quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jong kankerpatientje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ws een oudje: Denise Richards en Pammy A.:
[ afbeelding ]
Ze doet me denken aan Nel Veerkampquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jong kankerpatientje.
Klopt hij heeft afgelopen week nog in het ziekenhuis gelegen te hebben. Hij is blijkbaar enorm aangekomen.quote:
Johnny Depp Cry Baby.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
Amy Winehouse is blond!! Ik vind het eigenlijk wel vet..
[ afbeelding ]
Ik dacht ook meteen aan een leukemiepatientje!quote:
Naar aanleiding van Richard Blackwells commentaar?quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
quote:"Exploding beehives above, tacky polka-dots below, she's part '50s carhop horror."
Ik vind haar zo mogelijk nog lelijker gewordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
whaha nu kan ze iig niet meer dat enorme toupet ding opzettenquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft er ook vast een in een blonde versiequote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Sharapova het volgende:
[..]
whaha nu kan ze iig niet meer dat enorme toupet ding opzetten
quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:22 schreef Sharapova het volgende:
[..]
whaha nu kan ze iig niet meer dat enorme toupet ding opzetten
Jeez, als ze ooit mensen nodig hebben om anti-zonnebankreclame te maken zijn de Veerkampjes denk ik eerste keusquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:27 schreef supkaa het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan Nel Veerkamp![]()
[ afbeelding ]
Ik zie haar er wel voor aan dat ze op een stuk gelakte nagel aan het kauwen isquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Maar d'r kauwgom en nagels matchen dan wel weer goed.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik zie haar er wel voor aan dat ze op een stuk gelakte nagel aan het kauwen is![]()
.
Ik ook. Ze komt een stuk jonger en kwetsbaarder over.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:37 schreef MisterO het volgende:
Ik vind Pamela zonder make-up eigenlijk best mooi
quote:
wow wat een geweldig shirtquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:16 schreef Smash-it het volgende:
[ afbeelding ]
Helenaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Helena Bonham Carter:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh help, en hij was vroeger zo sexyquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:49 schreef SEMTEX het volgende:
Bel Greenpeace!! Er is een walvis aangespoeld!!!
[ afbeelding ]
Oh nee... het is mijn jeugdheld Val Kilmer![]()
.
doet me denken aan billy bob thortonquote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Janice Dickinson au naturel:
[ afbeelding ]
Billy Bob:quote:Op zaterdag 12 januari 2008 04:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doet me denken aan billy bob thorton.
Wilt ze nou de fotograaf een kusje geven?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 00:34 schreef SEMTEX het volgende:
Janice Dickinson au naturel:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |