Lijkt me een vrij complete analyse van ongeveer élke manquote:Op woensdag 26 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die wil niet horen...alleen maar voelen..
Mij nietquote:Op woensdag 26 december 2007 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lijkt me een vrij complete analyse van ongeveer élke man
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, in een bad is het rete-moeilijk
Ik doe idd altijd alles op de tast..wat dat betreft had ik met liefde een blinde geweest.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die wil niet horen...alleen maar voelen..
Op de rand gaat het meer dan prima..quote:Op woensdag 26 december 2007 21:15 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, in een bad is het rete-moeilijk
Laat maar...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij kent mannen die liever een goed gesprek hebben dan keiharde, fluimende, gierende, kutneukseks?
Ik word schijtziek van dit Forum..je kunt niet eens meer snel reageren....bij elke post loop je het risico met Moutarde te blijven zitten.quote:
Dankzij jou kan ik nog maar 2 schermen tegelijk open hebben...quote:Op woensdag 26 december 2007 21:19 schreef HiDiHo het volgende:
Beginnen we hiermee![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=ZfrkWDAQpzI
O ja? Dat wil ik dan weleens een keertje uitproberenquote:Op woensdag 26 december 2007 21:18 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op de rand gaat het meer dan prima..
Wat heb ik gedaanquote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dankzij jou kan ik nog maar 2 schermen tegelijk open hebben...
Ga je gang...ETA 23.30 uurquote:Op woensdag 26 december 2007 21:21 schreef Leandra het volgende:
Damn.. een kwartier nix en dan is deze in een half uur al op 75 posts??
Ik kan jullie dus weer rustig verlaten om m'n benen te harsen, mee te lurken, te gaan bankhangen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |