Buiten dat ze een beetje vaag kijkt, ziet ze er best goed uit zo zonder make-up.quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Samson het volgende:
Ook wel een leuke, met en zonder make-up, en laten we ns wat van Courtney plaatsen dacht ik zo. Ben benieuwd naar die nieuwe serie met haar: Dirt
[ afbeelding ]
Dat vond ik ook al. En ze is al in de 40: prima uiterlijk voor die leeftijd!quote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Buiten dat ze een beetje vaag kijkt, ziet ze er best goed uit zo zonder make-up.
was een avatar van iemand op Ohnotheydidn'tquote:
Oh mooi, dan kan ik m als ava gebruikenquote:Op donderdag 3 januari 2008 18:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
was een avatar van iemand op Ohnotheydidn't
Of course!!!quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kan ik m als ava gebruiken
Ik zal eens kijken wat ik er voor moois van kan laten maken.quote:Op donderdag 3 januari 2008 18:11 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Of course!!!
dan krijg ik natuurlijk wel je vette credits als avatar-uitbater
Haar hoofd is te groot voor haar lijf. Dat lijf kan dat nooit dragen!!! Kijk uit Victoria, hou je hoofd erbij!!!quote:
En dat is?quote:Op donderdag 3 januari 2008 21:58 schreef Cheiron het volgende:
Uit het "welke film heb je gezien" -topic:
[afbeelding]
En hij was en dat zeg ik als hetero man vroeger toch echt een knappe kerel. Het lijkt hier bijna wel een Jackson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |