als je zwanger bent rekt je huid enorm op omdat je overal welw at voller wordt (in veel gevallen). als je dan een tattoo laat zetten en je bent uitgezwanegrd en je keert terug of wilt terugkeren in oorspronkelijke staat, dan blijf je met een ineengeflubberde tattoo zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:19 schreef arneaux het volgende:
En de reden was?
OMG, die tweede foto lijkt wel een verklede manquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis blijft rare koppen trekken en met die rare koppen fotografen aantrekken...
[ afbeelding ]
No! Dat wordt aanklagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh kijk Harajuku, ze hebben je avatar gebruikt [afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh kijk Harajuku, ze hebben je avatar gebruikt
[ afbeelding ]
Wat is het probleem van Lindsay? Ik zie niets bijzonders hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:33 schreef Smash-it het volgende:
Lindsay's hoofd/huid/kleur/neus wordt steeds gekker;
[ afbeelding ]
en goeie hoek voor Kelly Osbourne;
[ afbeelding ]
TIjdens de opnames van een film dus heeel oud zal het nog niet zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ws een oudje: Denise Richards en Pammy A.:
[ afbeelding ]
Mooie zwarte nagels heeft die neger.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar wel al eens eerder gepost.
Wino met haar ribbelhuidje:
[ afbeelding ]
Wat een tieten!quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:12 schreef HareFratsheid het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou met Lindsay.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:15 schreef Flashwin het volgende:
Paris blijft geil
En toch is ie net even wat anders..quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:27 schreef AudeVie het volgende:
Die laatste foto werd al vannacht gepost door de ijverige HareFratsheid...
Oh sorry, haar onflatteuze hoofd kijkt inderdaad net even de andere richting uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En toch is ie net even wat anders..
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jong kankerpatientje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ws een oudje: Denise Richards en Pammy A.:
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan Nel Veerkampquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jong kankerpatientje.
Klopt hij heeft afgelopen week nog in het ziekenhuis gelegen te hebben. Hij is blijkbaar enorm aangekomen.quote:
Johnny Depp Cry Baby.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
Amy Winehouse is blond!! Ik vind het eigenlijk wel vet..
[ afbeelding ]
Ik dacht ook meteen aan een leukemiepatientje!quote:
Naar aanleiding van Richard Blackwells commentaar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
quote:"Exploding beehives above, tacky polka-dots below, she's part '50s carhop horror."
Ik vind haar zo mogelijk nog lelijker gewordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
whaha nu kan ze iig niet meer dat enorme toupet ding opzettenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er ook vast een in een blonde versiequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Sharapova het volgende:
[..]
whaha nu kan ze iig niet meer dat enorme toupet ding opzetten
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Sharapova het volgende:
[..]
whaha nu kan ze iig niet meer dat enorme toupet ding opzetten
Jeez, als ze ooit mensen nodig hebben om anti-zonnebankreclame te maken zijn de Veerkampjes denk ik eerste keusquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Nel Veerkamp![]()
[ afbeelding ]
Ik zie haar er wel voor aan dat ze op een stuk gelakte nagel aan het kauwen isquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Maar d'r kauwgom en nagels matchen dan wel weer goed.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie haar er wel voor aan dat ze op een stuk gelakte nagel aan het kauwen is![]()
.
Ik ook. Ze komt een stuk jonger en kwetsbaarder over.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef MisterO het volgende:
Ik vind Pamela zonder make-up eigenlijk best mooi
quote:
wow wat een geweldig shirtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Helenaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Helena Bonham Carter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh help, en hij was vroeger zo sexyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Bel Greenpeace!! Er is een walvis aangespoeld!!!
[ afbeelding ]
Oh nee... het is mijn jeugdheld Val Kilmer![]()
.
doet me denken aan billy bob thortonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Janice Dickinson au naturel:
[ afbeelding ]
Billy Bob:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doet me denken aan billy bob thorton.
Wilt ze nou de fotograaf een kusje geven?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Janice Dickinson au naturel:
[ afbeelding ]
Heeft ze nou een propellor op der hoofd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:03 schreef Kings het volgende:
Dat is pas een kat in de zak kopen!!!
[ afbeelding ]
Van de op één na leukste man ter aardequote:Op zondag 13 januari 2008 15:03 schreef arneaux het volgende:
Waarom is die Rumur Willis eigenlijk zon celeb? Ze is lelijk, ze kan volgens mij niets, she always strikes a poses maar always misses it. Alleen en enkel maar omdat ze de dochter is van?
brrrr, en die zeiknummers van haar, de rillingen lopen altijd over mn rug als zij dr mond opentrektquote:Op zondag 13 januari 2008 15:26 schreef Het_Biertje het volgende:
die Alica Keys is eigenlijk ook een verlept wijf zeg
Uhm... die is supermooi? Ok, we discussieren er hier niet over maar sorry hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef MaLo het volgende:
Ik vermoed dat dit meer aan de fotograaf (of fotosoeper) ligt dan aan Ashlee Simpson zelf, maar flatterend is deze foto zeker niet
[ afbeelding ]
Vind je? Ik heb lijken gezien met meer kleur op hun wangenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Uhm... die is supermooi? Ok, we discussieren er hier niet over maar sorry hoorze ziet er geweldig uit
thx voor de info.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:59 schreef Treezz het volgende:
X17.com zie je vriendje van britney spears hevig transpireren
Omg, die haren.quote:
whehequote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Miam het volgende:
ga black to black!
Zeker nog nooit een foto vanjezelf gehad met flits recht in je gezicht..quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb lijken gezien met meer kleur op hun wangen.
Smaken verschillen dus duidelijk.
ik dacht eerst dat ze cher na ging doen, djezus wat een bril en een lang hoofd...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 10:53 schreef Kings het volgende:
Wat ik mij eigenlijk afvraag: Waarom gaat Katie Holmes steeds meer op Anna Wintour lijken?
Vind de verschillen:
Anna
[ afbeelding ]
Katie
[ afbeelding ]
Keep trying. Zolang dat maar niet betekent dat Tom Cruise zichzelf als de nieuwe JFK ziet.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:13 schreef Sudderpot het volgende:
Ik heb de laatste tijd de indruk dat Katie graag op Jackie Kennedy wil lijken..........
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Keep trying. Zolang dat maar niet betekent dat Tom Cruise zichzelf als de nieuwe JFK ziet.
Ze heeft dan wel weer mooie kleren aan. En daar is alles mee gezegd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:02 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft ze haar gezicht laten verbouwen of zo? Ze heeft ineens zo'n andere uitstraling.
Daar zijn stiekem toch weer heel wat kilootjes bijgekomen. En ze was zo enthousiast over d'r personal trainer...quote:
Ken je acteurs und showbizkennis, dat is Denzel Washingtonquote:
Afvallen en e make up denk ik.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:02 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Heeft ze haar gezicht laten verbouwen of zo? Ze heeft ineens zo'n andere uitstraling. [afbeelding]
Skaai (K)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:28 schreef Skaai het volgende:
Neeee Oprah heeft toch al ages een relatie met Stedman? Die donkere Dr. Phil.
Die is al jaren gelukkig getrouwdquote:
Kijk eens een paar foto's boven je postquote:Op woensdag 16 januari 2008 08:05 schreef cinnamongirl het volgende:
Janice Dickinson weer:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |