ja onze nederlandse studenten hebben reden tot klagen met de tempo beursquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:37 schreef Zakje het volgende:
Goedemorgen pompelmoentjesWat een heerlijk zonnige dag vandaag, ik denk dat ik maar eens een lekker met het hondje naar het park ga
.
Ja u ook meneer Fokquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Een goede middag, meneren.
Love ya too en je bent van 1986 yeah rightquote:
In my dreamsquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:33 schreef samjustme het volgende:
[..]
Love ya too en je bent van 1986 yeah right.
wat is er mis mee om graceful ouder wordenquote:
wat ben je voor een homo met een dergelijk sporttas en sportkleding NO NO. Stijl gaat boven comfortquote:Op donderdag 27 december 2007 23:50 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd deze
[ afbeelding ]
of een wat grotere nike sporttas.
Mawnin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:30 schreef MisterO het volgende:
He CDP! Hoe was Londen!!
Ik kan me er niet druk over maken het gebeurd toch wel...quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:59 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat is er mis mee om graceful ouder worden.
Uitgaan is niet meer fun als vroeger tegenwoordig ben ik het al vrij gauw zat, ben van plan om niet meer elk weekend uit te gaan en ik gedroeg me laatse keren ook vrij minder nichterig en en ben de meiden ook zat die telkens op me afkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk over maken het gebeurd toch wel...![]()
En ben je nog steeds van plan je uitgaanplan door te zetten en denk je dat je dan wat rust in je kop krijgt?
Ik vind die ook juist stijl hebbenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
wat ben je voor een homo met een dergelijk sporttas en sportkleding NO NO. Stijl gaat boven comfortles number 1.
Marokkanen met petjes stijl zal je bedoelen maar ja als het jou ding is dan primaquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:29 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik vind die ook juist stijl hebbenBeetje sporty-look-achtig
Neuh, die tas word ook vaak genoeg door andere mensen gedragen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:41 schreef samjustme het volgende:
[..]
Marokkanen met petjes stijl zal je bedoelen maar ja als het jou ding is dan prima.
vrees dan dat de onrust zich vanuit zijn hoofd naar elders verplaatst, hormonen laten zich niet dwingenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me er niet druk over maken het gebeurd toch wel...![]()
En ben je nog steeds van plan je uitgaanplan door te zetten en denk je dat je dan wat rust in je kop krijgt?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vrees dan dat de onrust zich vanuit zijn hoofd naar elders verplaatst, hormonen laten zich niet dwingen
Ingrediėnten (2 pers.):quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:43 schreef Blubberzwijn het volgende:
wie heeft er nog suggesties voor wat lekkers te koken? (2 personen)
Niemand kent jou, ik denk dat jij jezelf niet eens kent. Elke vijf minuten ben je weer anders.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:44 schreef samjustme het volgende:
[..]
do you know me I dont think so
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |