Hierissieweer vind The_Erik een hottie pie.quote:wil je zeggen dat ik hem erg lekker vind, maar helaas wat jaartjes te kort komt... Thanx
in USquote:Op woensdag 26 december 2007 00:19 schreef Cahir het volgende:
Waar staat die hele mr. verkiezingen eigenlijk?
Oops!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en en, netjes de wijn uitgespuugd?
nee ze zijn alle twee van TMM, maar ik had wel een fles rood en wit bij me vorige weekquote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Een rode en een witte. Weet niet of ze beide van jou waren.
zoo, dan moet het wel heel lekker zijn geweestquote:Op woensdag 26 december 2007 01:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden was de totale organisatie en het diner zo vloeiend verlopen en geslaagd als vandaag
mensen twijfelden zelf of ikalles zelf had gemaakt
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor gevoel hebben jullie hierbij ?
vrouwen zijn nutteloosquote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het bier?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke neusquote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Oke danquote:Op woensdag 26 december 2007 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lelijke neus
Te grote tieten voor 't lijf
Ordinaire navelpiercing
En het broekje zit voor geen kanten
NEXT!
Dat de mens inderdaad een zoogdier is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Shemarquote:Op woensdag 26 december 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oke dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond zijn uitgelekte nude pics tegenvallen hij was minder goed bedeeld dan ik dachtquote:Op woensdag 26 december 2007 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ShemarDie staat ook in het drop dead gorgeous topic
Een date op 2e kerstdag?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Soms is een date best goed voor je huisBen al de hele dag aan het opruimen!!
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.quote:
Dan maak je gewoon een trio vanquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.
Ja, daar wil ik wel foto's van zien natuurlijk!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.
Mja, ik stond pas om tien voor elf op, da's inderdaad vrij laat voor mijn doenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:16 schreef MisterO het volgende:
Is het vannacht zo laat geworden dat jullie nu pas wakker zijn? Of jullie slapen altijd zo lang uit met Kerst, kan ook!
juistem, reputatie kapotquote:Op woensdag 26 december 2007 18:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Dibble zegt:
kutpaultje
Dibble zegt:
door jou zie k hele tijd dat homotopik in me lijst staan![]()
![]()
En dat had je niet van te voren kunnen bedenken?quote:
hij moet snel vol ik wil dit niet in MYATquote:Op woensdag 26 december 2007 19:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
idd, misschien een meeting een keer?
Zijn ze zo snel bang?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef MisterO het volgende:
Jullie jagen alle homotjes weg!
Ja hetero's kunnen soms behoorlijk akelig zijnquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Die Grolsch Speciale drinkt wel lekker weg trouwens.
Kom je ook met die boobies van jequote:Op woensdag 26 december 2007 19:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kom je ook met die boobies van je.
Mja, is ookquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Het verschil met andere topics is dat hier niet enkel nerds zitten en er dus plannen gemaakt zijn op 2e Kerstdag BUITEN de PC om.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
Over nerds gesproken, ik kreeg een 4GB geheugenstickje van Brad onder de boom
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
Héhé voor mij is het circus dat kerst heet weer voorbij, de fossielen van de stamboom zijn tevreden gesteld, ik ben er weer een vol jaar vanaf. Morgen maar eens lekker de koopgoot + lijnbaan afstropen met een vriendin
.
hoe weet JIJ dat een meeting versnellend op dit topic werkt??quote:Op woensdag 26 december 2007 19:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Erg netjes zou dat niet zijn, maar je kan altijd zeggen dat je iets besmettelijks hebt opgelopen als je er echt onderuit wilt....quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Ieks, nog 1 nachtje slapen en dan zie ik m'n kroonprins
(Zo zat hij gister ook al "Nog 2 nachten slapen tot mon Ange!")
Kan ik nog terugkrabbelen?!!?!?
Nee!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt toch al heel lang met D?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Bad dubbed pr0n?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ondertitels bij gedownloade films...
Don't get semantic! = Word niet zo sentimenteel!.
Bah melkquote:Op woensdag 26 december 2007 19:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Karnemelk ook![]()
Of klink ik nu weer te braaf...
Pardon?quote:
Ga ik ook niet doen. Zoals Marco Prostato het zo dubieus zegt "Even slikken en weer doorgaan!". Ff door de zure ongemakkelijke appel heen en wie weet is ie wel heel leuk. En zo niet.... dan slaapt ie op de bankquote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee!
Niet doen... welke goede smoes je ook kunt verzinnen, je gaat er spijt van krijgen!
ik krijg bij het lezen van bovenstaande zin inderdaad wel HEUL VEUL dubbelzinnige beelden ja, daar is het eigenlijk nog te vroeg voorquote:Op donderdag 27 december 2007 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Zoals Marco Prostato het zo dubieus zegt "Even slikken en weer doorgaan!". Ff door de zure ongemakkelijke appel heen en wie weet is ie wel heel leuk. En zo niet.... dan slaapt ie op de bank
Daarom niet terugkrabbelen maar gewoon voor gaan zou anders zonde zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Zoals Marco Prostato het zo dubieus zegt "Even slikken en weer doorgaan!". Ff door de zure ongemakkelijke appel heen en wie weet is ie wel heel leuk. En zo niet.... dan slaapt ie op de bank
Ja, zo'n hinderlijk echtpaar geirriteerd. In het vliegtuig op de heenreis had die doos van 1,60 meter beenruimte voor iemand van 4 meter. Ik zat een beetje opgevouwen enzo... Begint vervolgens die gast te janken dat we de armleuning moeten delen en dat ik hem helemaal gebruikte, krijg een ziekte... Daarna zijn we ze nog een aantal maal tegengekomen en dan bijvoorbeeld net voor het fototoestel lopen als hij een foto wilde maken ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vertel eens hoe het was
heb je nog spannende/stoute dingen gedaan ?
maar jij moet je volgens mij al helemaal dubbelvouwen om in z'n stoelje te kunnen passen?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zo'n hinderlijk echtpaar geirriteerd. In het vliegtuig op de heenreis had die doos van 1,60 meter beenruimte voor iemand van 4 meter. Ik zat een beetje opgevouwen enzo... Begint vervolgens die gast te janken dat we de armleuning moeten delen en dat ik hem helemaal gebruikte, krijg een ziekte... Daarna zijn we ze nog een aantal maal tegengekomen en dan bijvoorbeeld net voor het fototoestel lopen als hij een foto wilde maken ofzo.
En Camp Nou bezocht. En toen we terugkwamen op Schiphol nog ff langs grootste vliegtuig ter wereld gereden
We zaten trouwens in de oude hoerenbuurtElke hoek van de straat waren zwervers enzo, en echt veel bedelaars daar in Barcelona.
Mja, was al met al echt een superkerst
Bijna alle Gaudi dingen bezocht, echt bizar wat hij deed voor die tijd. Ik vind het wel jammer van Sagrada Familia dat er nu een heel nieuw stuk aankomt. Het past er gewoon niet bij. Dat park trouwensquote:Op donderdag 27 december 2007 12:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij moet je volgens mij al helemaal dubbelvouwen om in z'n stoelje te kunnen passen?
nog gewandeld door Parc Guëll ? en/of andere Gaudi dingen bezocht ?
nog gegeten bij Luz De Gaz aan de kade van de oude haven?
en het was natuurlijk verschikkelijk druk op Ramblas ?
zat je hotel vlakbij de oude kathedaal in de oude gotische wijk ?
en anders heb je toch een leuk verzetje!?quote:Op donderdag 27 december 2007 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb een spaanse collega en die adviseert om in Sanje altijd het meest smerige restaurant uit te zoekem et de meeste rommel op de grond. Je zult daar in het algemeen ook meer lokaloos aantreffen dan toeristen en dat is juist een teken dat het er goed en lekker eten isquote:Op donderdag 27 december 2007 13:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Bijna alle Gaudi dingen bezocht, echt bizar wat hij deed voor die tijd. Ik vind het wel jammer van Sagrada Familia dat er nu een heel nieuw stuk aankomt. Het past er gewoon niet bij. Dat park trouwens. Er was een heerlijk zonnetje, ongeveer 15 tot 20 graden en dan op de achtergrond iemand die op een superrelaxed instrument een even zo relaxed deuntje stond te spelen. Ik had daar echt de hele dag kunnen zitten, wat stokbrood mee en gewoon niets doen
.
Nee, niet gegeten bij Luz De Gaz, wel bij een restaurant dat bekend stond om hun goede kip. Van buiten ziet het er echt minuscuul uit, kom je binnen, zijn er opeens 3 verdiepingen en is het echt diep. En overheerlijke kip trouwens, wat echt ruimschoots voldoende was
. Op de Ramblas was het inderdaad druk, echt veel toeristen. We zaten niet in een hotel maar in een appartement, wel tegenover een kerk trouwens die ons elke ochtend braaf om 8 uur wakker maakte
.
Ja, zo kan het ookquote:Op donderdag 27 december 2007 14:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb een spaanse collega en die adviseert om in Sanje altijd het meest smerige restaurant uit te zoekem et de meeste rommel op de grond. Je zult daar in het algemeen ook meer lokaloos aantreffen dan toeristen en dat is juist een teken dat het er goed en lekker eten is
en ik was er in september en toen stond het rondom dicht met toeristen, en vooral die amerikanen die elkaar een complex aan het aanpraten waren over de onveiligheid en het dievengilde. Dus na een half uurtje was ik weer pleitte en heb heerlijk daarna de dag doorgebracht in parc Guël
Ik zal terugkijken met m'n boze oogquote:Op donderdag 27 december 2007 14:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar zou ik ook van opkijken hoor.
quote:Op donderdag 27 december 2007 16:24 schreef hierissiedan het volgende:
straks eerste intake les voor de sportschool. Zo krijgt het nog een beetje het karakter dat ik er ook daadwerkelijk kom voor de sport en niet voor de mannen
kom op, het gaat helemaal goedkomen straksquote:Op donderdag 27 december 2007 16:31 schreef Ang3l het volgende:
*slik*
wat is het ergste dat mis kan gaan???quote:Op donderdag 27 december 2007 16:31 schreef Ang3l het volgende:
*slik*
Vlinder... *hoofdschudt*quote:Op donderdag 27 december 2007 16:31 schreef Ang3l het volgende:
*slik*
Dat ie stom is of dat ie mij stom vindt en dat de avond heel ongemakkelijk gaat verlopenquote:Op donderdag 27 december 2007 16:35 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
wat is het ergste dat mis kan gaan???
nou hij is mooi stom als hij jou stom vindtquote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie stom is of dat ie mij stom vindt en dat de avond heel ongemakkelijk gaat verlopen
Ja, dan is het jammer maar je hebt het geprobeerd.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ie stom is of dat ie mij stom vindt en dat de avond heel ongemakkelijk gaat verlopen
Maar als hij niet stom is en hij vindt jou niet stom dan wordt het heel leukquote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je de klokken niet horen slaan? We waren in de Catharinakerk bij jou om de hoek.quote:Op donderdag 27 december 2007 17:26 schreef Jerruh het volgende:
zo, d edrukke dagen zijn ook weer voorbij!
kan ik straks mijn nieuwe printer uitproberen, drank inslaan voor een feestje in januari en werken!
sterkte voor tha_erik!
en dan? wat betekend dat voor de rest van jou leven? NEXT toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet je werken vanavond?quote:Op donderdag 27 december 2007 17:26 schreef Jerruh het volgende:
zo, d edrukke dagen zijn ook weer voorbij!
kan ik straks mijn nieuwe printer uitproberen, drank inslaan voor een feestje in januari en werken!
sterkte voor tha_erik!
nee, want ik zit nog bij mijn ouders, na te genieten van mijn verjaardagquote:Op donderdag 27 december 2007 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je de klokken niet horen slaan? We waren in de Catharinakerk bij jou om de hoek.
Hmm. Van hoe laat tot hoe laat?quote:
Pfff.... zal 's tijd worden dat Utrecht weer 's wat anders dan Pann krijgtquote:GORGEOUS - for gay & openminded people
Datum: Vrijdag 15 februari 2008
Tijden: 23.00 – 05.00 uur
Gorgeous is de naam van de nieuwe gay-party van Utrecht! Op vrijdag 15 februari zal de eerste editie plaats vinden in de vernieuwde Winkel van Sinkel. Studio TaS en Girlplanet hebben de handen in één geslagen en het concept Gorgeous gesmeed. Met Gorgeous richten we ons overigens niet alleen op de gayscene, maar ook op de hetero en openminded bezoeker.
De line-up is in elk geval gorgeous te noemen met Erick E, DJ Promiss en Roy el Kei. De avond wordt gehost door MC Zoë Xenia. Erick E behoeft geen introductie en is sinds zijn jaren in de Roxy nog steeds één van de bekendste en most gorgeous DJ van Nederland. Als mede-organisator mag DJ Promiss natuurlijk niet ontbreken. Draaide reeds al op bekende gay-parties, zoals Flirtation en Betty Ford Clinic, maar nu dus op haar eigen gay-party Gorgeous. Roy el Kei is de grote nieuwe naam in de dance-scene. De gayscene zal hem wellicht kennen van zijn sets tijdens Villa Achterwerk in Rotterdam. Zoë Xenia zal de sets van de DJ’s voorzien van haar excentrieke vocalen. Al met al belooft het een gorgeous party te worden in een gorgeous club met gorgeous muziek en gorgeous acts.
Ja Eindhoven krijgt ook een nieuwe naast Friso. Ik meen in maart ergens.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff.... zal 's tijd worden dat Utrecht weer 's wat anders dan Pann krijgt.
Hopen dat dit wél aanslaat.
Weten die mongolen eigenlijk wel wat gorgeous betekent? Aangezien ze het woord overal tussen in gooien en geen enkele kijk hebben op hoe ze het gebruiken?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff.... zal 's tijd worden dat Utrecht weer 's wat anders dan Pann krijgt.
Hopen dat dit wél aanslaat.
Rembrandt ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Eindhoven krijgt ook een nieuwe naast Friso. Ik meen in maart ergens.
Sissie...Waahahah. Maar het is dus Echt 2 minuten lopen van mij vandaan.
Je gaat toch naar de sportschool om te trainenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:26 schreef hierissiedan het volgende:
Sportschool was lekker, alleen niks lekkers gespot... JAMMER! Next-->
Oh, mag je tijdens een ban doorposten met een ander account danquote:Op donderdag 27 december 2007 14:22 schreef hierissiedan het volgende:
Ik heb trouwens mij oude account weer terug! Op de andere heb ik nog steeds een ban!
Om te leren sporten, dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Zakje het volgende:
Je gaat toch naar de sportschool om te trainen?
LOL en pff 21+ dan komen alleen de oudjesquote:Op donderdag 27 december 2007 20:26 schreef hierissiedan het volgende:
Sportschool was lekker, alleen niks lekkers gespot... JAMMER! Next-->
Nee dat kunnen homo's nietquote:Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
oh hellup... ik zat al terug te lezen... hebben ze jullie nu nog niet weggepest hier?
kickquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Cahir het volgende:
gelieve 1x per dag in dit topic te posten, dan staat hij lekker lang in hun myAT
en dat isquote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar zijn de lieve mensen hier....![]()
Goed teken dat Ang3l er niet is iig...
Zijn alle homo's lief?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar zijn de lieve mensen hier....![]()
Goed teken dat Ang3l er niet is iig...
Oh.. hoi... sorry.. het was nogal luidruchtig hier, ik had je niet gehoord. Nooit gedacht dat ik nog blij zou zijn jou tegen te komenquote:
De meeste wel jaquote:
is dat je mede aarschfucker?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. hoi... sorry.. het was nogal luidruchtig hier, ik had je niet gehoord. Nooit gedacht dat ik nog blij zou zijn jou tegen te komen
Jah? vreemd. Ik ga er heen om lekker koffie te drinken en kerels te spotten. Zondag weer! Dit keer met gezelschap dus leuk!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Zakje het volgende:
[..]
Je gaat toch naar de sportschool om te trainen?
Ik zou wel vreemd staan kijken ja.. maar dat zegt niets..quote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jah? vreemd. Ik ga er heen om lekker koffie te drinken en kerels te spotten. Zondag weer! Dit keer met gezelschap dus leuk!!!
p.s. Is het raar om dag creme op te smeren in de kleedkamer/kaptafe/haargoedsdoe corner???
Of ben ik dan weer te gay?
gewoon lekker laten kijken als ze het vreemd vindenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Jah? vreemd. Ik ga er heen om lekker koffie te drinken en kerels te spotten. Zondag weer! Dit keer met gezelschap dus leuk!!!
p.s. Is het raar om dag creme op te smeren in de kleedkamer/kaptafe/haargoedsdoe corner???
quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Oh, mag je tijdens een ban doorposten met een ander account dan?
Als je koffie wilt drinken en mensen spotten kun je beter naar de stad gaan, de mockamore ofzo ( die koffie is vast ook veel lekkerderquote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:26 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
Blijkbaar?
Bedoel, ik snap best dat ik geband ben. Maar als iemand zeg na de kerst kun je terug komen en je mailt en krijg negatief antwoord en je vraagt wanneer dan wel en je krijgt geen antwoord dan is het ook oke!
Ben geen stuk vreten wat met me laat sollen, ookal is zij zo groot in de FOK wereld en is dit de digitale snelweg. Een beetje fatsoenlijkheid en galantheid is ook wel oke!
P.s. Wat doen al die vrouwen en hetro's in dit topic? Is dat de nieuwe trent? Zo ging de gay-kroeg in Ede ook ten onder. er kwamen namelijk alleen nog maar hetro's en vrouwen...
mijn sportschool zit in de winkelstraatquote:Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Zakje het volgende:
[..]
Als je koffie wilt drinken en mensen spotten kun je beter naar de stad gaan, de mockamore ofzo ( die koffie is vast ook veel lekkerder). Niets leuker dan winkelende fashionistos spotten terwijl je een slokje neemt van je Sweet daydream
.
*troost*quote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik kom vaker langs hier hoor... <pruil>
Inmiddels al bijna een jaar zelfs. We hebben wat gemeen.. ik mag ook graag naar mooie kerels kijken
Ik gebruik hem dan wel niet als sporttas maar als gewone tas, maar deze is erg fijn, alles past erin en hij ziet er wel tof uitquote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
mijn sportschool zit in de winkelstraatMaar nee, koffie is gratis en we hebben een exuus om ergens weer te gaan zitten. En in de sportschool zijn ze lekker afgetraind
Trouwens, wat is een goede grote sporttas die ene beetje makkelijk is. Heb altijd last dat mijn schoenen onderin die tas zitten enzo...
schooltasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem dan wel niet als sporttas maar als gewone tas, maar deze is erg fijn, alles past erin en hij ziet er wel tof uit![]()
[ afbeelding ]
Gewoon smerenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:29 schreef hierissiedan het volgende:
Ik heb namelijk een erg droog huidje, en anders krijg ik schilfertjes. Als ik mij uitgebreid met bodylotion ga insmeren kunnen ze nog bedenkken dat het voor mijn tattoos is...
Ik gebruik altijd dezequote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
mijn sportschool zit in de winkelstraatMaar nee, koffie is gratis en we hebben een exuus om ergens weer te gaan zitten. En in de sportschool zijn ze lekker afgetraind
Trouwens, wat is een goede grote sporttas die ene beetje makkelijk is. Heb altijd last dat mijn schoenen onderin die tas zitten enzo...
Wat studeer jij dan dat je zoveel boeken moet meenemenquote:
Als het puur om het uiterlijk zou gaan... Lang (tussen de 1.85 en 1.95), donker haar, mooie donkere ogen, lekkere mond. Ietwat gespierd, maar niet te. Er moet ook iets zachts en knuffelbaars aan blijven..quote:Op donderdag 27 december 2007 23:36 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
*troost*
Spijt me!
Maar geef eens de definitie van een lekkere kerel?
meldtquote:Op donderdag 27 december 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als het puur om het uiterlijk zou gaan... Lang (tussen de 1.85 en 1.95), donker haar, mooie donkere ogen, lekkere mond. Ietwat gespierd, maar niet te. Er moet ook iets zachts en knuffelbaars aan blijven..
dies wel leuk jahquote:Op donderdag 27 december 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gewoon smerenEn als ze de hele tijd kijke zegge "ben je homo ofzo"
Is ook... Ik zei al... als het puur om het uiterlijk zou gaan...quote:
jij bent amer 160 en hebt een raar kapsel... NIET KNAP sorrie dat je het van mij moet horenquote:
fotos!?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is ook... Ik zei al... als het puur om het uiterlijk zou gaan...
Daarnaast wil ik er ook een goed gesprek mee willen kunnen voeren.. En hij moet lief zijn, me aan kunnen voelen, en zich open durven stellen voor me... Laat ik nou zo'n vent al hebben
iets tegen klein?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij bent amer 160 en hebt een raar kapsel... NIET KNAP sorrie dat je het van mij moet horen
Ik vind het wel een leuk kapsel, lekker urbanquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij bent amer 160 en hebt een raar kapsel... NIET KNAP sorrie dat je het van mij moet horen
quote:
idd, mensen hier hebben geen styl. behalve dreamer, maar dat is van naturequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk kapsel, lekker urban.
hou van harige mannen, niet van lang-harige mannen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk kapsel, lekker urban.
He ik ben homo, dus het maakt niet uit wat of hoe ik er uit zie of zeg, Het is doorspekt van de stijl!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
idd, mensen hier hebben geen styl. behalve dreamer, maar dat is van nature
Nederlands rechtquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
hou van harige mannen, niet van lang-harige mannen!
maar wat doe je voor een studie?
Jeetsje, dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Toch zorgwekkend aangezien ik al eerder een kogel van zijn vrienden door mijn voorruit gehad heb...
de vredige kerstsfeer is met een knal afgesloten.
ik woon in een keurige buurt, mijn huis is een kein paradijs.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jeetsje, dat is wel heel ernstig, ik zou serieus overwegen naar een betere buurt te verhuizen als ik in jouw positie zat
.
omdat je natuurlijk wist dat ik de warme chocolademelk al klaar had staan ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:38 schreef Tomasso het volgende:
Klaarwakker. Waarom zeg ik ook elke keer zo vaak "ja" tegen m'n broer als ik hem moet wegbrengen naar het vliegveld
quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat je natuurlijk wist dat ik de warme chocolademelk al klaar had staan ?
ja maar wie gaat er dan ook op een doordeweekse donderdagavond op stapquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
doodmoe op mijn werk
Ik had afleiding nodig hequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar wie gaat er dan ook op een doordeweekse donderdagavond op stap
ja onze nederlandse studenten hebben reden tot klagen met de tempo beursquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:37 schreef Zakje het volgende:
Goedemorgen pompelmoentjesWat een heerlijk zonnige dag vandaag, ik denk dat ik maar eens een lekker met het hondje naar het park ga
.
Ja u ook meneer Fokquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag, meneren.
Love ya too en je bent van 1986 yeah rightquote:
In my dreamsquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Love ya too en je bent van 1986 yeah right.
wat is er mis mee om graceful ouder wordenquote:
wat ben je voor een homo met een dergelijk sporttas en sportkleding NO NO. Stijl gaat boven comfortquote:Op donderdag 27 december 2007 23:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd deze
[ afbeelding ]
of een wat grotere nike sporttas.
Mawnin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef MisterO het volgende:
He CDP! Hoe was Londen!!
Ik kan me er niet druk over maken het gebeurd toch wel...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat is er mis mee om graceful ouder worden.
Uitgaan is niet meer fun als vroeger tegenwoordig ben ik het al vrij gauw zat, ben van plan om niet meer elk weekend uit te gaan en ik gedroeg me laatse keren ook vrij minder nichterig en en ben de meiden ook zat die telkens op me afkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk over maken het gebeurd toch wel...![]()
En ben je nog steeds van plan je uitgaanplan door te zetten en denk je dat je dan wat rust in je kop krijgt?
Ik vind die ook juist stijl hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat ben je voor een homo met een dergelijk sporttas en sportkleding NO NO. Stijl gaat boven comfortles number 1.
Marokkanen met petjes stijl zal je bedoelen maar ja als het jou ding is dan primaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind die ook juist stijl hebbenBeetje sporty-look-achtig
Neuh, die tas word ook vaak genoeg door andere mensen gedragen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Marokkanen met petjes stijl zal je bedoelen maar ja als het jou ding is dan prima.
vrees dan dat de onrust zich vanuit zijn hoofd naar elders verplaatst, hormonen laten zich niet dwingenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk over maken het gebeurd toch wel...![]()
En ben je nog steeds van plan je uitgaanplan door te zetten en denk je dat je dan wat rust in je kop krijgt?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vrees dan dat de onrust zich vanuit zijn hoofd naar elders verplaatst, hormonen laten zich niet dwingen
Ingrediënten (2 pers.):quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie heeft er nog suggesties voor wat lekkers te koken? (2 personen)
Niemand kent jou, ik denk dat jij jezelf niet eens kent. Elke vijf minuten ben je weer anders.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
do you know me I dont think so
.
graag gedaan, ik hou dit topic wel effe in de gaten, PM, stuur rooksignalen effe als ze lopen te baggeren hier ok?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:02 schreef Cahir het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NfHp_2ZYSpI
nog bedankt hea murpie
Dat ook maar ik bedoelde meer; bedankt voor het vertellen hoe ze ookalweer heten (biker mice from mars)quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:04 schreef murp het volgende:
[..]
graag gedaan, ik hou dit topic wel effe in de gaten, PM, stuur rooksignalen effe als ze lopen te baggeren hier ok?
rubbertjes gebruik je toch voor andere lichaamsdelen dan je voeten ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef Tomasso het volgende:
Nieuwe schoenen
Rubberen All Stars van de JoinRed lijn, ik doe het dus altijd veilig
Ik ga deze binnenkort halen als 't goed isquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:03 schreef Tomasso het volgende:
Nieuwe schoenen
Rubberen All Stars van de JoinRed lijn, ik doe het dus altijd veilig
ah, graag gedaan, ik weet nog dat die witte vinnie heettequote:Op vrijdag 28 december 2007 17:09 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat ook maar ik bedoelde meer; bedankt voor het vertellen hoe ze ookalweer heten (biker mice from mars)
Dat zegt ie toch ook? "ik doe het altijd veilig blaal"quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rubbertjes gebruik je toch voor andere lichaamsdelen dan je voeten ?![]()
Ah, je bent daar pas.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
rubbertjes gebruik je toch voor andere lichaamsdelen dan je voeten ?![]()
Ik dacht nog even dat ik je op de Rozengracht had gezien, met Kerst.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]Must. See. Again.
Vinnie, Modo en Throttle.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:12 schreef murp het volgende:
[..]
ah, graag gedaan, ik weet nog dat die witte vinnie heette
quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:29 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik dacht nog even dat ik je op de Rozengracht had gezien, met Kerst..
Duh, CDP heeft een tweelingbroer die in de Rozengracht woont.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:11 schreef MisterO het volgende:
Ik zag een paar weken geleden bij de AH to go op het CS in Amsterdam ook een jongen acher de kassa die echt heel erg op jou leek!
Misschien was hij het wel in de Rozengracht
Wat een stel fashion-fiasco's , van outfit tot kapsel, mijn handen gaan werkelijk er van jeukenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:24 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
http://images.google.nl/images?q=Joaquin+Phoenix ?
Stel je niet zo aan zegquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een stel fashion-fiasco's , van outfit tot kapsel, mijn handen gaan werkelijk er van jeuken.
Ik zou jou zó graag eens met Sam in 1 kamer willen zetten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Zakje het volgende:
Wat een stel fashion-fiasco's , van outfit tot kapsel, mijn handen gaan werkelijk er van jeuken.
Ik heb 3 uur met hem op een bankje gezeten al wachtende op de eerste trein naar Rotterdam een tijdje geleden, best een aardige jongen hoorquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zou jou zó graag eens met Sam in 1 kamer willen zetten.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
In de trend van gratis porno?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
sommigen vinden blijkbaar muzikale verdieping of iets anders enigszins intellectueels belangrijker dan welk kleur sjaaltje het beste past op hun nieuwe skinny jeans...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sommigen vinden blijkbaar muzikale verdieping of iets anders enigszins intellectueels belangrijker dan welk kleur sjaaltje het beste past op hun nieuwe skinny jeans...
Draait 'ie in Londen? *Stilletjes hoopt dat 'ie nog eens naar NL komt...*quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]Must. See. Again.
Multitalent.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellen.
Je hebt natuurlijk muzikale verdieping en muzikale obsessie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar zelf heb ik nog nooit normale musici of conservatorium-lui meegemaakt.
Ze eten, drinken, slapen muziek... muziek-vrienden, muziek-huisgenoten, muziek-uitgaan...
Muziek, muziek, muziek.
'k Zou daar persoonlijk niet tegen kunnen eigenlijk.
Mja, obsessies zijn leuk, maar je moet het niet overdrijven vind ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt natuurlijk muzikale verdieping en muzikale obsessie.
Al 1.5 jaar nu.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef Weemz het volgende:
Draait 'ie in Londen? *Stilletjes hoopt dat 'ie nog eens naar NL komt...*
Seizoen 2009 geloof ik. Het is in ieder geval "zeker" dat ie naar Nederland komt, het wordt de openingsshow in het nieuwe theater van Ome Joop.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef Weemz het volgende:
[..]
Draait 'ie in Londen? *Stilletjes hoopt dat 'ie nog eens naar NL komt...*
dan nog, het is maar waar je iemand in een eerste reactie op wilt beoordelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellen.
Update!quote:
Het was gezelligquote:
Maar of het iets is verder, weeknogniequote:
Woow das ook een behoorlijk verschil inderdaad...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... ik wilde eerst "The Complete Far Side" (comic-collectie) bestellen bij bol.com voor ¤ 120 toen ik zag dat ie bij amazon dus iéts goedkoper is... slechts 40 - 60 euro verschil.
Staat ie hier niet ergens bij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
Helaas kun je niet via internet bestellen
Het gaat trouwens om:
[ afbeelding ]
Nou de pest bij Fossil is dus dat je daar alleen als US burger kunt bestellen met creditcards die in de US zijn uitgegeven...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Jazeker, als je een creditcard hebt. Alleen vanuit de VS zal 't allemaal wat langer duren dan bol.com en kun je er ook nog belasting en evt invoerrechten over betalen. Maar vanuit Engeland (amazon.co.uk) hoef je niet bij te betalen (binnen de EU), dus daar heb ik 'm maar besteld ipv amazon.com.
Oeh slechte site om kennis van te hebenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Staat ie hier niet ergens bij?
http://www.goldbusiness.nl/NL/fossil/horloges/?m=17&s=1
Ja...quote:
Oh, da's fijn om te wetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja...
rekeningen voor psychiatrische hulp kunnen per PM naar de desbetreffende user...
Rechten was het hè?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2007 05:12 schreef Ang3l het volgende:
Het was leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |