En dat had je niet van te voren kunnen bedenken?quote:
hij moet snel vol ik wil dit niet in MYATquote:Op woensdag 26 december 2007 19:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
idd, misschien een meeting een keer?
Zijn ze zo snel bang?quote:Op woensdag 26 december 2007 19:13 schreef MisterO het volgende:
Jullie jagen alle homotjes weg!
Ja hetero's kunnen soms behoorlijk akelig zijnquote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:30 schreef DennisMoore het volgende:
Die Grolsch Speciale drinkt wel lekker weg trouwens.
Kom je ook met die boobies van jequote:Op woensdag 26 december 2007 19:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:45 schreef samjustme het volgende:
[..]
Kom je ook met die boobies van je.
Mja, is ookquote:Op woensdag 26 december 2007 15:53 schreef Cairon het volgende:
[..]
Derde kerstdag, en wat hij nog niet weet is dat ik onverwachts langs ga komen om "even" een stuk taart af te leveren, natuurlijk net op het moment als het spannend dreigt te worden.
Het verschil met andere topics is dat hier niet enkel nerds zitten en er dus plannen gemaakt zijn op 2e Kerstdag BUITEN de PC om.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:35 schreef wonderer het volgende:
Over nerds gesproken, ik kreeg een 4GB geheugenstickje van Brad onder de boom
quote:Op woensdag 26 december 2007 23:21 schreef Zakje het volgende:
Héhé voor mij is het circus dat kerst heet weer voorbij, de fossielen van de stamboom zijn tevreden gesteld, ik ben er weer een vol jaar vanaf. Morgen maar eens lekker de koopgoot + lijnbaan afstropen met een vriendin
.
hoe weet JIJ dat een meeting versnellend op dit topic werkt??quote:Op woensdag 26 december 2007 19:07 schreef Dibble het volgende:
[..]
Erg netjes zou dat niet zijn, maar je kan altijd zeggen dat je iets besmettelijks hebt opgelopen als je er echt onderuit wilt....quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Ieks, nog 1 nachtje slapen en dan zie ik m'n kroonprins
(Zo zat hij gister ook al "Nog 2 nachten slapen tot mon Ange!")
Kan ik nog terugkrabbelen?!!?!?
Nee!quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Je hebt toch al heel lang met D?quote:Op woensdag 26 december 2007 23:53 schreef Ang3l het volgende:
Bad dubbed pr0n?quote:Op donderdag 27 december 2007 01:41 schreef DennisMoore het volgende:
Ondertitels bij gedownloade films...
Don't get semantic! = Word niet zo sentimenteel!.
Bah melkquote:Op woensdag 26 december 2007 19:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Karnemelk ook![]()
Of klink ik nu weer te braaf...
Pardon?quote:
Ga ik ook niet doen. Zoals Marco Prostato het zo dubieus zegt "Even slikken en weer doorgaan!". Ff door de zure ongemakkelijke appel heen en wie weet is ie wel heel leuk. En zo niet.... dan slaapt ie op de bankquote:Op donderdag 27 december 2007 00:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee!
Niet doen... welke goede smoes je ook kunt verzinnen, je gaat er spijt van krijgen!
ik krijg bij het lezen van bovenstaande zin inderdaad wel HEUL VEUL dubbelzinnige beelden ja, daar is het eigenlijk nog te vroeg voorquote:Op donderdag 27 december 2007 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Zoals Marco Prostato het zo dubieus zegt "Even slikken en weer doorgaan!". Ff door de zure ongemakkelijke appel heen en wie weet is ie wel heel leuk. En zo niet.... dan slaapt ie op de bank
Daarom niet terugkrabbelen maar gewoon voor gaan zou anders zonde zijn.quote:Op donderdag 27 december 2007 07:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Zoals Marco Prostato het zo dubieus zegt "Even slikken en weer doorgaan!". Ff door de zure ongemakkelijke appel heen en wie weet is ie wel heel leuk. En zo niet.... dan slaapt ie op de bank
Ja, zo'n hinderlijk echtpaar geirriteerd. In het vliegtuig op de heenreis had die doos van 1,60 meter beenruimte voor iemand van 4 meter. Ik zat een beetje opgevouwen enzo... Begint vervolgens die gast te janken dat we de armleuning moeten delen en dat ik hem helemaal gebruikte, krijg een ziekte... Daarna zijn we ze nog een aantal maal tegengekomen en dan bijvoorbeeld net voor het fototoestel lopen als hij een foto wilde maken ofzo.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en vertel eens hoe het was
heb je nog spannende/stoute dingen gedaan ?
maar jij moet je volgens mij al helemaal dubbelvouwen om in z'n stoelje te kunnen passen?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, zo'n hinderlijk echtpaar geirriteerd. In het vliegtuig op de heenreis had die doos van 1,60 meter beenruimte voor iemand van 4 meter. Ik zat een beetje opgevouwen enzo... Begint vervolgens die gast te janken dat we de armleuning moeten delen en dat ik hem helemaal gebruikte, krijg een ziekte... Daarna zijn we ze nog een aantal maal tegengekomen en dan bijvoorbeeld net voor het fototoestel lopen als hij een foto wilde maken ofzo.
En Camp Nou bezocht. En toen we terugkwamen op Schiphol nog ff langs grootste vliegtuig ter wereld gereden
We zaten trouwens in de oude hoerenbuurtElke hoek van de straat waren zwervers enzo, en echt veel bedelaars daar in Barcelona.
Mja, was al met al echt een superkerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |