Ben al de hele middag aan ut oefenenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Talitha het volgende:
Kee, kunnen we het nu weer gewoon over sex hebben?
Ja is mooi hè, hoe de spanning door een aantal mensen hier heeeeel langzaam en vooral ook zo subtiel wordt opgebouwd, om straks, ergens na middernacht, tot een euforisch hoogtepunt te komen.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Talitha het volgende:
Over sex moet je het niet hebben .....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Talitha het volgende:
Je kunt toch gewoon lalalalala zingen, is altijd goed, hoef je niet voor te kunnen zien, dus....geen excusesquote:Op woensdag 26 december 2007 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Thnx, CU later![]()
[..]
Sorry... ik heb last van een oogontsteking en die zonnebril maakt het lezen van de text zo lastig![]()
![]()
[..]
Nee![]()
Laters all![]()
Een voorspel van 2 uur plus...ben jij wel goed bij je kokosnoot ?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja is mooi hè, hoe de spanning door een aantal mensen hier heeeeel langzaam en vooral ook zo subtiel wordt opgebouwd, om straks, ergens na middernacht, tot een euforisch hoogtepunt te komen.
Een langdurig voorspelquote:Op woensdag 26 december 2007 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja is mooi hè, hoe de spanning door een aantal mensen hier heeeeel langzaam en vooral ook zo subtiel wordt opgebouwd, om straks, ergens na middernacht, tot een euforisch hoogtepunt te komen.
Dat trekken zelfs de dames nietquote:Op woensdag 26 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een voorspel van 2 uur plus...ben jij wel goed bij je kokosnoot ?
hET WAS CYNISCH BEDOELD RIMPOEPERDLIKKER!quote:Op woensdag 26 december 2007 21:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Een voorspel van 2 uur plus...ben jij wel goed bij je kokosnoot ?
http://nl.youtube.com/watch?v=D07fIa9XKS8 textquote:Op woensdag 26 december 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
Zo, ik zet de installatie vast neer. Er kunnen er ook duetten gezongen worden.
Bij ruzie: de blauwe is voor het jongetje, de rode voor het meisje.
Bij twee deelnemers van hetzelfde geslacht, bepalen de aanwezige SC'ers wie het jongetje is en wie het meisje.
[ afbeelding ]
mELDT!1!11....quote:Op woensdag 26 december 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?
Nu ben ik persoonlijk wel een liefhebber van een rare steakie maar dat kan ik niet posten want dan krijg ik Veulen over me heen..quote:
Ben wel benieuwd naar je kledingkeuze voor vanavond.quote:
wHEHEHEHE ........quote:
Ik ook van jou schatjequote:Op woensdag 26 december 2007 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
hET WAS CYNISCH BEDOELD RIMPOEPERDLIKKER!
gOED PLANquote:Op woensdag 26 december 2007 21:44 schreef -Blurk- het volgende:
Zo, even iets gemakkelijks aantrekken...
ajbquote:
Die was bij mij nog paars, het linkje.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:42 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=k8TBmeK9Abg
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nu ben ik persoonlijk wel een liefhebber van een rare steakie maar dat kan ik niet posten want dan krijg ik Veulen over me heen..![]()
Ja, er was geen dresscode dus ik moet het zelf maar verzinnen en denk dat ik het maar luchtig houd vanavond...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je kledingkeuze voor vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |