Dat is niet de uitslag hè, gewoon van wie ik iets heb ontvangenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef ErikT het volgende:
Mmm, lekker onderaan de middenmoot. Hoe ziet de lijst er uit als je de googelaars eruit filtert? Of heeft niet iedereen dat vermeld?
Lijkt me dat iemand die Google gebruikt geen tot weinig fouten maakt.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:47 schreef ErikT het volgende:
Mmm, lekker onderaan de middenmoot. Hoe ziet de lijst er uit als je de googelaars eruit filtert? Of heeft niet iedereen dat vermeld?
Zeker ja.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige zijn echt niet zonder google te doen.
En is 44 echt 3 clubs
Deadline is de derde, dus uitslag vier januari.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:02 schreef toma het volgende:
nou ben benieuwd. Wanneer volgt de uitslag?
Vul je ze niet in.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Sommige zijn echt niet zonder google te doen.
En is 44 echt 3 clubs
Ik ook. Eigenlijk ben ik gewoon te lui voor google.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 18:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Vul je ze niet in.
Heb de helft niet ingevuld, omdat ik ze niet wist.
O okee.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is niet de uitslag hè, gewoon van wie ik iets heb ontvangen.
Dit maakt het toch een beetje jammer.quote:Googlelaars weet ik niet, heeft niet iedereen vermeld.
quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe wil je de antwoorden hebben?
quote:Op maandag 24 december 2007 14:11 schreef RayMania het volgende:
Je antwoorden kun je sturen naar RayMania via PM ([ afbeelding ]).
rooksignalen.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik nog net wel... Maar ik bedoel alleen de antwoorden? vraag erbij? getekend in paint?
Gewoon dit principe:quote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dat gedeelte snap ik nog net wel... Maar ik bedoel alleen de antwoorden? vraag erbij? getekend in paint?
Ik ook zo ja. Tot mijn grote verbazing kon ik vrij veel gewoon zelf invullenquote:Op dinsdag 1 januari 2008 21:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Verstuurd, met wat gokjes en googletjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |