fotos!?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is ook... Ik zei al... als het puur om het uiterlijk zou gaan...
Daarnaast wil ik er ook een goed gesprek mee willen kunnen voeren.. En hij moet lief zijn, me aan kunnen voelen, en zich open durven stellen voor me... Laat ik nou zo'n vent al hebben
iets tegen klein?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij bent amer 160 en hebt een raar kapsel... NIET KNAP sorrie dat je het van mij moet horen
Ik vind het wel een leuk kapsel, lekker urbanquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:12 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
jij bent amer 160 en hebt een raar kapsel... NIET KNAP sorrie dat je het van mij moet horen
quote:
idd, mensen hier hebben geen styl. behalve dreamer, maar dat is van naturequote:Op vrijdag 28 december 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk kapsel, lekker urban.
hou van harige mannen, niet van lang-harige mannen!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk kapsel, lekker urban.
He ik ben homo, dus het maakt niet uit wat of hoe ik er uit zie of zeg, Het is doorspekt van de stijl!quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:19 schreef Dibble het volgende:
[..]
idd, mensen hier hebben geen styl. behalve dreamer, maar dat is van nature
Nederlands rechtquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:23 schreef hierissiedan het volgende:
[..]
hou van harige mannen, niet van lang-harige mannen!
maar wat doe je voor een studie?
Jeetsje, dat is wel heel ernstigquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Toch zorgwekkend aangezien ik al eerder een kogel van zijn vrienden door mijn voorruit gehad heb...
de vredige kerstsfeer is met een knal afgesloten.
ik woon in een keurige buurt, mijn huis is een kein paradijs.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
Jeetsje, dat is wel heel ernstig, ik zou serieus overwegen naar een betere buurt te verhuizen als ik in jouw positie zat
.
omdat je natuurlijk wist dat ik de warme chocolademelk al klaar had staan ?quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:38 schreef Tomasso het volgende:
Klaarwakker. Waarom zeg ik ook elke keer zo vaak "ja" tegen m'n broer als ik hem moet wegbrengen naar het vliegveld
quote:Op vrijdag 28 december 2007 06:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat je natuurlijk wist dat ik de warme chocolademelk al klaar had staan ?
ja maar wie gaat er dan ook op een doordeweekse donderdagavond op stapquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:27 schreef samjustme het volgende:
doodmoe op mijn werk
Ik had afleiding nodig hequote:Op vrijdag 28 december 2007 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar wie gaat er dan ook op een doordeweekse donderdagavond op stap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |