![]()
De KerstQuiz 2007 was echt een succes te noemen, vooraf had ik alleen maar gehoopt op
34 deelnemers!
In totaal waren er
50 vragen waarin
81 punten gehaald konden worden. Niemand haalde de volle honderd procent, maar de winnaar kwam wel heel erg in de buurt. Gemiddeld werden er
55,46 punten gescoord en
65% van de vragen werd goed beantwoord, meer dan de helft dus!
Slechts twee vragen werden door iedereen goed beantwoord. Dat was de vraag om vijf derby's te noemen en de loopbaanvraag (Ronald Koeman). De twee vragen die het minst goed werden beantwoord waren de vraag wie zijn geslachtsdeel liet zien (Patrick Deckers, 9% goed) en wie in drie Europa-II-finales scoorde (Hamrin, 18% goed).
De antwoorden:
Notes:#22: is geen Real Madrid. Die speelde namelijk geen Europees in 1977/1978 en 1996/1997.
#23: is alleen meeuw goed gerekend. 'Vogel' is wel heel logisch en een té makkelijk antwoord.
#50: Wimbledon is
geen club uit Londen meer (en ook geen professionele club).
Bron.
#50: Watford FC is geen club uit Londen.
Bron.
#50: Preston North End FC. is geen club uit Londen.
Dan willen jullie nu natuurlijk de uitslag weten (als zal die wel niet kloppen door foute tellingen ofzo (

), maar de nummer één staat in ieder geval wel vast. Daar komt niemand bij in de buurt.
De uitslag:
Excel-sheet om je score na te kijken.Heeeeel veel gefeliciteerd
fanneke, de terechte winnaar

.
Helaas is het niet gelukt door de PR van FOK! om een leuke prijs te regelen. In het andere topic zei ik dat er voor de winnaar misschien een prijs klaarligt, maar dat is dus niet gelukt

. Hopelijk volgende keer beter!

.
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 14:55 schreef Marsepein het volgende:
Voor wat betreft de prijs voor de kerstquiz, ik heb e.e.a. geprobeerd, daar is helaas niets uitgekomen. Ik probeer nog wat anders, maar of het lukt is maar net de vraag.
Een aparte Google en zonder-Google stand komt later.
Niet uitgequized? Doe dan mee aan de Google Quiz van Beschouw!
Om de twee weken een nieuwe quiz en zeker een uitdaging![ Bericht 0% gewijzigd door RayMania op 04-01-2008 13:23:01 ]
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.