OMG, die tweede foto lijkt wel een verklede manquote:Op zaterdag 5 januari 2008 20:38 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis blijft rare koppen trekken en met die rare koppen fotografen aantrekken...
[ afbeelding ]
No! Dat wordt aanklagen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh kijk Harajuku, ze hebben je avatar gebruikt [afbeelding]
[afbeelding]
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 19:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
Oh kijk Harajuku, ze hebben je avatar gebruikt
[ afbeelding ]
Wat is het probleem van Lindsay? Ik zie niets bijzonders hoor.quote:Op maandag 7 januari 2008 12:33 schreef Smash-it het volgende:
Lindsay's hoofd/huid/kleur/neus wordt steeds gekker;
[ afbeelding ]
en goeie hoek voor Kelly Osbourne;
[ afbeelding ]
TIjdens de opnames van een film dus heeel oud zal het nog niet zijn.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ws een oudje: Denise Richards en Pammy A.:
[ afbeelding ]
Mooie zwarte nagels heeft die neger.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ja, maar wel al eens eerder gepost.
Wino met haar ribbelhuidje:
[ afbeelding ]
Wat een tieten!quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:12 schreef HareFratsheid het volgende:
Lindsay Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat heb ik nou met Lindsay.quote:Op woensdag 9 januari 2008 02:15 schreef Flashwin het volgende:
Paris blijft geil
En toch is ie net even wat anders..quote:Op woensdag 9 januari 2008 10:27 schreef AudeVie het volgende:
Die laatste foto werd al vannacht gepost door de ijverige HareFratsheid...
Oh sorry, haar onflatteuze hoofd kijkt inderdaad net even de andere richting uitquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:15 schreef Smash-it het volgende:
[..]
En toch is ie net even wat anders..
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze doet me denken aan een jong kankerpatientje.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Ws een oudje: Denise Richards en Pammy A.:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |