WTFquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:31 schreef Canisfire het volgende:
* Rik belandt in een zware crisis met zijn nieuwe beste vriend, Bing Mauricius. Zal hun vriendschap de crisis weten te overleven?
in het kader van de gay verhaalijn.
Die Hoogendoorn kan zijn naam gewoon aanhouden in de serie, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:25 schreef alors het volgende:
Ja maar hier staat dus dit:
GTST goes gay
We konden het jullie als eerste al melden: Goede tijden, Slechte tijden begint in navolging van ATWT (waar Luke en Noah momenteel in de VS het populairste koppel van de serie vormen) een verhaallijn omtrent homoseksualiteit. Maar nu hebben we nog meer exclusieve informatie over deze verhaallijn voor je in petto!
Hoe de verhaallijn precies zal gaan, dat mogen we nog niet verklappen. Wat we wél kwijt mogen is dat de opnames hebben plaatsgevonden op 5 en 6 december vorig jaar, waar o.a figurant Remon Hoogendoorn bij aanwezig was (klik hier voor zijn website). In de week van 21 januari aanstaande zullen deze scenes worden uitgezonden. Hierin is te zien hoe een hoop homoseksuele jongeren helemaal los gaan op een heus 'homofeest' in de Teluma. De personages die in deze scenes een rol zullen hebben zijn: Rik de Jong (Ferri Somogyi), Bing Mauricius (Everon Jackson Hooi) en Milan Alberts (Robin Zijlstra). Van de andere acteurs is het niet bekend of zij aanwezig zullen zijn op dit homofeest. We wachten in spanning af! De GTSTCourant
Op de website van deze Remon Hoogendoorn staat het ook:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:04 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Die Hoogendoorn kan zijn naam gewoon aanhouden in de serie, zou ik zeggen.
Als dit echt gaat gebeuren ben ik eens benieuwd wat voor gevolgen het zal hebben. Krijgen we zo'n shot zoals begin dit jaar dat Lorena bij Fos wakker wordt, maar nu wordt Rik wakker naast Bing....
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik zie het al van mijlenver aankomen: Dennis blijkt Vicky's vader te zijn.
Jammer voor haar. Ze heeft er alles aan gedaan om Ludo kapot te maken toen hij aardig was voor haar, dus ze heeft het aan zichzelf te danken. Wel goed zo. Een valse Ludo kunnen we wel gebruiken nu de stalker verhaallijn voorbij isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ben ik nou de enige die voor Dian is? Ik vind het wel heel erg voor haar, en Ludo is zo gemeen.
Nou da's mooi ranzig dan, als dat zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Inderdaad, dat vind ik ook ongehoord.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:13 schreef suus21 het volgende:
en weer gaat gtst niet verder waarmee et gisteren eindigde, sjors die overdreven nee loopt te roepen....helemaal nix meer van terug gezien..
Lekker hypocriet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Over dat homo gedoe, wieweet gaat het om een eenmalige actie, althans dat hoop ik, dat homo gedoe met kerels vind ik walgelijk. Twee dames bij elkaar is dan wel weer goed, maarja ik ben nou eenmaal een vent en dat is nou eenmaal aantrekkelijker voor het mannelijk oog.
Dat was echt wat ik nu zit te denken terwijl ik naar mn opname kijkt... hahahahahaquote:
Niks hypocriet. Wij kunnen er toch niks aan doen als we dat er onsmakelijk uit vinden zien.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:38 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Lekker hypocriet.
Je hoort mij toch ook niet zeiken als hetero's of lesbo's zoenen
En als het Dennis is dan flikflooit ze met haar broer, dus het is in beide gevallen vies.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:58 schreef roooosje het volgende:
Als Robert de vader is. Dan is Vicky de tante van Noud.
Volgens mij begrijp je me verkeerd, iedereen mag zoenen met wie die wil en veroordeel die mensen daar ook niet om, of ik het een smakelijk gezicht vind is heel iets anders.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 08:38 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Lekker hypocriet.
Je hoort mij toch ook niet zeiken als hetero's of lesbo's zoenen
Misschien is Ludo ook wel de vaderquote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie o wie zou de vader van Vicky zijn?
Het is vast een bekende, of een oude bekende.
Iemand?
Misschien heeft Robert nog meer scharrels zwanger gemaakt vroeger buiten Laura en mevr Mus (moeder van Milan en Daantje)quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Wie o wie zou de vader van Vicky zijn?
Het is vast een bekende, of een oude bekende.
Iemand?
Ja dat zal wel moeten, Robert heeft al genoeg aanloopkinderen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Dennis, Robert, Rik of Ludo. Het zal allemaal weer op hetzelfde vehaallijntje uitkomen.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:28 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja dat zal wel moeten, Robert heeft al genoeg aanloopkinderen.
Het is Arnie. Kan niet anders.quote:Op zondag 13 januari 2008 11:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, ik denk nog steeds het een oude bekende is die terug komt in GTST
Ik dacht eigelijk aan zoiets als Peter Kelder. Dat was ook wel een flierefluiter van een vent zonder vaststandigheid.quote:
Hier klopt dus geen hond van, in die auto zaten Sophia (weliswaar zwanger van Nick) en Stefano, helemaal geen dochter.quote:[b]Op zondag 13 januari 2008 09:07 schreef
Ludo heeft trouwens ook nog een dochter verloren bij die bom aanslag in de auto zo ver ik me nog kan herinderen. In die auto zaten dus Sophia, Nick(of stefano) en nog een dochter.
Jij noteerd alle nummers en gaat ze dan bellenquote:Op maandag 14 januari 2008 21:34 schreef GSMboy het volgende:
het verbaast me dat ze in GTST tegenwoordig vaak bestaande mobiele nummers in beeld laten verschijnen voor enkele seconden. En het blijkt inderdaad dat 70% daadwerkelijk daar de telefoon opneemt.
Wel weer leuk dat het vaste telefoonnummer van Ludo onderaan de Strikt-vertrouwelijke mail die Janine leest vermoedelijk het nummer van de TV Studio zelf is? Waarom nemen ze nou geen onbestaande nummers in een andere range, zoals ze eerst wel deden?
06-7xxxxxx ofzo?
quote:Op maandag 14 januari 2008 21:55 schreef James1988 het volgende:
Dus jij schrijft zo'n nummer op, belt, en hoort dan "Hallo, Dian Alberts" ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |