Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Misschien heeft ie zich wel in Paris verdiept.
Laat Mitch er maar niet achterkomenquote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus...daar is toch momenteel zo'n commercial van ??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je nog even voordoen hoe dat reddingsvest werkt stewardess Jappert.
Djeez what a bastard......quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...
Ja, dat kan ik me levendig voorstellen Soury.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een vriendje die Paris slim intelligent en knap vond.. Was snel einde oefening ...
Waskweer... net op tijdquote:Op woensdag 26 december 2007 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, snel jongens, doorzuipen!
Ja en die heet Overtoomquote:Op woensdag 26 december 2007 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Djeez what a bastard.........hij heeft je toch niet laten zitten met jong ook nog he?
Oeps... was de ETA uitgesteld??quote:Op woensdag 26 december 2007 23:18 schreef Jappie het volgende:BROADCAST MESSAGE
![]()
Due to heavy rainclouds and thunder the estimated time of arrival has been postponed to 24.00 sharp!!
![]()
END OF BROADCAST MESSAGE
Echt nietquote:Op woensdag 26 december 2007 23:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...schijnt nogal wat wind te staan ook dus hoop dat alles goed gaat...quote:
Geen idee? Welke bedoel je?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jezus...daar is toch momenteel zo'n commercial van ??
Het was puur toevalquote:Op woensdag 26 december 2007 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Was je aan het lurken of kom je altijd binnen met zoekopdracht "paris"
Niet dus.quote:
En Lean komt ook net binnen.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol![]()
![]()
Was je aan het lurken of kom je altijd binnen met zoekopdracht "paris"
Damn.. en ik m'n best doen om op tijd terug te zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 23:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz...schijnt nogal wat wind te staan ook dus hoop dat alles goed gaat...![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vOGB2PMQUCM
Ja doen jullie eens iets spectaculairsquote:Op woensdag 26 december 2007 23:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet dus.Zullen we Jappert's schema eens door de war gooien?
Dan zet ik er speciaal voor jou wat gas op.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.. en ik m'n best doen om op tijd terug te zijn![]()
En dan was ik ook nog verschrikkelijk op tijd voor mijn doen, maar 2 minuten na de ETA![]()
Jullie zijn al ver gevorderd inmiddels, zie ik.quote:
Duh... er is me uren geleden al verteld dat ik om 23.30 uur terug moest zijnquote:Op woensdag 26 december 2007 23:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
En Lean komt ook net binnen.Stilte voor de storm?
Jappie z'n antwoord:quote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Damn.. een kwartier nix en dan is deze in een half uur al op 75 posts??
Ik kan jullie dus weer rustig verlaten om m'n benen te harsen, mee te lurken, te gaan bankhangen??
quote:
Die dame die in die fontein verdwijnt.quote:Op woensdag 26 december 2007 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ja doen jullie eens iets spectaculairshttp://www.youtube.com/watch?v=6QGHL-G_AA8 ..misschien valt er nog wat te lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |