Doe je nog mee, of ben je helemaal uitgeteld na al dat harde werken?quote:Op woensdag 26 december 2007 22:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, en Berliner Bollen zitten vreten als een Veulerst.
Heb je die voor het idee ook niet in maxisingle uitvoering ?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ff een heerlijke meezingert voor jou Jap
http://www.youtube.com/watch?v=sx_lBt-O2gE
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je dat beter bevalt.....waarom niet
die is vast ergens wat aan het aan'mod'deren..quote:Op woensdag 26 december 2007 23:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Over zingen gesproken... waar is onze karaoke-gastheer gebleven?
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die is vast ergens wat aan het aan'mod'deren..
Ja, dat denk ik ook Talithaquote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.
Misschien heeft ie zich wel in Paris verdiept.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, hij is vast ergens aan het luieren net zoals NMNS en Ian.
Kun je nog even voordoen hoe dat reddingsvest werkt stewardess Jappert.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:BROADCAST MESSAGE
![]()
Due to heavy rainclouds and thunder the estimated time of arrival has been postponed to 24.00 sharp!!
![]()
END OF BROADCAST MESSAGE
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zich wel in Paris verdiept.
Laat Mitch er maar niet achterkomenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus...daar is toch momenteel zo'n commercial van ??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je nog even voordoen hoe dat reddingsvest werkt stewardess Jappert.
Djeez what a bastard......quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...
Ja, dat kan ik me levendig voorstellen Soury.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...
Waskweer... net op tijdquote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, snel jongens, doorzuipen!
Ja en die heet Overtoomquote:Op woensdag 26 december 2007 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez what a bastard.........hij heeft je toch niet laten zitten met jong ook nog he?
Oeps... was de ETA uitgesteld??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:BROADCAST MESSAGE
![]()
Due to heavy rainclouds and thunder the estimated time of arrival has been postponed to 24.00 sharp!!
![]()
END OF BROADCAST MESSAGE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |