quote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JA MAn LEKKER HArD NEUKEUH MET WARRUM WATUR OP JE KLOTEU!H!11!!!
Zoiets?
Gezellig, maar ik kan mijn webcam en microfoon dus wegleggen?quote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen "programma" opgesteld of zo.
Of er moet de afgelopen dagen wat in elkaar geknutseld zijn..
Dus ik denk dat we allemáál gaan zingen, zodra de drank begint te werken.
We maken wel een lijstje met mensen die een karaokenummer willen voordragen via youtube, en dat werken we dan af tot de buren op de ramen kloppen? Zoiets?
Je loopt achterquote:Op woensdag 26 december 2007 21:12 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol..![]()
![]()
Okay....tis nog steeds anders dan verwacht maar hier kan ik wat mee.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Want als je dan ubergeyle beestachtig harde ketsende vuige nuecqseks gaat hebben kan het penetreren nogal stroef gaan en als je dan braaf op je knietjes gaat zitten pijpen krijg je heul water in je smoel![]()
Bovendien kan je bij het ketsen uitglijden.
En je moet opletten dat je al het zaad goed uit je haar wast.
Heb ik er ook ff bijgezetquote:Op woensdag 26 december 2007 21:01 schreef -Blurk- het volgende:
Nog steeds onder de indruk van een monsterachtig groot vliegtuig met een geluid wat enigszins teleurstelde, bereiden we ons voor op de grote "sing-along" die waarschijnlijk nat en steamy gaat worden.
Met de jury die wij hebben, een jury die absoluut integer is, kunnen wij ons verheugen op zangkunsten van een hoog gehalte, vooral Talitha zal met haar slissende, sexy stemgeluid hoge ogen gaan gooien.
Dat was mijn OP
Die wil niet horen...alleen maar voelen..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet toch niet wat Jap wil horen?
Ik heb wel een lijstjequote:Op woensdag 26 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is er geen "programma" opgesteld of zo.
Of er moet de afgelopen dagen wat in elkaar geknutseld zijn..
Dus ik denk dat we allemáál gaan zingen, zodra de drank begint te werken.
We maken wel een lijstje met mensen die een karaokenummer willen voordragen via youtube, en dat werken we dan af tot de buren op de ramen kloppen? Zoiets?
Lijkt me een vrij complete analyse van ongeveer élke manquote:Op woensdag 26 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die wil niet horen...alleen maar voelen..
Mij nietquote:Op woensdag 26 december 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij complete analyse van ongeveer élke man
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, in een bad is het rete-moeilijk
Ik doe idd altijd alles op de tast..wat dat betreft had ik met liefde een blinde geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die wil niet horen...alleen maar voelen..
Op de rand gaat het meer dan prima..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, in een bad is het rete-moeilijk
Laat maar...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?
Ik word schijtziek van dit Forum..je kunt niet eens meer snel reageren....bij elke post loop je het risico met Moutarde te blijven zitten.quote:
Dankzij jou kan ik nog maar 2 schermen tegelijk open hebben...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Beginnen we hiermee![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZfrkWDAQpzI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |