Ik wist een groot gedeelte van de vragen gewoon zelf (hoop ikquote:Op dinsdag 1 januari 2008 23:34 schreef ErikT het volgende:
Waarom ga je dan googelen? Da's toch niet leuk?
Checkquote:Op woensdag 2 januari 2008 00:10 schreef donroyco het volgende:
@ RayMania
[mierenneukerij]mijn username is donroyco, geen don_royco[/mierenneukerij]
Je hebt PMquote:Op woensdag 2 januari 2008 11:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Veel deelnemers! Echt leuk.
Verwacht nog eigenlijk wel een inzending van: mcyodogg, VoreG, Bos81, Bjoro, tong80, Messenga, hello_moto1992, DeTolk, Colplay, _Michael_Jackson_ (degene die min of meer gezegd hebben mee te doen).
Over die ogen: ik vind er twee wel heel makkelijk eigenlijk.quote:Op zondag 30 december 2007 17:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Eentje is een eitje. De andere twee niet.
voor of door?quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:01 schreef RayMania het volgende:
De top ligt enorm dicht bij elkaar, soms met een half puntje verschil.
Die ogenvraag is wisselend beantwoord, slechts enkelen hebben ze alle drie goed. Eén vraag is maar voor zo'n 5% goed beantwoord.
Door 5% van alle inzendingen goed beantwoord, dacht iets van 1 of 2 keer goed uit m'n hoofdquote:
Ben er nog altijd van overtuigd dat ik ze alle drie goed heb, maar als ik dit zo lees niet meerquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Door 5% van alle inzendingen goed beantwoord, dacht iets van 1 of 2 keer goed uit m'n hoofd.
Dat gaat niet over de ogenvraag.quote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ben er nog altijd van overtuigd dat ik ze alle drie goed heb, maar als ik dit zo lees niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toch goed had gehad bij vraag 11
[ Bericht 22% gewijzigd door Bjoro op 03-01-2008 00:53:20 ]256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
Ik heb die ogen echt puur gegokt, denk ook niet dat ik er 1 van goed hebquote:Op woensdag 2 januari 2008 17:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ben er nog altijd van overtuigd dat ik ze alle drie goed heb, maar als ik dit zo lees niet meer
Eéntje was echt een eitje.quote:Op donderdag 3 januari 2008 01:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik heb die ogen echt puur gegokt, denk ook niet dat ik er 1 van goed heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |