Ja Eindhoven krijgt ook een nieuwe naast Friso. Ik meen in maart ergens.quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff.... zal 's tijd worden dat Utrecht weer 's wat anders dan Pann krijgt.
Hopen dat dit wél aanslaat.
Weten die mongolen eigenlijk wel wat gorgeous betekent? Aangezien ze het woord overal tussen in gooien en geen enkele kijk hebben op hoe ze het gebruiken?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Pfff.... zal 's tijd worden dat Utrecht weer 's wat anders dan Pann krijgt.
Hopen dat dit wél aanslaat.
Rembrandt ?quote:Op donderdag 27 december 2007 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Eindhoven krijgt ook een nieuwe naast Friso. Ik meen in maart ergens.
Sissie...Waahahah. Maar het is dus Echt 2 minuten lopen van mij vandaan.
Je gaat toch naar de sportschool om te trainenquote:Op donderdag 27 december 2007 20:26 schreef hierissiedan het volgende:
Sportschool was lekker, alleen niks lekkers gespot... JAMMER! Next-->
Oh, mag je tijdens een ban doorposten met een ander account danquote:Op donderdag 27 december 2007 14:22 schreef hierissiedan het volgende:
Ik heb trouwens mij oude account weer terug! Op de andere heb ik nog steeds een ban!
Om te leren sporten, dacht ik.quote:Op donderdag 27 december 2007 20:45 schreef Zakje het volgende:
Je gaat toch naar de sportschool om te trainen?
LOL en pff 21+ dan komen alleen de oudjesquote:Op donderdag 27 december 2007 20:26 schreef hierissiedan het volgende:
Sportschool was lekker, alleen niks lekkers gespot... JAMMER! Next-->
Nee dat kunnen homo's nietquote:Op donderdag 27 december 2007 22:38 schreef DR34M3R het volgende:
oh hellup... ik zat al terug te lezen... hebben ze jullie nu nog niet weggepest hier?
kickquote:Op donderdag 27 december 2007 22:40 schreef Cahir het volgende:
gelieve 1x per dag in dit topic te posten, dan staat hij lekker lang in hun myAT
en dat isquote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar zijn de lieve mensen hier....![]()
Goed teken dat Ang3l er niet is iig...
Zijn alle homo's lief?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:42 schreef DR34M3R het volgende:
Waar zijn de lieve mensen hier....![]()
Goed teken dat Ang3l er niet is iig...
Oh.. hoi... sorry.. het was nogal luidruchtig hier, ik had je niet gehoord. Nooit gedacht dat ik nog blij zou zijn jou tegen te komenquote:
De meeste wel jaquote:
is dat je mede aarschfucker?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh.. hoi... sorry.. het was nogal luidruchtig hier, ik had je niet gehoord. Nooit gedacht dat ik nog blij zou zijn jou tegen te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |