quote:
De naam, de avatar en ook nog voor PSV. Dat is zowat perfectiequote:
Da van PSV is danweer jammerquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef Frey het volgende:
[..]
De naam, de avatar en ook nog voor PSV. Dat is zowat perfectie
Puik! Het doet me goed gemist te worden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef PeZu het volgende:
hee ludo, goed topic niet?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:34 schreef Frey het volgende:
[..]
De naam, de avatar en ook nog voor PSV. Dat is zowat perfectie
Ajacied?quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:36 schreef roooosje het volgende:
[..]
Da van PSV is danweer jammer.
Ludo die voetbal kijkt.
Daar gaat het wel naar toe ja.. helaas!quote:Op woensdag 26 december 2007 01:26 schreef Heleen17 het volgende:
Echt zo stom dat Bing Sjors nu opeens wel wil. De hele tijd met zo'n rotkop lopen en vervolgens met hangende pootjes terug naar Sjors.En die is natuurlijk verliefd op Nick, krijg je dat gezeur weer.
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Lorena... die zou naakt moeten.
Samen met Sjors en Vickyquote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Mwah niet echt.. toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 09:41 schreef NrSiX het volgende:
Nog wat spannends gebeurd gisteravond? =]
Ik heb vorige week alles gemist + de vrijdag ervoor (dus 6), omdat ik op vakantie was. Dat was ook lekker toen ik terugkwam.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:49 schreef heaven7 het volgende:
Woehoe, 3 dagen gtst gemist, hulde aan rtlgemist en 1.5 uur fun op een saaie 3e kerstdag![]()
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef Canisfire het volgende:
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:15 schreef suus21 het volgende:
valt me nu pas op dat Ludo z'n kale plek op zijn kop wordt bij geverfd.....minpunt voor Ludo..
Zo een kale plek is natuurlijk stukken charmanter, domme Erik de Vogel ook om dat zomaar te proberen te camouflerenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:15 schreef suus21 het volgende:
valt me nu pas op dat Ludo z'n kale plek op zijn kop wordt bij geverfd.....minpunt voor Ludo..
hij camoufleert dat toch niet? dat doet visagie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo een kale plek is natuurlijk stukken charmanter, domme Erik de Vogel ook om dat zomaar te proberen te camoufleren![]()
Hij laat het dus in ieder geval camoufleren voor de opnames van gtst.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij camoufleert dat toch niet? dat doet visagie.
Het dragen van een pruik is een vorm van camouflage.quote:ik las eerder dat hij gespot is met idd een kale (ongecamoufleerde) plek op zijn hoofd.
de één draagt een pruik, de ander camoufleert.
ik was al bang dat het zo opgevat zou worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij laat het dus in ieder geval camoufleren voor de opnames van gtst.
[..]
Het dragen van een pruik is een vorm van camouflage.
Oh okee dan snap ik het jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was al bang dat het zo opgevat zou worden.
ik bedoelde eigenlijk dorothea. die draagt voor haar rol een pruik. en ludo heeft die make-up dus.
ik bedoel niet dat ludo een pruik op moet
van mij zou hij best kalend mogen zijn voor zijn rol. maar ik denk dat hij er dan te snel oud uit zou zien voor zijn soapleeftijd.
Dat is waar, die acteurs die schelen maar een paar jaar van elkaarquote:zo hebben ze eric forrester van de b&b heel lang grijs haar gegeven omdat hij er anders in vergelijking met ridge te jong uit zou zien.
Nou ja het zou kunnen, Fos is nu een jaar of 19 denk ik (hij is ooit 18 geworden weet ik nog) en Lorena vroeg in de 20, een soort Nina en Morris dus.quote:
Dorothea een pruik? Wanneer dan, je ziet bijna altijd haar haargrens wel.. extensions lijkt me wel, maar een pruikquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was al bang dat het zo opgevat zou worden.
ik bedoelde eigenlijk dorothea. die draagt voor haar rol een pruik. en ludo heeft die make-up dus.
ik bedoel niet dat ludo een pruik op moet
van mij zou hij best kalend mogen zijn voor zijn rol. maar ik denk dat hij er dan te snel oud uit zou zien voor zijn soapleeftijd.
zo hebben ze eric forrester van de b&b heel lang grijs haar gegeven omdat hij er anders in vergelijking met ridge te jong uit zou zien.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dorothea een pruik? Wanneer dan, je ziet bijna altijd haar haargrens wel.. extensions lijkt me wel, maar een pruik
Ik zou het wel sjiek vinden. En Fos is altijd leuk in zulke absurde situaties. Dan heeft hij tenminste weer eens wat om handen... letterlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja het zou kunnen, Fos is nu een jaar of 19 denk ik (hij is ooit 18 geworden weet ik nog) en Lorena vroeg in de 20, een soort Nina en Morris dus.
En wieweet valt ze wel op klein
http://gtst2all.punt.nl/?id=81432&r=1&tbl_archief="e:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dorothea een pruik? Wanneer dan, je ziet bijna altijd haar haargrens wel.. extensions lijkt me wel, maar een pruik
Die foto's doen het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://gtst2all.punt.nl/?id=81432&r=1&tbl_archief=&
en hoe ! ik kwam niet meer bij na die uitspraken van Nick, das echt zo typisch Nick ! No mercy ! Gewoon dumpenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena de laan uitgestuurd![]()
het klopt idd gewoon nietquote:Ik moet zeggen dat ik Fos en Lorena waarschijnlijk vermakelijk zal vinden![]()
Sjors en Nick wordt enigzins vreemd mocht het wat worden en strookt mijn ziens dan ook niet met de realiteit
Zal uiteraard een tijdelijke rol zijn neem ik aan... Georgina zit zo gebakken buiten GTST om dat ze echt niet weer een vaste rol gaat nemen neem ik aan... Maar wel heeeeeeeeeel leuk!!quote:Op zondag 30 december 2007 12:51 schreef Canisfire het volgende:
Georgina Verbaan terug in GTST?
Deze week is in de Story een opmerkelijk verhaal te vinden. Niemand minder dan Georgina Verbaan zou namelijk terugkeren in Neerlands langstlopende soapserie om de kijkcijfers weer een boost te geven. Zou Hedwig écht na acht jaar weer terugkeren naar Meerdijk?
GTST heeft bevestigd aan Story dat ze Verbaan daadwerkelijk hebben gevraagd voor een comeback, maar geen van de persvoorlichters wilt meer duidelijkheid verschaffen over een mogelijke rentree. Het is dus voorlopig nog even afwachten of Georgina inderdaad terugkeert naar Meerdijk. Al was het wel érg toevallig dat Anita en Dennis het een tijdje terug hadden over Hedwig. Wordt (uiteraard) vervolgd
o dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef janimie het volgende:
dat verhaal is van 2004 en oud, dorothea loopt altijd met extensions rond op de set, ik kan me niet voorstellen dat ze die na een dag werken eruit laat halen en met haar eigen haar rondloopt buiten werktijd, tis uren werk
Ok, maar ik was wel benieuwd naar het verschil.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet ik, maar het ging over het verhaal van de pruik
quote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis Skylar.
En als ik een rol zou mogen zijn dan zou ik Fos willen zijn.
Altijd maar een beetje op de achtergrond en een bord voor m'n kop maar toch Skylar Vicky en dan straks Lorena neuken .
ik dacht dat het over de afgelopen week ging.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:26 schreef Canisfire het volgende:
ik heb hem net gezien en ik vond hem juist wel tof.
Dian die een foto vind van bob en Mo,
Fos die heel origineel Lorena zoent
Hij heeft een gouden kliko award gekregen omdat hij de slechte rol in een soap heeftquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef Frey het volgende:
Janine, Skylar, Vicky, Lorena...
Wat een rol heeft die Fos
Dacht ik ook meteen aan Ronald.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:13 schreef waterreus23 het volgende:
Ik denk het volgende:
Bob Landschot heeft Aydin vermoord omdat hij Dian wou krijgen
Ja dat vermoedde ik ook al een tijdje, ik hoop nog steeds dat ie niet dood is maar gegijzeld en dat hij en Dian weer bij elkaar komenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:13 schreef waterreus23 het volgende:
Ik denk het volgende:
Bob Landschot heeft Aydin vermoord omdat hij Dian wou krijgen
Mo is geidentificeerd geweest toen hij dood werd gevonden, ook door Dyanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik ook al een tijdje, ik hoop nog steeds dat ie niet dood is maar gegijzeld en dat hij en Dian weer bij elkaar komen![]()
Hoe was Mo ook alweer dood gegaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef janimie het volgende:
[..]
Mo is geidentificeerd geweest toen hij dood werd gevonden, ook door Dyan
Ja bij gtst courantquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft een gouden kliko award gekregen omdat hij de slechte rol in een soap heeft
Auto-ongeluk toch? Net als Bloemers.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe was Mo ook alweer dood gegaan?
Hmm, ja volgens mij ook ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Auto-ongeluk toch? Net als Bloemers.
Nee daarom, hij is nooit opgebaard oid...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Is dat zo ja.. dan zou het dus toch...
Hebben we trouwens Mo ooit dood in beeld gezien ?
Ik hoop het niet Aydin was namelijk tof misschien een terugkeer ?
Idd die kop van haar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:42 schreef GSMboy het volgende:
Whoaah, geniaal wat er vanavond gaat gebeuren. Lorena die in Fos' bed wakker wordt...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja bij gtst courantdie site neem je toch niet serieus daar won Anita als meest populaire personage
achja fos afkraken is altijd goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja bij gtst courantdie site neem je toch niet serieus daar won Anita als meest populaire personage
Geen idee, het was toen iig al vaag rondom zijn dood en er zwierven allerlei geruchten rond, en nu weerquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef janimie het volgende:
mo en terugkomen ?
mo is toch hardstikke dood ?
Dian heeft em dood gezien, volgens mij lag hij wel opgebaard (hij lag in een lege kamer, doek over z'n lichaam heen) zodat dian hem kon identificeren
Misschien was het wel een erg goed lijkende dummy, zoals bij Taylor Hayes van de Boldquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef janimie het volgende:
mo en terugkomen ?
mo is toch hardstikke dood ?
Dian heeft em dood gezien, volgens mij lag hij wel opgebaard (hij lag in een lege kamer, doek over z'n lichaam heen) zodat dian hem kon identificeren
Ik zie al een verhouding aankomen tussen die lelijke botox consultant die door Ludo is aangenomen en Janinequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Erg dom van Lorena.. om over Nick te gaan zeuren als de man je net geld wil geven helemaal als je weet hoe hij is . Jammer geen Bob Rik en Dian vandaag.
Ik zie trouwens potentie in dat Ludo Janine gebeuren maar de schrijvers zouden het wel weer verpesten.
Vanavond weerquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal niks van Dian in deze aflevering.. bah!
Ik ben nieuwsgierig.
Dat was wel suf ja.quote:
dat mocht arnie willenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:20 schreef heaven7 het volgende:
Die gast van Ludo lijkt op Arnold Schwarzenegger trouwens! Vinden jullie niet?
Ik vind dat ze het zo goed doen. Vind jij het langdradig? Het gaat al een hele tijd over de stalker, maar er gebeurt wel veel. En dat vind ik op zich wel knap, hoe ze dat hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, nu mag het stalker verhaal ook wel afgelopen zijn zeg!
Idd, ze kunnen dit tot volgende week vrijdag iig nog wel rekken. Ben allang blij dat ze weer met iets spannends komen en dat je iig voelt dat je de volgende dag moet kijken. Ook de enige verhaallijn die boeiend is overigens. De rest maakt totaal niets meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:25 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het zo goed doen. Vind jij het langdradig? Het gaat al een hele tijd over de stalker, maar er gebeurt wel veel. En dat vind ik op zich wel knap, hoe ze dat hebben gedaan.
Ik vind die hele verhaallijn ook tof nu. Ik vind het nu ook helemaal niet meer erg dat de stalker ineens Bob was. Nu wordt het echt zo goed uitgewerkt.
Klopt, alles gebeurt in Drenthe. Maar ja, hopelijk komen ze hierna dan weer met wat spannende dingen in Meerdijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd, ze kunnen dit tot volgende week vrijdag iig nog wel rekken. Ben allang blij dat ze weer met iets spannends komen en dat je iig voelt dat je de volgende dag moet kijken. Ook de enige verhaallijn die boeiend is overigens. De rest maakt totaal niets mee
Hij snuift iig net zo veel als de rest in 't mediawereldjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:17 schreef roooosje het volgende:
Lekker ding is het ook!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(C) Leoni Ravestein
oeeeeeeeee ik ga kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef alors het volgende:
het staat nu al online hoor...
Hoezo opeens die opmerking?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Hij snuift iig net zo veel als de rest in 't mediawereldje
Daar voel je niks vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Hij snuift iig net zo veel als de rest in 't mediawereldje
Dat zou ook kunnen idd, maar het deed mij meer denken aan de kibbelkoele in schoonoord, woon daar zelf niet superver vandaan dus vandaar dat het me bekend voorkwamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:35 schreef mirelia het volgende:
het kwam mij ook bekend voor.....dat meertje.
Ik ben vroeger wel eens als kind geweest in het Kuierpadtien oid en daar was prcies zo'n meertje met een soort eilandje in het midden.
Effe googlen zo
Dat dusquote:Op maandag 7 januari 2008 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
alleen moeten ze charlie eens een valiumpje toedienen. wat blijft dat toch een overtrokken hysterisch wijf
Ja dat viel mij ook op, dat kan echt nooit.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef jmac het volgende:
Hahah hij pakt z'n tas in VIER secondes en in die tijd is dian wegWat een joke.
ik zat er ook al op te wachtenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik voelde dat er nog iets ging gebeuren.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik voelde dat er nog iets ging gebeuren.![]()
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef alors het volgende:
Wtf!!? haha die voelde ik aankomen
Ik ook. Ik vond het eerst al niet kloppen dat ze er zo makkelijk vanaf zou komen en toen ze zo op de bank ging zitten, bekroop me al zo'n raar gevoel en dan toch nog schrikken.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik voelde hem ook aankomen en toch schrok ik
Ik dacht ook nog van waarom laten ze haar alleen, da's niet echt slim. En dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef DeHobbytas het volgende:
ik schrok ook op het einde, terwijl ik nog geen 10 seconden ervoor tegen mn moeder zei dat het me niks zou verbazen als hij binnen zou zijn...... ben benieuwd morgen
Ik herkende hem eigenlijk alleen maar van die keer dat hij Ludo en Janine heeft geholpen met het betalen van het losgeld voor Nina aan Martine Hafkamp. (Seizoen 14/15.)quote:Op maandag 7 januari 2008 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Eric Krediet heeft al heel wat naamswijzigingen ondergaan in GTST:Seizoen 11/12: 'Politieagent Bas', Agent Bas, Rechercheur, Politieman' Seizoen 13: 'Rechercheur Bolman' Seizoen 14: 'Rechercheur Spelling' Seizoen 17: 'Hoofdinspecteur Wouters' Seizoen 18: 'Marc Wouters'
Bob was er echtquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:33 schreef Dudette1985 het volgende:
Wat gebeurde er nou net na de reclame? Was net te laat om terug te schakelen..
Opeens waren Jeff en Dorothea thuis met een zielige Dian op de bank. Is Bob betrapt of droomde Dian maar?
Bloedirritant sinds ze bij Nick weg isquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat is Charlie toch een dom wicht he.
Ze kunnen anders nog altijd dat verhaal naspelen van dat Engelse kind wat in Portugal vermist is, dat bigint ook een aardige soap te worden.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:56 schreef nWo4Life het volgende:
De Bob is echt zwaar gestoord zeg... "mama...".
Maar goed, die verhaallijn was wel spannend.
Nu zullen we weer even wat Slechte Tijden gaan beleven ben ik bang. Ze moeten zo snel mogelijk met een goede verhaallijn aankomen. We zitten nu gelukkig wel weer op het juiste spoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Je moet ook goed luisteren, ze stonden al de hele tijd te kijken, maar konden niet eerder binnenkomen omdat er een pistool in het spel was.quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:18 schreef NrSiX het volgende:
Gisteren de 2 afleveringen gekeken van afgelopen dagen, spannend =] ben benieuwd wat er nu weer gaat komen. Vind het toch wel appart dat bob het huis binnenkomt terwijl er allemaal politie voor de deur staat.
Vast omdat Jef ze aan het afleiden was met het drinken, maar dan nog.. dan staan ze in 1 keer met een squad voor de deur.. konden ze toen wel ruiken dat bob binnen was?
Inderdaad, dat was een onvervalste Hogendoorn woede-uitbarsting. Ik was tevreden, totdat hij inderdaad weer zo mak werd. Hij moet lekker agressief, obsessief, manipulatief en controlerend gaan doen, zoals Herman altijd deed. Nu is hij te beheerst met zijn ''commando''-verleden.quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Frey het volgende:
Boze Jack![]()
![]()
Jammer dat hij daarna weer terugkrabbelde![]()
Charlie
Aan de allerhoogste Love Tree ophangen!quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze mogen Charlie inderdaad wel voor een trein gooien.
Wel weer vreemd dat ze net daarvoor zeggen dat ze zijn auto in Duitsland gevonden hebben...quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dian (en de rest) zijn toch een tijd in dat huisje in Drenthe gebleven. Bob had dus alle tijd om naar het huis van Dian te gaan. Hij was er dus al voor de politie daar stond te surveilleren. Wel vreemd dat die politie-agent die binnen was, Bob niet heeft gezien, terwijl hij het huis onderzocht.
En ze zagen natuurlijk via die camera dat Bob binnen was. Verder, wat Roooooosje zegt dus.
Dat vind ik altijd zo stom aan gtst, dan komt er een flinke woede uitbarsting uit van een personage, die diezelfde aflevering nog toegeeft en daarmee dus vaak 180 graden bijdraait.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jack had idd zijn poot stijf moeten houden en niet weer lief gaan zitten doen.
Nou niet bepaald, even de hele geschiedenis op een rij:quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:35 schreef SuperMocio het volgende:
Ik ben er een tijdje tussenuit geweest, maar ik zie dat sjors nog steeds lekker chummy is met haar verkrachter. Is dit ooit uitgelegd of is dit allemaal 'vergeven en vergeten' in de periode dat die dochter van Ludo borsten kreeg?
WTFquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef Canisfire het volgende:
* Rik belandt in een zware crisis met zijn nieuwe beste vriend, Bing Mauricius. Zal hun vriendschap de crisis weten te overleven?
in het kader van de gay verhaalijn.
Die Hoogendoorn kan zijn naam gewoon aanhouden in de serie, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef alors het volgende:
Ja maar hier staat dus dit:
GTST goes gay
We konden het jullie als eerste al melden: Goede tijden, Slechte tijden begint in navolging van ATWT (waar Luke en Noah momenteel in de VS het populairste koppel van de serie vormen) een verhaallijn omtrent homoseksualiteit. Maar nu hebben we nog meer exclusieve informatie over deze verhaallijn voor je in petto!
Hoe de verhaallijn precies zal gaan, dat mogen we nog niet verklappen. Wat we wél kwijt mogen is dat de opnames hebben plaatsgevonden op 5 en 6 december vorig jaar, waar o.a figurant Remon Hoogendoorn bij aanwezig was (klik hier voor zijn website). In de week van 21 januari aanstaande zullen deze scenes worden uitgezonden. Hierin is te zien hoe een hoop homoseksuele jongeren helemaal los gaan op een heus 'homofeest' in de Teluma. De personages die in deze scenes een rol zullen hebben zijn: Rik de Jong (Ferri Somogyi), Bing Mauricius (Everon Jackson Hooi) en Milan Alberts (Robin Zijlstra). Van de andere acteurs is het niet bekend of zij aanwezig zullen zijn op dit homofeest. We wachten in spanning af! De GTSTCourant
Op de website van deze Remon Hoogendoorn staat het ook:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:04 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Die Hoogendoorn kan zijn naam gewoon aanhouden in de serie, zou ik zeggen.
Als dit echt gaat gebeuren ben ik eens benieuwd wat voor gevolgen het zal hebben. Krijgen we zo'n shot zoals begin dit jaar dat Lorena bij Fos wakker wordt, maar nu wordt Rik wakker naast Bing....
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie het al van mijlenver aankomen: Dennis blijkt Vicky's vader te zijn.
Jammer voor haar. Ze heeft er alles aan gedaan om Ludo kapot te maken toen hij aardig was voor haar, dus ze heeft het aan zichzelf te danken. Wel goed zo. Een valse Ludo kunnen we wel gebruiken nu de stalker verhaallijn voorbij isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben ik nou de enige die voor Dian is? Ik vind het wel heel erg voor haar, en Ludo is zo gemeen.
Nou da's mooi ranzig dan, als dat zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Inderdaad, dat vind ik ook ongehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:13 schreef suus21 het volgende:
en weer gaat gtst niet verder waarmee et gisteren eindigde, sjors die overdreven nee loopt te roepen....helemaal nix meer van terug gezien..
Lekker hypocriet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over dat homo gedoe, wieweet gaat het om een eenmalige actie, althans dat hoop ik, dat homo gedoe met kerels vind ik walgelijk. Twee dames bij elkaar is dan wel weer goed, maarja ik ben nou eenmaal een vent en dat is nou eenmaal aantrekkelijker voor het mannelijk oog.
Dat was echt wat ik nu zit te denken terwijl ik naar mn opname kijkt... hahahahahaquote:
Niks hypocriet. Wij kunnen er toch niks aan doen als we dat er onsmakelijk uit vinden zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:38 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Lekker hypocriet.
Je hoort mij toch ook niet zeiken als hetero's of lesbo's zoenen
En als het Dennis is dan flikflooit ze met haar broer, dus het is in beide gevallen vies.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:58 schreef roooosje het volgende:
Als Robert de vader is. Dan is Vicky de tante van Noud.
Volgens mij begrijp je me verkeerd, iedereen mag zoenen met wie die wil en veroordeel die mensen daar ook niet om, of ik het een smakelijk gezicht vind is heel iets anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:38 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Lekker hypocriet.
Je hoort mij toch ook niet zeiken als hetero's of lesbo's zoenen
Misschien is Ludo ook wel de vaderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie o wie zou de vader van Vicky zijn?
Het is vast een bekende, of een oude bekende.
Iemand?
Misschien heeft Robert nog meer scharrels zwanger gemaakt vroeger buiten Laura en mevr Mus (moeder van Milan en Daantje)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie o wie zou de vader van Vicky zijn?
Het is vast een bekende, of een oude bekende.
Iemand?
Ja dat zal wel moeten, Robert heeft al genoeg aanloopkinderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Dennis, Robert, Rik of Ludo. Het zal allemaal weer op hetzelfde vehaallijntje uitkomen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel moeten, Robert heeft al genoeg aanloopkinderen.
Het is Arnie. Kan niet anders.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, ik denk nog steeds het een oude bekende is die terug komt in GTST
Ik dacht eigelijk aan zoiets als Peter Kelder. Dat was ook wel een flierefluiter van een vent zonder vaststandigheid.quote:
Hier klopt dus geen hond van, in die auto zaten Sophia (weliswaar zwanger van Nick) en Stefano, helemaal geen dochter.quote:[b]Op zondag 13 januari 2008 09:07 schreef
Ludo heeft trouwens ook nog een dochter verloren bij die bom aanslag in de auto zo ver ik me nog kan herinderen. In die auto zaten dus Sophia, Nick(of stefano) en nog een dochter.
Jij noteerd alle nummers en gaat ze dan bellenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef GSMboy het volgende:
het verbaast me dat ze in GTST tegenwoordig vaak bestaande mobiele nummers in beeld laten verschijnen voor enkele seconden. En het blijkt inderdaad dat 70% daadwerkelijk daar de telefoon opneemt.
Wel weer leuk dat het vaste telefoonnummer van Ludo onderaan de Strikt-vertrouwelijke mail die Janine leest vermoedelijk het nummer van de TV Studio zelf is? Waarom nemen ze nou geen onbestaande nummers in een andere range, zoals ze eerst wel deden?
06-7xxxxxx ofzo?
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef James1988 het volgende:
Dus jij schrijft zo'n nummer op, belt, en hoort dan "Hallo, Dian Alberts" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |