sommigen vinden blijkbaar muzikale verdieping of iets anders enigszins intellectueels belangrijker dan welk kleur sjaaltje het beste past op hun nieuwe skinny jeans...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een stel fashion-fiasco's , van outfit tot kapsel, mijn handen gaan werkelijk er van jeuken.
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sommigen vinden blijkbaar muzikale verdieping of iets anders enigszins intellectueels belangrijker dan welk kleur sjaaltje het beste past op hun nieuwe skinny jeans...
Draait 'ie in Londen? *Stilletjes hoopt dat 'ie nog eens naar NL komt...*quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[ afbeelding ]Must. See. Again.
Multitalent.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellen.
Je hebt natuurlijk muzikale verdieping en muzikale obsessie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, maar zelf heb ik nog nooit normale musici of conservatorium-lui meegemaakt.
Ze eten, drinken, slapen muziek... muziek-vrienden, muziek-huisgenoten, muziek-uitgaan...
Muziek, muziek, muziek.
'k Zou daar persoonlijk niet tegen kunnen eigenlijk.
Mja, obsessies zijn leuk, maar je moet het niet overdrijven vind ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Je hebt natuurlijk muzikale verdieping en muzikale obsessie.
Al 1.5 jaar nu.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef Weemz het volgende:
Draait 'ie in Londen? *Stilletjes hoopt dat 'ie nog eens naar NL komt...*
Seizoen 2009 geloof ik. Het is in ieder geval "zeker" dat ie naar Nederland komt, het wordt de openingsshow in het nieuwe theater van Ome Joop.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:20 schreef Weemz het volgende:
[..]
Draait 'ie in Londen? *Stilletjes hoopt dat 'ie nog eens naar NL komt...*
dan nog, het is maar waar je iemand in een eerste reactie op wilt beoordelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellen.
Update!quote:
Het was gezelligquote:
Maar of het iets is verder, weeknogniequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |