Auto-ongeluk toch? Net als Bloemers.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe was Mo ook alweer dood gegaan?

Hmm, ja volgens mij ook ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Auto-ongeluk toch? Net als Bloemers.

Nee daarom, hij is nooit opgebaard oid...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Is dat zo ja.. dan zou het dus toch...
Hebben we trouwens Mo ooit dood in beeld gezien ?
Ik hoop het niet Aydin was namelijk tof misschien een terugkeer ?

Idd die kop van haar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:42 schreef GSMboy het volgende:
Whoaah, geniaal wat er vanavond gaat gebeuren. Lorena die in Fos' bed wakker wordt...

quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja bij gtst courantdie site neem je toch niet serieus daar won Anita als meest populaire personage

achja fos afkraken is altijd goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja bij gtst courantdie site neem je toch niet serieus daar won Anita als meest populaire personage

Geen idee, het was toen iig al vaag rondom zijn dood en er zwierven allerlei geruchten rond, en nu weerquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef janimie het volgende:
mo en terugkomen ?
mo is toch hardstikke dood ?
Dian heeft em dood gezien, volgens mij lag hij wel opgebaard (hij lag in een lege kamer, doek over z'n lichaam heen) zodat dian hem kon identificeren

Misschien was het wel een erg goed lijkende dummy, zoals bij Taylor Hayes van de Boldquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef janimie het volgende:
mo en terugkomen ?
mo is toch hardstikke dood ?
Dian heeft em dood gezien, volgens mij lag hij wel opgebaard (hij lag in een lege kamer, doek over z'n lichaam heen) zodat dian hem kon identificeren

Ik zie al een verhouding aankomen tussen die lelijke botox consultant die door Ludo is aangenomen en Janinequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Erg dom van Lorena.. om over Nick te gaan zeuren als de man je net geld wil geven helemaal als je weet hoe hij is . Jammer geen Bob Rik en Dian vandaag.
Ik zie trouwens potentie in dat Ludo Janine gebeuren maar de schrijvers zouden het wel weer verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |