Dat is voor het voorspelquote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom staat daar geen "slap" voor...
Donequote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Waarom staat daar geen "slap" voor...
eerder er de tijd voor nemen..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kwestie van teveel vrije tijd denk ik......
Ik was weer ff naar gekke Jappie's aan het kijken. Wazig!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:'t is hier natuurlijk weer sexueel getint....bah!!
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gerda in een luier zal ook wel helpen tegen het te vroe...........tegen de zenuwen.
Die zit ik net een paar uur geleden te kijken...geweldig idd..zeker als je bedenkt dat Ernesto daar in Japan op handen word gedragen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was weer ff naar gekke Jappie's aan het kijken. Wazig!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HmqWqcteWGs
Er zijn grenzen Lobbesquote:
Ach joh ... timing is toch niet zoo belangrijk.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er zijn grenzen Lobbes![]()
Uit principe weiger ik langer dan 10 keer de daad voor het voorspel uit te trekken...dan kom je al snel tot de slotsom dat het voorspel een krappe 2 en een halve minuut bedraagt.
....dat is dus de tijd die je nodig hebt om je broek en je sokken uit te trekken, of hou jij je sokken aan?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Er zijn grenzen Lobbes![]()
Uit principe weiger ik langer dan 10 keer de daad voor het voorspel uit te trekken...dan kom je al snel tot de slotsom dat het voorspel een krappe 2 en een halve minuut bedraagt.
OMG !!!quote:Op woensdag 26 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....dat is dus de tijd die je nodig hebt om je broek en je sokken uit te trekken, of hou jij je sokken aan?
Ik moet gewoon lachen tegen wil en dank.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die zit ik net een paar uur geleden te kijken...geweldig idd..zeker als je bedenkt dat Ernesto daar in Japan op handen word gedragen.![]()
Hoort dat niet bij het voorspel dan ?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
....dat is dus de tijd die je nodig hebt om je broek en je sokken uit te trekken, of hou jij je sokken aan?
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was weer ff naar gekke Jappie's aan het kijken. Wazig!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=HmqWqcteWGs
Nee schat, geen sokken bij het voorspel, dat is een afknapper van jewelste. Daar droogt de bron spontaan van op.quote:Op woensdag 26 december 2007 22:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoort dat niet bij het voorspel dan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |