Heeft ze nou een propellor op der hoofd?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:03 schreef Kings het volgende:
Dat is pas een kat in de zak kopen!!!
[ afbeelding ]
Van de op één na leukste man ter aardequote:Op zondag 13 januari 2008 15:03 schreef arneaux het volgende:
Waarom is die Rumur Willis eigenlijk zon celeb? Ze is lelijk, ze kan volgens mij niets, she always strikes a poses maar always misses it. Alleen en enkel maar omdat ze de dochter is van?
brrrr, en die zeiknummers van haar, de rillingen lopen altijd over mn rug als zij dr mond opentrektquote:Op zondag 13 januari 2008 15:26 schreef Het_Biertje het volgende:
die Alica Keys is eigenlijk ook een verlept wijf zeg
Uhm... die is supermooi? Ok, we discussieren er hier niet over maar sorry hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 19:53 schreef MaLo het volgende:
Ik vermoed dat dit meer aan de fotograaf (of fotosoeper) ligt dan aan Ashlee Simpson zelf, maar flatterend is deze foto zeker niet
[ afbeelding ]
Vind je? Ik heb lijken gezien met meer kleur op hun wangenquote:Op zondag 13 januari 2008 20:45 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Uhm... die is supermooi? Ok, we discussieren er hier niet over maar sorry hoorze ziet er geweldig uit
thx voor de info.quote:Op zondag 13 januari 2008 20:59 schreef Treezz het volgende:
X17.com zie je vriendje van britney spears hevig transpireren
Omg, die haren.quote:
whehequote:Op zondag 13 januari 2008 22:18 schreef Miam het volgende:
ga black to black!
Zeker nog nooit een foto vanjezelf gehad met flits recht in je gezicht..quote:Op zondag 13 januari 2008 21:03 schreef MaLo het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb lijken gezien met meer kleur op hun wangen.
Smaken verschillen dus duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |