een kwartier nix en dan is deze in een half uur al op 75 posts??
Ik kan jullie dus weer rustig verlaten om m'n benen te harsen, mee te lurken, te gaan bankhangen??
Nee, gewoon meezingen dus hier blijven o strenge meesteres.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Ik kan jullie dus weer rustig verlaten om m'n benen te harsen, mee te lurken, te gaan bankhangen??
Niks, hierblijven jijquote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Waarom kan je maar 2 schermen open hebben dan?quote:
Heb ik inderdaad toen ook gezien, en nee, het is geen afwijking hoor, maar ben gek op grote vliegtuigen, zoals de Concorde, die een aantal jaren geleden hier ook een keertje kwam, heb er nog foto's van zal ze eens opscharrelen en hier neerzetten.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef Soury het volgende:
Heee Blurk heb je deze ook gezien?
http://www.xs4all.nl/~dekei/sub/boeing/index.html
Die kwam voor mijn raam langs[ afbeelding ]
Mocht ik mij vergissen dat je met voelen niet bedoelde dat ik mijn aars beschikbaar had moeten stellen aan 4 uitgehongerde negers die mij als aangeschoten wild hadden mogen rimmen tot ze er zelf dood bij neer zouden vallen dan heb ik niets gezegd.quote:
Zorg wel dat je met je voeten aan de goede kant van de rand beland anders krijg je het misschien koud.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O ja? Dat wil ik dan weleens een keertje uitproberen
Dat heb jij gister gedan..weet ik veel...eerder nooit last van gehad...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom kan je maar 2 schermen open hebben dan?
Rimmenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mocht ik mij vergissen dat je met voelen niet bedoelde dat ik mijn aars beschikbaar had moeten stellen aan 4 uitgehongerde negers die mij als aangeschoten wild hadden mogen rimmen tot ze er zelf dood bij neer zouden vallen dan heb ik niets gezegd.
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mocht ik mij vergissen dat je met voelen niet bedoelde dat ik mijn aars beschikbaar had moeten stellen aan 4 uitgehongerde negers die mij als aangeschoten wild hadden mogen rimmen tot ze er zelf dood bij neer zouden vallen dan heb ik niets gezegd.
Ik probeer nu 1 en ander te visualiseren Jappiequote:Op woensdag 26 december 2007 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zorg wel dat je met je voeten aan de goede kant van de rand beland anders krijg je het misschien koud.
Ja, natuurlijk, wel een beetje te hoog voor mijn stem die tamelijk schor is, maar ik zing de baspartij wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:26 schreef HiDiHo het volgende:
Nog maar 1998 te gaan![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=X5pkkAhETYg
en wel meezingen he![]()
Met wie?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
Succes met de badrand...ik ga showeren!!
pAS JE OP !1!!1111111111!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef Lobasca het volgende:
Succes met de badrand...ik ga showeren!!
Deze past misschien beter bij je stemhoogtequote:Op woensdag 26 december 2007 21:29 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, wel een beetje te hoog voor mijn stem die tamelijk schor is, maar ik zing de baspartij wel.
Thnx, CU laterquote:
Sorry... ik heb last van een oogontsteking en die zonnebril maakt het lezen van de text zo lastigquote:Op woensdag 26 december 2007 21:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, gewoon meezingen dus hier blijven o strenge meesteres.
Neequote:
Ben al de hele middag aan ut oefenenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Talitha het volgende:
Kee, kunnen we het nu weer gewoon over sex hebben?
Ja is mooi hè, hoe de spanning door een aantal mensen hier heeeeel langzaam en vooral ook zo subtiel wordt opgebouwd, om straks, ergens na middernacht, tot een euforisch hoogtepunt te komen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Talitha het volgende:
Over sex moet je het niet hebben .....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Talitha het volgende:
Je kunt toch gewoon lalalalala zingen, is altijd goed, hoef je niet voor te kunnen zien, dus....geen excusesquote:Op woensdag 26 december 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, CU later![]()
[..]
Sorry... ik heb last van een oogontsteking en die zonnebril maakt het lezen van de text zo lastig![]()
![]()
[..]
Nee![]()
Laters all![]()
Een voorspel van 2 uur plus...ben jij wel goed bij je kokosnoot ?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja is mooi hè, hoe de spanning door een aantal mensen hier heeeeel langzaam en vooral ook zo subtiel wordt opgebouwd, om straks, ergens na middernacht, tot een euforisch hoogtepunt te komen.
Een langdurig voorspelquote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja is mooi hè, hoe de spanning door een aantal mensen hier heeeeel langzaam en vooral ook zo subtiel wordt opgebouwd, om straks, ergens na middernacht, tot een euforisch hoogtepunt te komen.
Dat trekken zelfs de dames nietquote:Op woensdag 26 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een voorspel van 2 uur plus...ben jij wel goed bij je kokosnoot ?
hET WAS CYNISCH BEDOELD RIMPOEPERDLIKKER!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een voorspel van 2 uur plus...ben jij wel goed bij je kokosnoot ?
http://nl.youtube.com/watch?v=D07fIa9XKS8 textquote:Op woensdag 26 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
Zo, ik zet de installatie vast neer. Er kunnen er ook duetten gezongen worden.
Bij ruzie: de blauwe is voor het jongetje, de rode voor het meisje.
Bij twee deelnemers van hetzelfde geslacht, bepalen de aanwezige SC'ers wie het jongetje is en wie het meisje.
[ afbeelding ]
mELDT!1!11....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?
Nu ben ik persoonlijk wel een liefhebber van een rare steakie maar dat kan ik niet posten want dan krijg ik Veulen over me heen..quote:
Ben wel benieuwd naar je kledingkeuze voor vanavond.quote:
wHEHEHEHE ........quote:
Ik ook van jou schatjequote:Op woensdag 26 december 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
hET WAS CYNISCH BEDOELD RIMPOEPERDLIKKER!
gOED PLANquote:Op woensdag 26 december 2007 21:44 schreef -Blurk- het volgende:
Zo, even iets gemakkelijks aantrekken...
ajbquote:
Die was bij mij nog paars, het linkje.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k8TBmeK9Abg
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ben ik persoonlijk wel een liefhebber van een rare steakie maar dat kan ik niet posten want dan krijg ik Veulen over me heen..![]()
Ja, er was geen dresscode dus ik moet het zelf maar verzinnen en denk dat ik het maar luchtig houd vanavond...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je kledingkeuze voor vanavond.
Uhuh, die dames in bikini plus Gerda in haar luier, fleurden de boel toch leuk op.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook van jou schatje![]()
BTW..heb daarstraks nog ff 2 clib's omtrent het WCC herlezen...tis toch anders zo zonder plaatjes..
Middernacht halen ze niet eens zo.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou als je denkt, misschien is het iets té bloot, je weet me te vinden hè. Volledig integer en onbevooroordeeld zal ik je kledij aan een inspectie onderwerpen en tot de conclusie komen dat het beslist niet te bloot is.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, er was geen dresscode dus ik moet het zelf maar verzinnen en denk dat ik het maar luchtig houd vanavond...
Als ik had willen praten was ik wel voorganger geworden...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dus...niemand hier wil alleen maar een goed gesprek
quote:
Hahahahaquote:Op woensdag 26 december 2007 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Die was bij mij nog paars, het linkje.![]()
Die tekst lukt me wel.
Effe een fles wijn naar binnen gieten tegen het te vroe... tegen de zenuwen.
Slap Lullen gaat je iid beter afquote:Op woensdag 26 december 2007 21:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ik had willen praten was ik wel voorganger geworden...
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Verklaar nader .. Daar is 2e kerstdag voor
Kwestie van teveel vrije tijd denk ik......quote:Op woensdag 26 december 2007 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Verklaar nader .. Daar is 2e kerstdag voor
Gerda in een luier zal ook wel helpen tegen het te vroe...........tegen de zenuwen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, die dames in bikini plus Gerda in haar luier, fleurden de boel toch leuk op.
Daar ga ik twee weken over nadenkenquote:
Dat is voor het voorspelquote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom staat daar geen "slap" voor...
Donequote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom staat daar geen "slap" voor...
eerder er de tijd voor nemen..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van teveel vrije tijd denk ik......
Ik was weer ff naar gekke Jappie's aan het kijken. Wazig!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:'t is hier natuurlijk weer sexueel getint....bah!!
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gerda in een luier zal ook wel helpen tegen het te vroe...........tegen de zenuwen.
Die zit ik net een paar uur geleden te kijken...geweldig idd..zeker als je bedenkt dat Ernesto daar in Japan op handen word gedragen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was weer ff naar gekke Jappie's aan het kijken. Wazig!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HmqWqcteWGs
Er zijn grenzen Lobbesquote:
Ach joh ... timing is toch niet zoo belangrijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er zijn grenzen Lobbes![]()
Uit principe weiger ik langer dan 10 keer de daad voor het voorspel uit te trekken...dan kom je al snel tot de slotsom dat het voorspel een krappe 2 en een halve minuut bedraagt.
....dat is dus de tijd die je nodig hebt om je broek en je sokken uit te trekken, of hou jij je sokken aan?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er zijn grenzen Lobbes![]()
Uit principe weiger ik langer dan 10 keer de daad voor het voorspel uit te trekken...dan kom je al snel tot de slotsom dat het voorspel een krappe 2 en een halve minuut bedraagt.
OMG !!!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....dat is dus de tijd die je nodig hebt om je broek en je sokken uit te trekken, of hou jij je sokken aan?
Ik moet gewoon lachen tegen wil en dank.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zit ik net een paar uur geleden te kijken...geweldig idd..zeker als je bedenkt dat Ernesto daar in Japan op handen word gedragen.![]()
Hoort dat niet bij het voorspel dan ?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....dat is dus de tijd die je nodig hebt om je broek en je sokken uit te trekken, of hou jij je sokken aan?
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was weer ff naar gekke Jappie's aan het kijken. Wazig!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HmqWqcteWGs
Nee schat, geen sokken bij het voorspel, dat is een afknapper van jewelste. Daar droogt de bron spontaan van op.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoort dat niet bij het voorspel dan ?
Dattie volop met een basebalbat op zijn reet krijgtquote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen tegen wil en dank.Net als bij deze van Hans Teeuwen.
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_onze_majesteit.html
Laat die wijven maar zeiken Jap.....voorspel, naspel, whatever. Hoofdzaak is dat je goed kunt eten, af en toe een orgasme hebt en lekker slaapt......de rest is van weinig importantie.....quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoort dat niet bij het voorspel dan ?
Mijn laptop ging op tildquote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik moet gewoon lachen tegen wil en dank.Net als bij deze van Hans Teeuwen.
![]()
Ach glad geplaveid of een rulle zandweg...een kniesoor die daar oplet.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee schat, geen sokken bij het voorspel, dat is een afknapper van jewelste. Daar droogt de bron spontaan van op.
Btw..deze moek nog zien idd....was er wel al op gewezen maar die bewaar ik nog even voor een droevig moment.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
Net als bij deze van Hans Teeuwen.![]()
Je bedoelt dat jij lekker eet, dat jij af en toe een orgasme hebt en dat jij lekker slaapt NMNS?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat die wijven maar zeiken Jap.....voorspel, naspel, whatever. Hoofdzaak is dat je goed kunt eten, af en toe een orgasme hebt en lekker slaapt......de rest is van weinig importantie.....
Duurde even voor ik snapte wat de bedoeling was. Die ouwe man met z'n kunstgebit.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dattie volop met een basebalbat op zijn reet krijgt![]()
![]()
![]()
En ze mogen geen geluid maken daar he..
Nee maar ik denk dat ik het wel al gezien heb. Elke keer loopt mijn browser vast.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Oeps, dat is niet zo mooi Soury, maar wel leuk he Hans Teeuwen, of heb je het nu niet gezien?
Oh ooohhh !!!!!!!!!!quote:
Waardeloos zegquote:Op woensdag 26 december 2007 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ik denk dat ik het wel al gezien heb. Elke keer loopt mijn browser vast.
pISSSSSSSSSSSSSSS OFF !!!111!!!!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Om er even in te komen, absolute eigthies Xmas-klassiekert. Dit mag nog wel een beetje vals en door elkaar heen mensen.![]()
Is er nog een vrijwilliger die de Boy George-partij voor zijn/haar rekening wil nemen?![]()
http://www.youtube.com/watch?v=8jEnTSQStGE
Je snapt niet waar ze het vandaan halen..heb al een boel van die Japanse filmpjes gezien maar elke keer weer weten ze me te verbazen.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Duurde even voor ik snapte wat de bedoeling was. Die ouwe man met z'n kunstgebit.![]()
![]()
![]()
Uitgelezen rol voor NMNSquote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Om er even in te komen, absolute eigthies Xmas-klassiekert. Dit mag nog wel een beetje vals en door elkaar heen mensen.![]()
Is er nog een vrijwilliger die de Boy George-partij voor zijn/haar rekening wil nemen?![]()
Wat ik eigenlijk wil zeggen.......als het allemaal zo bedacht is....dan vind ik het niet lollig meer.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij lekker eet, dat jij af en toe een orgasme hebt en dat jij lekker slaapt NMNS?
nIET ZEIKEN MAAR ZINGEN JIJ !quote:
Je moet gewoon inspelen op de situatie NMNS, en aanvóelen wat er van je verwacht wordt, dan komt het helemaal goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik eigenlijk wil zeggen.......als het allemaal zo bedacht is....dan vind ik het niet lollig meer.
hAHHA ZIe ik nu pas .. Je sigquote:
wtf, ben sinterklaas niet......ik verwacht ook wel eens wat....quote:Op woensdag 26 december 2007 22:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je moet gewoon inspelen op de situatie NMNS, en aanvóelen wat er van je verwacht wordt, dan komt het helemaal goed.
Do they know it's Christmas time at all...lalalalala
Nou nee, dan zou ik bij jou van een koude kermis komenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wtf, ben sinterklaas niet......ik verwacht ook wel eens wat....
Je bent toch niet zo iemand die op haar rug gaat liggen wachten op de dingen die komen gaan
Deze dan nog ff?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:18 schreef Soury het volgende:
Doe ik het weer ...........Klik nergens meer op
Gooi d'r es even een nieuwe krismuz kraker in, B.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:28 schreef -Blurk- het volgende:
Feed the wo uuurld, let them know it's Christmastime, feed the wo u urld, let them know it's Christmastime
Ik snap het wel hoor...ik wacht altijd netjes tot ze tegen mijn been op beginnen te rijden en daar speel ik vervolgens handig op in.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
wtf, ben sinterklaas niet......ik verwacht ook wel eens wat....
Je bent toch niet zo iemand die op haar rug gaat liggen wachten op de dingen die komen gaan
Geef het goede voorbeeld eens Gert...quote:Op woensdag 26 december 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
Oké, en nu allemaal meezingen.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Gooi d'r es even een nieuwe krismuz kraker in, B.
Werd een keer tijd we hebben nog maar een uur tot Leandra terugkomt..quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
iK BENnUR WEER HOR!
Ze zijn gewoon ziek die Jappie's!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je snapt niet waar ze het vandaan halen..heb al een boel van die Japanse filmpjes gezien maar elke keer weer weten ze me te verbazen.
Ik! Ik! Kies Mij!11!1!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Wie wil er met mij een liedje zingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi.....keuken aan kant?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
iK BENnUR WEER HOR!
Tering, snel jongens, doorzuipen!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Werd een keer tijd we hebben nog maar een uur tot Leandra terugkomt..
gEZELLIEquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
iK BENnUR WEER HOR!
Hééé hoofdletterquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik! Ik! Kies Mij!11!1!eerst de kerk uit, voor je gaat zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dolf is de baas
Insaantje
Oequote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
Krijg net een kaartje van Sophie en haar vriendin!
[ afbeelding ]
Yup, en Berliner Bollen zitten vreten als een Veulerst.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi.....keuken aan kant?
Meezingen hoor, eins zwei dreiquote:Op woensdag 26 december 2007 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
iK BENnUR WEER HOR!
Wat een mutsenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Muhehehequote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Zij houdt van de kers op de taartquote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan die rechter nou zingen als ze haar mond vol heeft?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:36 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Als je een tijdje flink oefent, kan jij dat volgend jaar rond deze tijd ookquote:Op woensdag 26 december 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan die rechter nou zingen als ze haar mond vol heeft?![]()
En waarom noem jij de dames kerstsnollen?![]()
Uhhh...ik zit aan een uberlekkere chocomel... ff geduld nog!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat weer lekker snel, maar niet heus
Rustig aan...tis verkansiequote:Op woensdag 26 december 2007 22:44 schreef -Blurk- het volgende:
Gaat weer lekker snel, maar niet heus
Hahahahahaquote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een tijdje flink oefent, kan jij dat volgend jaar rond deze tijd ook
Ik zou dat niet eens wíllen kunnen, zijn wel andere lekkere dingen om in mijn mond te stoppenquote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit jij nu nog aan de chocomel? Wat is er gebeurd met de CB?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Uhhh...ik zit aan een uberlekkere chocomel... ff geduld nog!
Vertelquote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens wíllen kunnen, zijn wel andere lekkere dingen om in mijn mond te stoppen
En op wie zou ik dat moeten oefenen?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Was gister al opquote:Op woensdag 26 december 2007 22:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zit jij nu nog aan de chocomel? Wat is er gebeurd met de CB?
Niet kauwen hé....quote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens wíllen kunnen, zijn wel andere lekkere dingen om in mijn mond te stoppen
Geen idee.. heb de foto niet eens gezienquote:Op woensdag 26 december 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En op wie zou ik dat moeten oefenen?![]()
Kun je niet bij je eige?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
En op wie zou ik dat moeten oefenen?![]()
Southpark's chef.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wie weet NMNS...quote:Op woensdag 26 december 2007 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij moet een kerel die Antonov heet, het zou je helemaal gelukkig maken.....
Zingend?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kun je niet bij je eige?
Op Fok is alles per definitie een eeuwigdurend voorspelquote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zijn jullie nu bezig met zo'n ultralang voorspel waar Lobas het over had ?
Neee, we vertellen alleen elkaar onze ervaringen, meer niet Jappiequote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
ff een heerlijke meezingert voor jou Japquote:Op woensdag 26 december 2007 23:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Doe je nog mee, of ben je helemaal uitgeteld na al dat harde werken?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, en Berliner Bollen zitten vreten als een Veulerst.
Heb je die voor het idee ook niet in maxisingle uitvoering ?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff een heerlijke meezingert voor jou Jap
http://www.youtube.com/watch?v=sx_lBt-O2gE
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat beter bevalt.....waarom niet
die is vast ergens wat aan het aan'mod'deren..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Over zingen gesproken... waar is onze karaoke-gastheer gebleven?
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die is vast ergens wat aan het aan'mod'deren..
Ja, dat denk ik ook Talithaquote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.
Misschien heeft ie zich wel in Paris verdiept.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.
Kun je nog even voordoen hoe dat reddingsvest werkt stewardess Jappert.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:BROADCAST MESSAGE
![]()
Due to heavy rainclouds and thunder the estimated time of arrival has been postponed to 24.00 sharp!!
![]()
END OF BROADCAST MESSAGE
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zich wel in Paris verdiept.
Laat Mitch er maar niet achterkomenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus...daar is toch momenteel zo'n commercial van ??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je nog even voordoen hoe dat reddingsvest werkt stewardess Jappert.
Djeez what a bastard......quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...
Ja, dat kan ik me levendig voorstellen Soury.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...
Waskweer... net op tijdquote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, snel jongens, doorzuipen!
Ja en die heet Overtoomquote:Op woensdag 26 december 2007 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez what a bastard.........hij heeft je toch niet laten zitten met jong ook nog he?
Oeps... was de ETA uitgesteld??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:BROADCAST MESSAGE
![]()
Due to heavy rainclouds and thunder the estimated time of arrival has been postponed to 24.00 sharp!!
![]()
END OF BROADCAST MESSAGE
Echt nietquote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...schijnt nogal wat wind te staan ook dus hoop dat alles goed gaat...quote:
Geen idee? Welke bedoel je?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus...daar is toch momenteel zo'n commercial van ??
Het was puur toevalquote:Op woensdag 26 december 2007 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Was je aan het lurken of kom je altijd binnen met zoekopdracht "paris"
Niet dus.quote:
En Lean komt ook net binnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Was je aan het lurken of kom je altijd binnen met zoekopdracht "paris"
Damn.. en ik m'n best doen om op tijd terug te zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...schijnt nogal wat wind te staan ook dus hoop dat alles goed gaat...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vOGB2PMQUCM
Ja doen jullie eens iets spectaculairsquote:Op woensdag 26 december 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet dus.Zullen we Jappert's schema eens door de war gooien?
Dan zet ik er speciaal voor jou wat gas op.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.. en ik m'n best doen om op tijd terug te zijn![]()
En dan was ik ook nog verschrikkelijk op tijd voor mijn doen, maar 2 minuten na de ETA![]()
Jullie zijn al ver gevorderd inmiddels, zie ik.quote:
Duh... er is me uren geleden al verteld dat ik om 23.30 uur terug moest zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
En Lean komt ook net binnen.Stilte voor de storm?
Jappie z'n antwoord:quote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
quote:
Die dame die in die fontein verdwijnt.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja doen jullie eens iets spectaculairshttp://www.youtube.com/watch?v=6QGHL-G_AA8 ..misschien valt er nog wat te lachen.
quote:
En mister ex-vunz is weer wakker.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Jullie zijn al ver gevorderd inmiddels, zie ik.![]()
![]()
![]()
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde te zeggen Leandra.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duh... er is me uren geleden al verteld dat ik om 23.30 uur terug moest zijn![]()
Mijn één-na-laatste post voor vertrek:
[..]
Jappie z'n antwoord:
[..]
Oh?? Je bedoelde iets anders??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal wat ik bedoelde te zeggen. Leandra.![]()
Prima, laten we het daar maar op houden.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
En mister ex-vunz is weer wakker.![]()
Het kan zijn dat de vlucht nog een kleine zeg 2 en een halve minuut vertraging extra oplooptquote:
*zingt mee met *blauwe microfoonquote:Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, laten we het daar maar op houden.![]()
LEKKER MUZIEKJE !!!![]()
![]()
![]()
En goed meezingbaar, tevens.![]()
Pak ik voor de gelegenheid de * rode * microfoon wel weer even.![]()
Mister
Your eyes are full of hesitation
Sure makes me wonder
If you know what you’re looking for.
Baby
I wanna keep my reputation
I’m a sensation
You try me once, you’ll beg for more.
Yes Sir, I can boogie
But I need a certain song.
I can boogie, boogie woogie
All night long.
Yes Sir, I can boogie,
If you stay, you can’t go wrong.
I can boogie, boogie woogie, all night long
No Sir,
I don’t feel very much like talking
No, neither walking
You wanna know if I can dance.
Yes Sir, Already told you in the first verse
And in the chorus
But I will give you one more chance.
Yes Sir, I can boogie
All night long.
Yes Sir, I can boogie,
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het kan zijn dat de vlucht nog een kleine zeg 2 en een halve minuut vertraging extra oploopt
http://funnycommercials.nl/lynx-jet.mov
Dat is wel inclusief uiteraard...
Nope daar houden we het niet op.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, laten we het daar maar op houden.![]()
LEKKER MUZIEKJE !!!![]()
![]()
![]()
En goed meezingbaar, tevens.![]()
Pak ik voor de gelegenheid de * rode * microfoon wel weer even.![]()
Mister
Your eyes are full of hesitation
Sure makes me wonder
If you know what you’re looking for.
Baby
I wanna keep my reputation
I’m a sensation
You try me once, you’ll beg for more.
Yes Sir, I can boogie
All night long.
Yes Sir, I can boogie,
No Sir,
I don’t feel very much like talking
No, neither walking
You wanna know if I can dance.
Yes Sir, Already told you in the first verse
And in the chorus
But I will give you one more chance.
Yes Sir, I can boogie
All night long.
Yes Sir, I can boogie,
Da's ook een wijf.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*zingt mee met *blauwe microfoon
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:05 schreef Soury het volgende:
Mijn inzending..
Mija joe es segria. Alla séé je de boeroe.
Mee jandroe koenoedoeoeoeoe es seaangangra ole contra.
Banno is er bammelletlje foritsme der as zééé´..
Kan er rnananannaja de franja ..
En refrein
http://nl.youtube.com/watch?v=XubVpeq4E20
Gesjellig!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope daar houden we het niet op.![]()
* Zingt volop slissend mee.![]()
Voor mij ben jij de winnaar Talitha!quote:Op donderdag 27 december 2007 00:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope daar houden we het niet op.![]()
* Zingt volop slissend mee.![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Wil Gert die * rode microfoon nog loslaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |