Dat is dit topic, maar niet antwoorden of hints geven.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is er ook een discussietopic?
Nog een week, moet lukken toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 15:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak de deadline eens 4 januari.
quote:Op woensdag 26 december 2007 18:57 schreef RayMania het volgende:
Inzendingen binnen van:MarkNMGN Zwoerd Grimm Kadoc The_Verve Stanley_Climbfall Happel Radegast tha_dark AFCA_DD Beschouw LangeTabbetje Zjakkie donroyco
Idem hier.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog maar 10 open plekken, maar ik denk niet dat daar nog iets van ingevuld gaat worden
Voetbal Kerst Quiz 2006 [Deadline verlopen]quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:12 schreef Stammies het volgende:
[..]
Idem hier.
Erg leuk!
Waar kan ik trouwens de uitslag van vorig jaar terugvinden, geloof dat ik toen 7e ben geworden, maar weet het niet zeker meer.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:47 schreef Irritatie100 het volgende:
weet iemand trouwens of ik ook bestanden met een PM kan meesturen, ik heb namelijk nog nooit een PM gestuurd en ik kan die optie nergens vinden
Nope, alleen van het hoofdtoernooiquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef _Michael_Jackson_ het volgende:
Tellen bij vraag 18 de voorrondewedstrijden ook mee?
En ik verwacht natuurlijk nog van veel users een inzendingquote:Op woensdag 26 december 2007 18:57 schreef RayMania het volgende:
Inzendingen binnen van:MarkNMGN Zwoerd Grimm Kadoc The_Verve Stanley_Climbfall Happel Radegast tha_dark AFCA_DD Beschouw LangeTabbetje Zjakkie donroyco PogueMahone Sjoerdinho Irritatie100
Van tong en SCH verwacht ik niets, golfer en fanneke nog welquote:Op zondag 30 december 2007 14:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tong80, SCH, golfer.. ??
Yup, helemaal alleen gedaan dit keer. Wordt een klus om na te kijken en geen fouten te maken (vorig jaar wel gebeurd en is zo irritant). Gelukkig heb ik vakantiequote:Op zondag 30 december 2007 15:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Succes met nakijken alvast! Doe je het helemaal alleen?
Ik zie dat vorig jaar twee en een halve user het organiseerden.
Ik heb nog even tochquote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Van tong en SCH verwacht ik niets, golfer en fanneke nog wel.
Trouwens ook wel van Bos81, Da_Sandman en Messenga.
Zal de TT eens wijzigen, moet natuurlijk 2007 zijn in plaats van 2008.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |