Was dat die Quiz met Vick's Chicks?quote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef RayMania het volgende:
Daarom na de editie van vorig jaar - gewonnen door Da_Sandman - volgt hier de VBL KerstQuiz van 2008!
quote:Op maandag 24 december 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat die Quiz met Vick's Chicks?
Doe maar 1 cijfer achter de komma, zal het er even bijzetten.quote:Op maandag 24 december 2007 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga ook eens nadenken hierover.
EDIT: vraagje: hoe precies moet het antwoord op vraag 6 zijn?
Whehe ja, geweldige vraag van Messenga.quote:Op maandag 24 december 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was dat die Quiz met Vick's Chicks?
quote:Op maandag 24 december 2007 14:30 schreef Irritatie100 het volgende:
EDIT2: moeten het bij vraag 43 wedstrijden zijn die DIT seizoen gespeeld worden?
Zeker geen inzending van jou?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:48 schreef methodmich het volgende:
Veel plezier en succes aan de deelnemers!
Ziet er grappig uit.
Het blijft toch jammer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, om dezelfde reden als vorig jaar. Maar je mag me wel als hulplijn inzetten hoor.
Jawel, valt moeilijk te controleren voor mij of iemand dat wel of niet doetquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:53 schreef Zjakkie het volgende:
Mag je eigelijk dingen opzoeken op Google o.i.d.?
Ik ga hem invullen zonder Google en er zullen er meer zijn die dat doen. Dan kun je toch prima meedoen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 11:57 schreef methodmich het volgende:
Nee, om dezelfde reden als vorig jaar. Maar je mag me wel als hulplijn inzetten hoor.
methodmich is gewoon bang niet te winnenquote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga hem invullen zonder Google en er zullen er meer zijn die dat doen. Dan kun je toch prima meedoen?
Ik vind het jammer, hij wint quizen buiten Fok! en er gaan hier vast mensen Googlen waardoor iemand zonder Google niet wint. Maar so what, ik weet nu al dat ik niet win, maar meedoen is gewoon leuk.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
methodmich is gewoon bang niet te winnen.
1888-89 bedoel je? Tuurlijk, waarom niet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:46 schreef Messenga het volgende:
Vraag 47. Telt het seizoen 88/89 ook mee?
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga hem invullen zonder Google en er zullen er meer zijn die dat doen. Dan kun je toch prima meedoen?
Haha, verkeerd gelezen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
1888-89 bedoel je? Tuurlijk, waarom niet?.
Ik ga het ook zonder Google proberen... En dat verklaart gelijk mn lage score.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, hij wint quizen buiten Fok! en er gaan hier vast mensen Googlen waardoor iemand zonder Google niet wint. Maar so what, ik weet nu al dat ik niet win, maar meedoen is gewoon leuk.
Meer zelfs.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Radegast het volgende:
Kan me vergissen maar zijn er op vraag 29 geen twee antwoorden mogelijk?
Volgens mij ookquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:20 schreef Radegast het volgende:
Kan me vergissen maar zijn er op vraag 29 geen twee antwoorden mogelijk?
Ja dat klopt!quote:
Check je pmquote:Op dinsdag 25 december 2007 21:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
T_D, PM even wie je bedoelt..
Tja, daar speel je met gelijke wapens Vad!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, hij wint quizen buiten Fok! en er gaan hier vast mensen Googlen waardoor iemand zonder Google niet wint. Maar so what, ik weet nu al dat ik niet win, maar meedoen is gewoon leuk.
Mag je zelf weten.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Aah, het is dus de bedoeling dat je 'm zonder google maakt. Doen we dat.
Heb 'm net gemaakt, zonder google. Stuur 'm nog niet op, want er is 1 vraag waar ik nog op moet komenquote:
Dat is dit topic, maar niet antwoorden of hints geven.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er ook een discussietopic?
Nog een week, moet lukken toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak de deadline eens 4 januari.
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:57 schreef RayMania het volgende:
Inzendingen binnen van:MarkNMGN Zwoerd Grimm Kadoc The_Verve Stanley_Climbfall Happel Radegast tha_dark AFCA_DD Beschouw LangeTabbetje Zjakkie donroyco
Idem hier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog maar 10 open plekken, maar ik denk niet dat daar nog iets van ingevuld gaat worden
Voetbal Kerst Quiz 2006 [Deadline verlopen]quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef Stammies het volgende:
[..]
Idem hier.
Erg leuk!
Waar kan ik trouwens de uitslag van vorig jaar terugvinden, geloof dat ik toen 7e ben geworden, maar weet het niet zeker meer.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
weet iemand trouwens of ik ook bestanden met een PM kan meesturen, ik heb namelijk nog nooit een PM gestuurd en ik kan die optie nergens vinden
Nope, alleen van het hoofdtoernooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Tellen bij vraag 18 de voorrondewedstrijden ook mee?
En ik verwacht natuurlijk nog van veel users een inzendingquote:Op woensdag 26 december 2007 18:57 schreef RayMania het volgende:
Inzendingen binnen van:MarkNMGN Zwoerd Grimm Kadoc The_Verve Stanley_Climbfall Happel Radegast tha_dark AFCA_DD Beschouw LangeTabbetje Zjakkie donroyco PogueMahone Sjoerdinho Irritatie100
Van tong en SCH verwacht ik niets, golfer en fanneke nog welquote:Op zondag 30 december 2007 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong80, SCH, golfer.. ??
Yup, helemaal alleen gedaan dit keer. Wordt een klus om na te kijken en geen fouten te maken (vorig jaar wel gebeurd en is zo irritant). Gelukkig heb ik vakantiequote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes met nakijken alvast! Doe je het helemaal alleen?
Ik zie dat vorig jaar twee en een halve user het organiseerden.
Ik heb nog even tochquote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van tong en SCH verwacht ik niets, golfer en fanneke nog wel.
Trouwens ook wel van Bos81, Da_Sandman en Messenga.
Zal de TT eens wijzigen, moet natuurlijk 2007 zijn in plaats van 2008.
Moet eerst nog eens wat voetballers in de 'ogen kijken'.quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van tong en SCH verwacht ik niets, golfer en fanneke nog wel.
Trouwens ook wel van Bos81, Da_Sandman en Messenga.
Succes, die vraag is lastig aan de antwoorden te zienquote:Op zondag 30 december 2007 16:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
Moet eerst nog eens wat voetballers in de 'ogen kijken'.
Eentje is een eitje. De andere twee niet.quote:Op zondag 30 december 2007 17:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Succes, die vraag is lastig aan de antwoorden te zien.
Die ene heb je wél goed jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje is een eitje. De andere twee niet.
Denk eigenlijk ook wel dat ik die goed heb, maar het kan ook zo zijn dat ze allemaal fout zijn en ik zelf iets aan m'n ogen moet laten doenquote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, ik zag het eigenlijk in 1 oogopslag, maar misschien zit ik er ook helemaal naast
Zelfkennis +1quote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
volgens mij heb er daar geen 1 goed van
Same herequote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Die ogen vraag heb ik maar wat ingevuld, volgens mij heb er daar geen 1 goed van
Vanaf de val.quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef ErikT het volgende:
Hee die vraag over de Russische kampioen buiten Moskou: is dat vanaf de val van de Sowjet-Unie, of telt die periode ook mee?
Nou dan wist ik m nietquote:
bijna vergeten, vanavond stuur ik hem opquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Nog twee dagen om in te sturen.
Dan vind ik dat ik bonus punten verdienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga hem toch maar even snel invullen.
Vraag 11 is trouwens door de recente ontwikkelingen ook een stuk eenvoudiger
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik bonus punten verdien
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..].
Jouwe net nagekeken, nette score hoor. Nu met ErikT bezig, maar die geeft weer een rotantwoord bij #3 die ik niet kan nakijken.
Dat is niet de uitslag hè, gewoon van wie ik iets heb ontvangenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef ErikT het volgende:
Mmm, lekker onderaan de middenmoot. Hoe ziet de lijst er uit als je de googelaars eruit filtert? Of heeft niet iedereen dat vermeld?
Lijkt me dat iemand die Google gebruikt geen tot weinig fouten maakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef ErikT het volgende:
Mmm, lekker onderaan de middenmoot. Hoe ziet de lijst er uit als je de googelaars eruit filtert? Of heeft niet iedereen dat vermeld?
Zeker ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige zijn echt niet zonder google te doen.
En is 44 echt 3 clubs
Deadline is de derde, dus uitslag vier januari.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef toma het volgende:
nou ben benieuwd. Wanneer volgt de uitslag?
Vul je ze niet in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige zijn echt niet zonder google te doen.
En is 44 echt 3 clubs
Ik ook. Eigenlijk ben ik gewoon te lui voor google.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Vul je ze niet in.
Heb de helft niet ingevuld, omdat ik ze niet wist.
O okee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is niet de uitslag hè, gewoon van wie ik iets heb ontvangen.
Dit maakt het toch een beetje jammer.quote:Googlelaars weet ik niet, heeft niet iedereen vermeld.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe wil je de antwoorden hebben?
quote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef RayMania het volgende:
Je antwoorden kun je sturen naar RayMania via PM ([ afbeelding ]).
rooksignalen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik nog net wel... Maar ik bedoel alleen de antwoorden? vraag erbij? getekend in paint?
Gewoon dit principe:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik nog net wel... Maar ik bedoel alleen de antwoorden? vraag erbij? getekend in paint?
Ik ook zo ja. Tot mijn grote verbazing kon ik vrij veel gewoon zelf invullenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Verstuurd, met wat gokjes en googletjes.
Ik wist een groot gedeelte van de vragen gewoon zelf (hoop ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:
Waarom ga je dan googelen? Da's toch niet leuk?
Checkquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:10 schreef donroyco het volgende:
@ RayMania
[mierenneukerij]mijn username is donroyco, geen don_royco[/mierenneukerij]
Je hebt PMquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel deelnemers! Echt leuk.
Verwacht nog eigenlijk wel een inzending van: mcyodogg, VoreG, Bos81, Bjoro, tong80, Messenga, hello_moto1992, DeTolk, Colplay, _Michael_Jackson_ (degene die min of meer gezegd hebben mee te doen).
Over die ogen: ik vind er twee wel heel makkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje is een eitje. De andere twee niet.
voor of door?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
De top ligt enorm dicht bij elkaar, soms met een half puntje verschil.
Die ogenvraag is wisselend beantwoord, slechts enkelen hebben ze alle drie goed. Eén vraag is maar voor zo'n 5% goed beantwoord.
Door 5% van alle inzendingen goed beantwoord, dacht iets van 1 of 2 keer goed uit m'n hoofdquote:
Ben er nog altijd van overtuigd dat ik ze alle drie goed heb, maar als ik dit zo lees niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Door 5% van alle inzendingen goed beantwoord, dacht iets van 1 of 2 keer goed uit m'n hoofd.
Dat gaat niet over de ogenvraag.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er nog altijd van overtuigd dat ik ze alle drie goed heb, maar als ik dit zo lees niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch goed had gehad bij vraag 11
[ Bericht 22% gewijzigd door Bjoro op 03-01-2008 00:53:20 ]256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Ik heb die ogen echt puur gegokt, denk ook niet dat ik er 1 van goed hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben er nog altijd van overtuigd dat ik ze alle drie goed heb, maar als ik dit zo lees niet meer
Eéntje was echt een eitje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb die ogen echt puur gegokt, denk ook niet dat ik er 1 van goed heb
Je kan 81 punten halen maximaal, niemand heeft dat tot nu toe gehaald.quote:Op woensdag 2 januari 2008 22:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat is de maximale score tot nu toe?
Jij trekt het weer zwaaar omlaagquote:Op donderdag 3 januari 2008 11:02 schreef Suijk het volgende:
Hoog gemiddelde toch wel, dat haal ik niet.
Met dusquote:Op woensdag 2 januari 2008 09:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik wist een groot gedeelte van de vragen gewoon zelf (hoop ik) en bij de rest had ik wel een vermoeden en toen heb ik gewoon gegoogled of dat vermoeden klopte (meestal wel, bij de keren dat het niet klopte wel verbeterd
). Ik heb er maar 1 of 2 écht met google opgelost
Niet gegoogled. In grote haast uit het blote koppie.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij trekt het weer zwaaar omlaag.
Misschien leuk als iedereen vandaag nog probeert aan te geven of hij/zij gegoogled heeft of niet.
Dito.quote:Op donderdag 3 januari 2008 11:48 schreef donroyco het volgende:
Aantal vragen met Google om te checken
Vandaar ook mijn lage scorequote:Op donderdag 3 januari 2008 12:48 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik heb niet gegoogled.
Ja ik doe t ook voor mezelf, maar ik vind t wel leuk om te zien hoe goed ik het doe vergeleken met anderen. Beetje competitie, leuk toch.quote:Op donderdag 3 januari 2008 20:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kijk, ieder doet het toch voor zichzelf. Dat kinderlijke gedoe over wel of niet Google is vrij stupide.
Is ook zo. Maar je kunt natuurlijk niet verwachten dat er niet over gezeken wordt.quote:Als niemand het doet, beginnen er wel weer mensen te zeuren dat ze het niet 'geloven'. Dat houd je toch.
Er stond een link in je antwoordenquote:
dank jequote:Op donderdag 3 januari 2008 21:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je bent geflashed op MSN is dat ook een hulplijn.
Die post over met de hele familie de antwoorden opzoeken vond ik supercute trouwens.
Hier hadden we inderdaad ook even ruzie omquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Prachtig wat iedereen steeds bij #45 invult.
Niksquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Op basis van die twee vragen moet eigenlijk een 'TerrorRobbie, suck it' klassement worden opgemaakt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef Stammies het volgende:
[..]
dank jeWas echt leuk om met 8 man/vrouw achter een computer ruzie te maken op welke site nu weer het goede antwoord te vinden was
.Nee hoor, was echt leuk om te doen!!
Alleen de vraag met de ogen en die obscene voetballer konden we niet vinden.
Ik weet gewoon dat ik hem fout heb, maar heb geen enkel idee verder.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Die heb ik ook fout inderdaad.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:16 schreef RayMania het volgende:
Oh, je bent niet de enige hoorquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
De quote van Van Hanegem, en die speler van Eindhoven die ontslagen werd.
Doe dat dan!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:03 schreef RayMania het volgende:
Ik kan natuurlijk wel de antwoorden posten.
Ah, twee goed. Had Fabio Cannavaro Van der vaart ipv Zizou.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:19 schreef Radegast het volgende:
Ah, twee goed. Had Fabio Cannavaro ipv Zizou.
Patrick Deckers, hij kwam toen (in een ruil) naar ons (FC Den Bosch) toe.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 01:28 schreef TerroRobbie het volgende:
En andere antwoorden?
Iemand die weet wie die speler van Eindhoven was?
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wie ik ingevuld heb bij de ogen vraag. Weet nog wel dat ik Jari had, volgens mij ook de enige
Nee, een week weg. Ik had alles geweten!quote:Op donderdag 27 december 2007 17:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is dit topic, maar niet antwoorden of hints geven.
De uitslag zal in een nieuw topic gepost worden, de 4e van januari.
[..]
Nog een week, moet lukken toch?
Ik heb gewoon gegokt.quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:53 schreef mcyodogg het volgende:
De quote van Van Hanegem,
* Kadoc ohjaaaat.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 00:15 schreef RayMania het volgende:
* RayMania voelt een 'ohjaaaaaa' aankomen.
Dat leek mij te simpel en te gewoon voor Willemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:31 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gegokt.
"De benen aan elkaar houden" dat leek me wel iets wat van Hanegem zou zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |