Hierissieweer vind The_Erik een hottie pie.quote:wil je zeggen dat ik hem erg lekker vind, maar helaas wat jaartjes te kort komt... Thanx
in USquote:Op woensdag 26 december 2007 00:19 schreef Cahir het volgende:
Waar staat die hele mr. verkiezingen eigenlijk?
Oops!quote:Op woensdag 26 december 2007 00:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en en, netjes de wijn uitgespuugd?
nee ze zijn alle twee van TMM, maar ik had wel een fles rood en wit bij me vorige weekquote:Op woensdag 26 december 2007 00:51 schreef Ang3l het volgende:
Een rode en een witte. Weet niet of ze beide van jou waren.
zoo, dan moet het wel heel lekker zijn geweestquote:Op woensdag 26 december 2007 01:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
zelden was de totale organisatie en het diner zo vloeiend verlopen en geslaagd als vandaag
mensen twijfelden zelf of ikalles zelf had gemaakt
quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor gevoel hebben jullie hierbij ?
vrouwen zijn nutteloosquote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is het bier?quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke neusquote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Oke danquote:Op woensdag 26 december 2007 11:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lelijke neus
Te grote tieten voor 't lijf
Ordinaire navelpiercing
En het broekje zit voor geen kanten
NEXT!
Dat de mens inderdaad een zoogdier is.quote:Op woensdag 26 december 2007 02:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ]
Shemarquote:Op woensdag 26 december 2007 11:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
Oke dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vond zijn uitgelekte nude pics tegenvallen hij was minder goed bedeeld dan ik dachtquote:Op woensdag 26 december 2007 11:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ShemarDie staat ook in het drop dead gorgeous topic
Een date op 2e kerstdag?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:15 schreef Ang3l het volgende:
Soms is een date best goed voor je huisBen al de hele dag aan het opruimen!!
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.quote:
Dan maak je gewoon een trio vanquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.
Ja, daar wil ik wel foto's van zien natuurlijk!quote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.
Mja, ik stond pas om tien voor elf op, da's inderdaad vrij laat voor mijn doenquote:Op woensdag 26 december 2007 18:16 schreef MisterO het volgende:
Is het vannacht zo laat geworden dat jullie nu pas wakker zijn? Of jullie slapen altijd zo lang uit met Kerst, kan ook!
juistem, reputatie kapotquote:Op woensdag 26 december 2007 18:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Dibble zegt:
kutpaultje
Dibble zegt:
door jou zie k hele tijd dat homotopik in me lijst staan![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |