Auto-ongeluk toch? Net als Bloemers.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hoe was Mo ook alweer dood gegaan?
Hmm, ja volgens mij ook ja!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Auto-ongeluk toch? Net als Bloemers.
Nee daarom, hij is nooit opgebaard oid...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:20 schreef Canisfire het volgende:
Is dat zo ja.. dan zou het dus toch...
Hebben we trouwens Mo ooit dood in beeld gezien ?
Ik hoop het niet Aydin was namelijk tof misschien een terugkeer ?
Idd die kop van haar.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:42 schreef GSMboy het volgende:
Whoaah, geniaal wat er vanavond gaat gebeuren. Lorena die in Fos' bed wakker wordt...
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja bij gtst courantdie site neem je toch niet serieus daar won Anita als meest populaire personage
achja fos afkraken is altijd goedquote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:06 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja bij gtst courantdie site neem je toch niet serieus daar won Anita als meest populaire personage
Geen idee, het was toen iig al vaag rondom zijn dood en er zwierven allerlei geruchten rond, en nu weerquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef janimie het volgende:
mo en terugkomen ?
mo is toch hardstikke dood ?
Dian heeft em dood gezien, volgens mij lag hij wel opgebaard (hij lag in een lege kamer, doek over z'n lichaam heen) zodat dian hem kon identificeren
Misschien was het wel een erg goed lijkende dummy, zoals bij Taylor Hayes van de Boldquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:30 schreef janimie het volgende:
mo en terugkomen ?
mo is toch hardstikke dood ?
Dian heeft em dood gezien, volgens mij lag hij wel opgebaard (hij lag in een lege kamer, doek over z'n lichaam heen) zodat dian hem kon identificeren
Ik zie al een verhouding aankomen tussen die lelijke botox consultant die door Ludo is aangenomen en Janinequote:Op woensdag 2 januari 2008 20:45 schreef Canisfire het volgende:
Erg dom van Lorena.. om over Nick te gaan zeuren als de man je net geld wil geven helemaal als je weet hoe hij is . Jammer geen Bob Rik en Dian vandaag.
Ik zie trouwens potentie in dat Ludo Janine gebeuren maar de schrijvers zouden het wel weer verpesten.
Vanavond weerquote:Op donderdag 3 januari 2008 10:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Helemaal niks van Dian in deze aflevering.. bah!
Ik ben nieuwsgierig.
Dat was wel suf ja.quote:
dat mocht arnie willenquote:Op donderdag 3 januari 2008 20:20 schreef heaven7 het volgende:
Die gast van Ludo lijkt op Arnold Schwarzenegger trouwens! Vinden jullie niet?
Ik vind dat ze het zo goed doen. Vind jij het langdradig? Het gaat al een hele tijd over de stalker, maar er gebeurt wel veel. En dat vind ik op zich wel knap, hoe ze dat hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:34 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Pff, nu mag het stalker verhaal ook wel afgelopen zijn zeg!
Idd, ze kunnen dit tot volgende week vrijdag iig nog wel rekken. Ben allang blij dat ze weer met iets spannends komen en dat je iig voelt dat je de volgende dag moet kijken. Ook de enige verhaallijn die boeiend is overigens. De rest maakt totaal niets meequote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:25 schreef Otmed het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het zo goed doen. Vind jij het langdradig? Het gaat al een hele tijd over de stalker, maar er gebeurt wel veel. En dat vind ik op zich wel knap, hoe ze dat hebben gedaan.
Ik vind die hele verhaallijn ook tof nu. Ik vind het nu ook helemaal niet meer erg dat de stalker ineens Bob was. Nu wordt het echt zo goed uitgewerkt.
Klopt, alles gebeurt in Drenthe. Maar ja, hopelijk komen ze hierna dan weer met wat spannende dingen in Meerdijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 22:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Idd, ze kunnen dit tot volgende week vrijdag iig nog wel rekken. Ben allang blij dat ze weer met iets spannends komen en dat je iig voelt dat je de volgende dag moet kijken. Ook de enige verhaallijn die boeiend is overigens. De rest maakt totaal niets mee
Hij snuift iig net zo veel als de rest in 't mediawereldjequote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:17 schreef roooosje het volgende:
Lekker ding is het ook!
[ afbeelding ][ afbeelding ]
(C) Leoni Ravestein
oeeeeeeeee ik ga kijkenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef alors het volgende:
het staat nu al online hoor...
Hoezo opeens die opmerking?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Hij snuift iig net zo veel als de rest in 't mediawereldje
Daar voel je niks vanquote:Op zaterdag 5 januari 2008 03:05 schreef jmac het volgende:
[..]
Hij snuift iig net zo veel als de rest in 't mediawereldje
Dat zou ook kunnen idd, maar het deed mij meer denken aan de kibbelkoele in schoonoord, woon daar zelf niet superver vandaan dus vandaar dat het me bekend voorkwamquote:Op zaterdag 5 januari 2008 13:35 schreef mirelia het volgende:
het kwam mij ook bekend voor.....dat meertje.
Ik ben vroeger wel eens als kind geweest in het Kuierpadtien oid en daar was prcies zo'n meertje met een soort eilandje in het midden.
Effe googlen zo
Dat dusquote:Op maandag 7 januari 2008 09:05 schreef lady-wrb het volgende:
alleen moeten ze charlie eens een valiumpje toedienen. wat blijft dat toch een overtrokken hysterisch wijf
Ja dat viel mij ook op, dat kan echt nooit.quote:Op maandag 7 januari 2008 20:13 schreef jmac het volgende:
Hahah hij pakt z'n tas in VIER secondes en in die tijd is dian wegWat een joke.
ik zat er ook al op te wachtenquote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik voelde dat er nog iets ging gebeuren.![]()
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:32 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik voelde dat er nog iets ging gebeuren.![]()
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2008 20:31 schreef alors het volgende:
Wtf!!? haha die voelde ik aankomen
Ik ook. Ik vond het eerst al niet kloppen dat ze er zo makkelijk vanaf zou komen en toen ze zo op de bank ging zitten, bekroop me al zo'n raar gevoel en dan toch nog schrikken.quote:Op maandag 7 januari 2008 21:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik voelde hem ook aankomen en toch schrok ik
Ik dacht ook nog van waarom laten ze haar alleen, da's niet echt slim. En dat blijkt wel weer.quote:Op maandag 7 januari 2008 22:19 schreef DeHobbytas het volgende:
ik schrok ook op het einde, terwijl ik nog geen 10 seconden ervoor tegen mn moeder zei dat het me niks zou verbazen als hij binnen zou zijn...... ben benieuwd morgen
Ik herkende hem eigenlijk alleen maar van die keer dat hij Ludo en Janine heeft geholpen met het betalen van het losgeld voor Nina aan Martine Hafkamp. (Seizoen 14/15.)quote:Op maandag 7 januari 2008 22:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Acteur Eric Krediet heeft al heel wat naamswijzigingen ondergaan in GTST:Seizoen 11/12: 'Politieagent Bas', Agent Bas, Rechercheur, Politieman' Seizoen 13: 'Rechercheur Bolman' Seizoen 14: 'Rechercheur Spelling' Seizoen 17: 'Hoofdinspecteur Wouters' Seizoen 18: 'Marc Wouters'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |