quote:Op woensdag 26 december 2007 18:22 schreef Canisfire het volgende:
Lorena... die zou naakt moeten.
quote:Op donderdag 27 december 2007 21:15 schreef suus21 het volgende:
valt me nu pas op dat Ludo z'n kale plek op zijn kop wordt bij geverfd.....minpunt voor Ludo..
Zo een kale plek is natuurlijk stukken charmanter, domme Erik de Vogel ook om dat zomaar te proberen te camouflerenquote:Op donderdag 27 december 2007 21:15 schreef suus21 het volgende:
valt me nu pas op dat Ludo z'n kale plek op zijn kop wordt bij geverfd.....minpunt voor Ludo..
hij camoufleert dat toch niet? dat doet visagie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo een kale plek is natuurlijk stukken charmanter, domme Erik de Vogel ook om dat zomaar te proberen te camoufleren![]()
Hij laat het dus in ieder geval camoufleren voor de opnames van gtst.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
hij camoufleert dat toch niet? dat doet visagie.
Het dragen van een pruik is een vorm van camouflage.quote:ik las eerder dat hij gespot is met idd een kale (ongecamoufleerde) plek op zijn hoofd.
de één draagt een pruik, de ander camoufleert.
ik was al bang dat het zo opgevat zou worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hij laat het dus in ieder geval camoufleren voor de opnames van gtst.
[..]
Het dragen van een pruik is een vorm van camouflage.
Oh okee dan snap ik het jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was al bang dat het zo opgevat zou worden.
ik bedoelde eigenlijk dorothea. die draagt voor haar rol een pruik. en ludo heeft die make-up dus.
ik bedoel niet dat ludo een pruik op moet
van mij zou hij best kalend mogen zijn voor zijn rol. maar ik denk dat hij er dan te snel oud uit zou zien voor zijn soapleeftijd.
Dat is waar, die acteurs die schelen maar een paar jaar van elkaarquote:zo hebben ze eric forrester van de b&b heel lang grijs haar gegeven omdat hij er anders in vergelijking met ridge te jong uit zou zien.
Nou ja het zou kunnen, Fos is nu een jaar of 19 denk ik (hij is ooit 18 geworden weet ik nog) en Lorena vroeg in de 20, een soort Nina en Morris dus.quote:
Dorothea een pruik? Wanneer dan, je ziet bijna altijd haar haargrens wel.. extensions lijkt me wel, maar een pruikquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik was al bang dat het zo opgevat zou worden.
ik bedoelde eigenlijk dorothea. die draagt voor haar rol een pruik. en ludo heeft die make-up dus.
ik bedoel niet dat ludo een pruik op moet
van mij zou hij best kalend mogen zijn voor zijn rol. maar ik denk dat hij er dan te snel oud uit zou zien voor zijn soapleeftijd.
zo hebben ze eric forrester van de b&b heel lang grijs haar gegeven omdat hij er anders in vergelijking met ridge te jong uit zou zien.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dorothea een pruik? Wanneer dan, je ziet bijna altijd haar haargrens wel.. extensions lijkt me wel, maar een pruik
Ik zou het wel sjiek vinden. En Fos is altijd leuk in zulke absurde situaties. Dan heeft hij tenminste weer eens wat om handen... letterlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ja het zou kunnen, Fos is nu een jaar of 19 denk ik (hij is ooit 18 geworden weet ik nog) en Lorena vroeg in de 20, een soort Nina en Morris dus.
En wieweet valt ze wel op klein
http://gtst2all.punt.nl/?id=81432&r=1&tbl_archief="e:Op zaterdag 29 december 2007 00:36 schreef alors het volgende:
[..]
Dorothea een pruik? Wanneer dan, je ziet bijna altijd haar haargrens wel.. extensions lijkt me wel, maar een pruik
Die foto's doen het niet.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
http://gtst2all.punt.nl/?id=81432&r=1&tbl_archief=&
en hoe ! ik kwam niet meer bij na die uitspraken van Nick, das echt zo typisch Nick ! No mercy ! Gewoon dumpenquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Lorena de laan uitgestuurd![]()
het klopt idd gewoon nietquote:Ik moet zeggen dat ik Fos en Lorena waarschijnlijk vermakelijk zal vinden![]()
Sjors en Nick wordt enigzins vreemd mocht het wat worden en strookt mijn ziens dan ook niet met de realiteit
Zal uiteraard een tijdelijke rol zijn neem ik aan... Georgina zit zo gebakken buiten GTST om dat ze echt niet weer een vaste rol gaat nemen neem ik aan... Maar wel heeeeeeeeeel leuk!!quote:Op zondag 30 december 2007 12:51 schreef Canisfire het volgende:
Georgina Verbaan terug in GTST?
Deze week is in de Story een opmerkelijk verhaal te vinden. Niemand minder dan Georgina Verbaan zou namelijk terugkeren in Neerlands langstlopende soapserie om de kijkcijfers weer een boost te geven. Zou Hedwig écht na acht jaar weer terugkeren naar Meerdijk?
GTST heeft bevestigd aan Story dat ze Verbaan daadwerkelijk hebben gevraagd voor een comeback, maar geen van de persvoorlichters wilt meer duidelijkheid verschaffen over een mogelijke rentree. Het is dus voorlopig nog even afwachten of Georgina inderdaad terugkeert naar Meerdijk. Al was het wel érg toevallig dat Anita en Dennis het een tijdje terug hadden over Hedwig. Wordt (uiteraard) vervolgd
o dat zou ook nog kunnen.quote:Op zondag 30 december 2007 19:36 schreef janimie het volgende:
dat verhaal is van 2004 en oud, dorothea loopt altijd met extensions rond op de set, ik kan me niet voorstellen dat ze die na een dag werken eruit laat halen en met haar eigen haar rondloopt buiten werktijd, tis uren werk
Ok, maar ik was wel benieuwd naar het verschil.quote:Op zondag 30 december 2007 14:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
weet ik, maar het ging over het verhaal van de pruik
quote:Op zondag 30 december 2007 22:22 schreef Canisfire het volgende:
Ik mis Skylar.
En als ik een rol zou mogen zijn dan zou ik Fos willen zijn.
Altijd maar een beetje op de achtergrond en een bord voor m'n kop maar toch Skylar Vicky en dan straks Lorena neuken .
ik dacht dat het over de afgelopen week ging.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 11:26 schreef Canisfire het volgende:
ik heb hem net gezien en ik vond hem juist wel tof.
Dian die een foto vind van bob en Mo,
Fos die heel origineel Lorena zoent
Hij heeft een gouden kliko award gekregen omdat hij de slechte rol in een soap heeftquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef Frey het volgende:
Janine, Skylar, Vicky, Lorena...
Wat een rol heeft die Fos
Dacht ik ook meteen aan Ronald.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:13 schreef waterreus23 het volgende:
Ik denk het volgende:
Bob Landschot heeft Aydin vermoord omdat hij Dian wou krijgen
Ja dat vermoedde ik ook al een tijdje, ik hoop nog steeds dat ie niet dood is maar gegijzeld en dat hij en Dian weer bij elkaar komenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 13:13 schreef waterreus23 het volgende:
Ik denk het volgende:
Bob Landschot heeft Aydin vermoord omdat hij Dian wou krijgen
Mo is geidentificeerd geweest toen hij dood werd gevonden, ook door Dyanquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:22 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat vermoedde ik ook al een tijdje, ik hoop nog steeds dat ie niet dood is maar gegijzeld en dat hij en Dian weer bij elkaar komen![]()
Hoe was Mo ook alweer dood gegaan?quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:49 schreef janimie het volgende:
[..]
Mo is geidentificeerd geweest toen hij dood werd gevonden, ook door Dyan
Ja bij gtst courantquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:01 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft een gouden kliko award gekregen omdat hij de slechte rol in een soap heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |