Buiten dat ze een beetje vaag kijkt, ziet ze er best goed uit zo zonder make-up.quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Samson het volgende:
Ook wel een leuke, met en zonder make-up, en laten we ns wat van Courtney plaatsen dacht ik zo. Ben benieuwd naar die nieuwe serie met haar: Dirt
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook al. En ze is al in de 40: prima uiterlijk voor die leeftijd!quote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten dat ze een beetje vaag kijkt, ziet ze er best goed uit zo zonder make-up.
was een avatar van iemand op Ohnotheydidn'tquote:
Oh mooi, dan kan ik m als ava gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
was een avatar van iemand op Ohnotheydidn't
Of course!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan ik m als ava gebruiken
Ik zal eens kijken wat ik er voor moois van kan laten maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Of course!!!
dan krijg ik natuurlijk wel je vette credits als avatar-uitbater
Haar hoofd is te groot voor haar lijf. Dat lijf kan dat nooit dragen!!! Kijk uit Victoria, hou je hoofd erbij!!!quote:
En dat is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Cheiron het volgende:
Uit het "welke film heb je gezien" -topic:
[afbeelding]
En hij was en dat zeg ik als hetero man vroeger toch echt een knappe kerel. Het lijkt hier bijna wel een Jackson.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 07:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh right, herkende hem echt niet.
Is t goed genoeg?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 08:10 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
[afbeelding] je ondertitel! [afbeelding]
Jammer dat het rokje zo omhoog kruipt, maar ik vind haar er wel cool uitzien!quote:
Wil ik weten wat er tussen haar benen zit, wat daar zo uitsteekt?quote:
Dat lijkt maar zo, het is gewoon het kruisje van haar panty, dat half rondquote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er tussen haar benen zit, wat daar zo uitsteekt?
Oohja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 12:57 schreef Kings het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, het is gewoon het kruisje van haar panty, dat half rond
over haar lies heenloopt.
djezus, dat was eerst best een mooie meid...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 18:30 schreef rena het volgende:
[ afbeelding ]
Kerry Katona (ex-Atomic Kitten) laat een tattoo zetten(Ze is zwanger, daarom is ze wat dikker.)
als je zwanger bent rekt je huid enorm op omdat je overal welw at voller wordt (in veel gevallen). als je dan een tattoo laat zetten en je bent uitgezwanegrd en je keert terug of wilt terugkeren in oorspronkelijke staat, dan blijf je met een ineengeflubberde tattoo zittenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:19 schreef arneaux het volgende:
En de reden was?
OMG, die tweede foto lijkt wel een verklede manquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis blijft rare koppen trekken en met die rare koppen fotografen aantrekken...
[ afbeelding ]
No! Dat wordt aanklagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh kijk Harajuku, ze hebben je avatar gebruikt [afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh kijk Harajuku, ze hebben je avatar gebruikt
[ afbeelding ]
Wat is het probleem van Lindsay? Ik zie niets bijzonders hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:33 schreef Smash-it het volgende:
Lindsay's hoofd/huid/kleur/neus wordt steeds gekker;
[ afbeelding ]
en goeie hoek voor Kelly Osbourne;
[ afbeelding ]
TIjdens de opnames van een film dus heeel oud zal het nog niet zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ws een oudje: Denise Richards en Pammy A.:
[ afbeelding ]
Mooie zwarte nagels heeft die neger.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar wel al eens eerder gepost.
Wino met haar ribbelhuidje:
[ afbeelding ]
Wat een tieten!quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:12 schreef HareFratsheid het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou met Lindsay.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:15 schreef Flashwin het volgende:
Paris blijft geil
En toch is ie net even wat anders..quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:27 schreef AudeVie het volgende:
Die laatste foto werd al vannacht gepost door de ijverige HareFratsheid...
Oh sorry, haar onflatteuze hoofd kijkt inderdaad net even de andere richting uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En toch is ie net even wat anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |