Woow das ook een behoorlijk verschil inderdaad...quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:45 schreef DennisMoore het volgende:
Mja... ik wilde eerst "The Complete Far Side" (comic-collectie) bestellen bij bol.com voor ¤ 120 toen ik zag dat ie bij amazon dus iéts goedkoper is... slechts 40 - 60 euro verschil.
Staat ie hier niet ergens bij?quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
Helaas kun je niet via internet bestellen
Het gaat trouwens om:
[ afbeelding ]
Nou de pest bij Fossil is dus dat je daar alleen als US burger kunt bestellen met creditcards die in de US zijn uitgegeven...quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:00 schreef DennisMoore het volgende:
Jazeker, als je een creditcard hebt. Alleen vanuit de VS zal 't allemaal wat langer duren dan bol.com en kun je er ook nog belasting en evt invoerrechten over betalen. Maar vanuit Engeland (amazon.co.uk) hoef je niet bij te betalen (binnen de EU), dus daar heb ik 'm maar besteld ipv amazon.com.
Oeh slechte site om kennis van te hebenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Staat ie hier niet ergens bij?
http://www.goldbusiness.nl/NL/fossil/horloges/?m=17&s=1
Ja...quote:
Oh, da's fijn om te wetenquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja...
rekeningen voor psychiatrische hulp kunnen per PM naar de desbetreffende user...
Rechten was het hè?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik volg een universitaire opleiding , maar ik kan makkelijk zeeën van tijd vinden om goede outfits samen te stellen.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 05:12 schreef Ang3l het volgende:
Het was leeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |