Eentje is een eitje. De andere twee niet.quote:Op zondag 30 december 2007 17:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Succes, die vraag is lastig aan de antwoorden te zien.
Die ene heb je wél goed jaquote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje is een eitje. De andere twee niet.
Denk eigenlijk ook wel dat ik die goed heb, maar het kan ook zo zijn dat ze allemaal fout zijn en ik zelf iets aan m'n ogen moet laten doenquote:Op zondag 30 december 2007 17:55 schreef mcyodogg het volgende:
Ah, ik zag het eigenlijk in 1 oogopslag, maar misschien zit ik er ook helemaal naast
Zelfkennis +1quote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
volgens mij heb er daar geen 1 goed van
Same herequote:Op zondag 30 december 2007 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Die ogen vraag heb ik maar wat ingevuld, volgens mij heb er daar geen 1 goed van
Vanaf de val.quote:Op zondag 30 december 2007 20:45 schreef ErikT het volgende:
Hee die vraag over de Russische kampioen buiten Moskou: is dat vanaf de val van de Sowjet-Unie, of telt die periode ook mee?
Nou dan wist ik m nietquote:
bijna vergeten, vanavond stuur ik hem opquote:Op dinsdag 1 januari 2008 12:14 schreef RayMania het volgende:
Nog twee dagen om in te sturen.
Dan vind ik dat ik bonus punten verdienquote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga hem toch maar even snel invullen.
Vraag 11 is trouwens door de recente ontwikkelingen ook een stuk eenvoudiger
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:27 schreef toma het volgende:
[..]
Dan vind ik dat ik bonus punten verdien
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 15:32 schreef RayMania het volgende:
[..].
Jouwe net nagekeken, nette score hoor. Nu met ErikT bezig, maar die geeft weer een rotantwoord bij #3 die ik niet kan nakijken.
Dat is niet de uitslag hè, gewoon van wie ik iets heb ontvangenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef ErikT het volgende:
Mmm, lekker onderaan de middenmoot. Hoe ziet de lijst er uit als je de googelaars eruit filtert? Of heeft niet iedereen dat vermeld?
Lijkt me dat iemand die Google gebruikt geen tot weinig fouten maakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef ErikT het volgende:
Mmm, lekker onderaan de middenmoot. Hoe ziet de lijst er uit als je de googelaars eruit filtert? Of heeft niet iedereen dat vermeld?
Zeker ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige zijn echt niet zonder google te doen.
En is 44 echt 3 clubs
Deadline is de derde, dus uitslag vier januari.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef toma het volgende:
nou ben benieuwd. Wanneer volgt de uitslag?
Vul je ze niet in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige zijn echt niet zonder google te doen.
En is 44 echt 3 clubs
Ik ook. Eigenlijk ben ik gewoon te lui voor google.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Vul je ze niet in.
Heb de helft niet ingevuld, omdat ik ze niet wist.
O okee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is niet de uitslag hè, gewoon van wie ik iets heb ontvangen.
Dit maakt het toch een beetje jammer.quote:Googlelaars weet ik niet, heeft niet iedereen vermeld.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe wil je de antwoorden hebben?
quote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef RayMania het volgende:
Je antwoorden kun je sturen naar RayMania via PM ([ afbeelding ]).
rooksignalen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik nog net wel... Maar ik bedoel alleen de antwoorden? vraag erbij? getekend in paint?
Gewoon dit principe:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik nog net wel... Maar ik bedoel alleen de antwoorden? vraag erbij? getekend in paint?
Ik ook zo ja. Tot mijn grote verbazing kon ik vrij veel gewoon zelf invullenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Verstuurd, met wat gokjes en googletjes.
Ik wist een groot gedeelte van de vragen gewoon zelf (hoop ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:
Waarom ga je dan googelen? Da's toch niet leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |