abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 22:01:22 #1
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55501461
Zwangerschap en geboorte deel 347

De aanstaande papa's en mama's :

13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
18 juni 2008: Mrien
19 juni 2008: KD-fotografie
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008:Llewella
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
09 augustus 2008: Kaar

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Waar BE nog niet bevallen gaat, omdat ze de wasstraat eerst nog in moet

LLM, succes!

[ Bericht 50% gewijzigd door Lois op 25-12-2007 20:23:41 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55501548
Nou BE, ga je auto poetsen
Saartje
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55501720
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:18 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55501729
Nou, ik probeer wel een andere combinatie.

Hoewel ik wel mijn moeder net uit heb moeten leggen dat wonderoilie heel ongezond is. (Oh, dat heb ik bij je zus wel gebruikt. )
Er staat beneden een ananas te wachten, volle maan, manlief morgen een vrije dag...

We zullen zien of we de boel wat op gang kunnen gaan brengen.
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:58 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55501752
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
Ja precies, dat bedacht ik ook.
Hoe dan ook heeft nanalune morgen (of overmorgen) een babietje, maar dat gaat iig nog wel lukken in dit topic!
pi_55501795
Nou BE, stinkie, hop! neuken!

dat was wel een hele matige, he, qua tvp?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 23 december 2007 @ 22:13:16 #7
3011 E.T.
pi_55501819
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker

(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55502031
Hoewel we wel massaal allemaal BE lopen op te jutten (terecht natuurlijk, daar niet van ), moet Nanalune ook inmiddels maar even een schop onder haar superzwangere holletje krijgen toch? Heppie afspraken over wanneer ze het er eventueel uit gaan trekken, Nanalune??? Heb terug zitten zoeken, maar kan het nergens vinden. Lijkt er tot nu toe op dat je het mooie ronde getal van topic 350 afwacht om het later gemakkelijk terug te kunnen vinden... Terwijl ik die al gereserveerd heb voor BE...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2007 @ 22:22:33 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55502069
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker

(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben )
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
pi_55502141
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
Dat was eigenlijk het hele idee achter mijn post inderdaad . Hebben BE en stinkie ook een leuke avond. Die heeft toch nog ruim een week te gaan....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 23 december 2007 @ 22:25:15 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55502161
Swets! Groot gelijk hoor!

En mammietje, jij uiteraard ook, het is eigenlijk de beurt aan Nanalune. Maar goed, als het haar vannacht niet lukt dan mag ze zich morgen melden in het ziekenhuis... dus ik kan me voorstellen dat kindlief denkt 'ik zit hier best, ik zie wel wat de morgen me brengt'.
Hoewel... gezien je nick zou vannacht wel een hele mooei nacht zijn nana!
  zondag 23 december 2007 @ 22:52:53 #12
3011 E.T.
pi_55503026
Nanalune, zou morgen toch ingeleid worden? (of heb ik last van zwangerschaps-hersenverweking)..

Trainen he...
  zondag 23 december 2007 @ 22:56:42 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55503149
Even een voor alle LLM.

Vraagje van een lurker: laatst was hier een 'discussie' gaande over piercings. Iemand vroeg toen naar ervaringen met een piercing 'onder de gordel'. Niemand wist daar eigenlijk een antwoord op en de betreffende persoon zou het navragen bij haar VK.

Ik weet alleen niet meer wie het was en ik ben benieuwd naar het antwoord van de VK
  zondag 23 december 2007 @ 22:59:20 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55503228
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55503312
die ananas was ook ongezond he BE (althans het hart).
  zondag 23 december 2007 @ 23:02:28 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55503322

Ik dacht het al, maar ik wist het niet meer zeker.

Jammer dat je het niet gevraagd hebt. Ben namelijk in bezit van dezelfde soort piercing en was benieuwd hoe dat zou gaan dan. Dan wacht ik het verslag van je bevalling wel af

en weer terug in lurkmodus
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2007 @ 23:02:43 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55503331
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen .
Ik gok dat de meeste vrouwen niet echt zicht hebben op den doosch tijdens een bevalling. Als vader kan je wel geconfronteerd worden met dat beeld... Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
pi_55503426
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
Ja ik zou het ook maar even navragen voor de zekerheid maar goed...wil er niet aan denken dat er op het laatste moment nog een piercing uitgehaald zou moeten worden daarzo...(er is dan al meer dan genoeg aan de hand daar beneden en niet iedereen is even handig met piercings en tangen )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55503439
k_i_m dat is toch niet zo gek om te vragen? zou ik ook wel even doen hoor. is zo'n ding er eigenlijk gemakkelijk zelf uit te halen? (en weer in te zetten?)
  zondag 23 december 2007 @ 23:11:14 #20
14746 k_i_m
pi_55503557
Met het goede tangetje is het geen probleem om het er zelf uit te halen, of in dit geval de wederhelft de opdracht te geven om het eruit te halen .
In my life
Why do I smile
  zondag 23 december 2007 @ 23:27:47 #21
3011 E.T.
pi_55504134
Ik denk dat Swets meer bedoelt dat je als partner niet echt voor je lol naar de aanblik van een piercing tijdens een bevalling kijkt..
  zondag 23 december 2007 @ 23:47:12 #22
14746 k_i_m
pi_55504495
Afgezien van het feit dat ie niet tussen mijn benen mag kijken tijdens de bevalling denk ik niet dat die piercing er tegen die tijd nog inzit. Zo belangrijk is hij nou ook niet hoor .
In my life
Why do I smile
  maandag 24 december 2007 @ 01:28:32 #23
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55505535
neej , ik moet morgen c.q strįks een ctg'tje laten maken, enkel om te kijken hoe het met de baby is, niet om in te leiden..
Stiekum hoop ik wel dat ik mag blijven
Ben vanaaf veels te vroeg naar bed gegaan en toen Man naar bed ging heb ik sindsdien alleen maar para naar het plafond zitten staren om te voelen of ik al wat voelde..
De hik...
mijn beebje heeft zéker een half uur de hik gehad,... en nee.. geen lief 'plopje'maar een volgroeide 'BURK' onderin bij mijn blaas....
  maandag 24 december 2007 @ 02:01:02 #24
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55505996
hey allemaal,

Het gaat helaas niet zo goed met mij, ik heb de diagnose prenatale depressie gekregen, het is moeilijk voor mij om dit te accepteren, ik wil gewoon blij zijn en genieten maar inplaats daarvan voel ik me futloos, heb ik hoofdpijn en ben ik eigenlijk helemaal niet blij..
Ik probeer het nu met visolietabletten op te lossen maar heb niete cht het idee dat het momenteel werkt, maar er is momenteel ook veel aan de hand in de familie dus ik kijk het nog even aan.

Soms maak ik mezelf gek, zeg ik tegen mezelf dat ik niet zo raar moet doen, ik heb een lieve man, geweldig dochtertje en ben zwanger van de 2de, dit is toch wat ik wilde?
Maar gelukkig besef ik me vaak wel dat dit niet iets is wat ik in de hand heb, juist dat maakt het ook weer zo moeilijk draagbaar, dat ik de controle kwijt ben voor mijn gevoel.

Ik hoop iniedergeval dat ik of snel kan gaan genieten of dat de zwangerschap snel gaat.
  maandag 24 december 2007 @ 02:04:59 #25
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55506067
O'ja, alle LLM natuurlijk heel veel succes!!
  maandag 24 december 2007 @ 02:09:06 #26
74310 nanalune
pi_55506175
quote:
Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef KD-fotografie het volgende:
hey allemaal,

Het gaat helaas niet zo goed met mij, ik heb de diagnose prenatale depressie gekregen, het is moeilijk voor mij om dit te accepteren, ik wil gewoon blij zijn en genieten maar inplaats daarvan voel ik me futloos, heb ik hoofdpijn en ben ik eigenlijk helemaal niet blij..
Ik probeer het nu met visolietabletten op te lossen maar heb niete cht het idee dat het momenteel werkt, maar er is momenteel ook veel aan de hand in de familie dus ik kijk het nog even aan.

Soms maak ik mezelf gek, zeg ik tegen mezelf dat ik niet zo raar moet doen, ik heb een lieve man, geweldig dochtertje en ben zwanger van de 2de, dit is toch wat ik wilde?
Maar gelukkig besef ik me vaak wel dat dit niet iets is wat ik in de hand heb, juist dat maakt het ook weer zo moeilijk draagbaar, dat ik de controle kwijt ben voor mijn gevoel.

Ik hoop iniedergeval dat ik of snel kan gaan genieten of dat de zwangerschap snel gaat.
och jee..
Ik kan me het best voorstellen hoor , tis allemaal niet kattenpis wat er op je afkomt in een zwangerschap en als je daarbij ook nog familie-dingetjes hebt komt dat alleen maar harder aan.
In het begin van deze zwangerschap zat ik ook érg slecht in mijn vel door įlle veranderingen in mijn leven bijelkaar.
het enige wat ik in mijn hoofd hield was de mantra:'hetismaartijdelijkhetismaartijdelijk'..
Nu pas na bijna 7 maanden voel ik me eigenlijk weer lekker in mijn vel.
érg lief voor jezelf zijn , en jezelf steeds afvragen: wat zou ik NU het liefste willen en daar proberen naar te luisteren.. is de tip die ik dan aan je geef.( ongevraagd advies... bleegh )
  maandag 24 december 2007 @ 02:12:54 #27
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55506262
heel erg bedankt voor je ongevraagde advies hoor,dat vind ik helemaal niet erg.

Bij Demi's zwangerschap heb ik zo genoten, echt geweldig vond ik het, kon niet lang genoeg duren, zweefde echt op die roze wolk en nu is het zo anders, ik snap het ook niet, ik ben blij dat ik zwanger ben maar ik kan er niet van genieten...

Maar hoe is het met jou nu? nog niks aan het rommelen? ben je erg zenuwachtig?
  maandag 24 december 2007 @ 02:26:02 #28
74310 nanalune
pi_55506491
quote:
Op maandag 24 december 2007 02:12 schreef KD-fotografie het volgende:
heel erg bedankt voor je ongevraagde advies hoor,dat vind ik helemaal niet erg.

Bij Demi's zwangerschap heb ik zo genoten, echt geweldig vond ik het, kon niet lang genoeg duren, zweefde echt op die roze wolk en nu is het zo anders, ik snap het ook niet, ik ben blij dat ik zwanger ben maar ik kan er niet van genieten...

Maar hoe is het met jou nu? nog niks aan het rommelen? ben je erg zenuwachtig?
Danļels zwangerschap was óók 1 roze wolk met een top-kraamtijd als toetje.
Ik voelde me ook schuldig in het begin bij deze zwangerschap , herkenbaar dus. Ik had de tranen in mijn ogen staan als ik naar ons nieuwe huis reed vanaf mijn nieuwe werk waar het niet zo lekker liep met mijn nieuwe collega's ..
Hormonen gaat met je op de hobbel, kunnen je dag maken of breken. Ik vind het maar een 'tricky'dingetje die hormoonhuishouding..
Genieten van de kleine dingetjes is hartstikke essentieel en af en toe eens goed lachen ook.

Het rommelt hier wel, maar héél lichtjes in de verte .. zelfs ongesteld worden is onprettiger.. niets boeiends dus.
Ik ben wel zenuwachtig. Ineens komen er flarden van de vorige bevalling terug die ergens vér weg zaten.
paniekmomentjes e.d Soms denk ik dat IK nbewust de bevalling tegenhoud.
Ik kijk op tegen mijn eign hormoonhuishouding-omslag.. zoals ik al zei.. nu zit ik lekker in mijn vel en ik wil dat grįįg zo houden. Maar ja, ik relativeer ook wel .. 't moet er gewoon uit .. klaar.. en ik wil een sigaret..
  maandag 24 december 2007 @ 02:30:19 #29
74310 nanalune
pi_55506552
maar.. ik ga nu proberen te slapen. Ik geloof dat het nu wel weer gaat lukken, anders ben ik morgen geen mens meer. Welterusten!
  maandag 24 december 2007 @ 02:31:32 #30
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55506571
Whaha, dat van die sigaret ken ik, ik ben ook gestopt maar jee, is nu wel moeilijk hoor.
Ik ben ook erg angstig voor de bevalling maar is voor nu nog een 'ver van mijn bed show' maar ik begrijp je wat dat betreft wel hoor.
Ik hoop iniedergeval dat het allemaal mee gaat vallen voor ej en dat je die kleine snel in je armen mag vasthouden.

Bedankt voor het "luisteren", ik ga nu naar bed toe, morgen drukke dag en hopenlijk voor jou nog drukker.

edit: tegelijk dus, sweet dreams!
pi_55507505
KD een dikke en een hele grote knuffel voor jou. Je denkt de roze wolk te hebben, maar waar is niet geheel duidelijk. Ik wens je veel kracht toe en hoop dat je je snel weer beter mag voelen.

Nanalune: spannend wordt het nu toch wel. Ik geloof dat ik de pc morgen toch nog maar iets vaker aan ga zetten dan gister. Dat wordt heftig f5 en. Ik neem hem met kerst gewoon overal mee naar toe

Verder gaat het hier weer de goeie kant op. IK spreek weer over manlief en we hebben eens een hele dag en avond gepraat over wat ons dwarszit en wat er nou allemaal gebeurt met ons. Conclusie van meneer, hij schrok van alles, voelde zich behoorlijk *** door de reactie die het bij mij teweeg heeft gebracht en verzekerde mij dat hij 100% voor ons allemaal kiest en zeker niet voor iemand anders. ( Dat is kort gezegd, anders zou ik over een uur nog bezig zijn.)

En nu is het half vijf en heb ik al een half uurtje last van voorweeen. Echt niet leuk dus. Dat zou kunnen om je beebs te laten indalen. Nou ingedaald is het wel en als het nou nog verder gaat zakken dan hangt het er zo ongeveer uit. Ach ja, we makenmaar eens een kop warme melk en zien danwel eens weer te gaan slapen.
  maandag 24 december 2007 @ 06:25:06 #32
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55507586
KD, wat balen voor je zeg, zo'n prenatale depressie daar kun je gewoon niets mee. Blegh! Hoe houdt je man zich eronder, toont hij een beetje begrip voor de situatie? Helpt een therapeut in dit soort situaties?
Ik wens je heel veel kracht
Lekker douchen!
pi_55507618
KD
Wenneke. fijn dat jullie iig goed gepraat hebben en weer wat dichter bij elkaar staan... Ga je toch een stuk rustiger die bevalling in toch?!

En misschien heeft je beebje wel gewoon op dit moment gewacht!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 24 december 2007 @ 07:41:22 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_55507684
jeetje KD, wat moeilijk voor je! ik herken het wel een beetje, in de zin dat ik in mijn zwangerschappen (alle 2) echt niet lekker in mijn vel zat. zwanger zijn is helaas niet altijd een roze wolk. Ik hoop dat je net als nanalune er een beetje uit komt voor de bevalling! sterkte meid!
nanalune, jij sterkte met de laatste loodjes!
stormy waters...
sailin'
pi_55507849
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Asyniur het volgende:

Ik dacht het al, maar ik wist het niet meer zeker.

Jammer dat je het niet gevraagd hebt. Ben namelijk in bezit van dezelfde soort piercing en was benieuwd hoe dat zou gaan dan. Dan wacht ik het verslag van je bevalling wel af

en weer terug in lurkmodus
Dan zal ik je wel van wat info voorzien; ik heb zo hard moeten persen dat het tussen mijn schaamlippen flink gescheurd is. Ook daar staat een enorme spanning op, niet alleen het perineum.
pi_55507879
KD Ik hoop dat je je roze wolk snel mag vinden meis.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 december 2007 @ 08:36:42 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55507882
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat Swets meer bedoelt dat je als partner niet echt voor je lol naar de aanblik van een piercing tijdens een bevalling kijkt..
Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regio .
Ow en Kim, ik sta ook niet doelbewust tussen de d'r benen te kijken hoor Maar zelfs vanuit een rare hoek zie je nog wel eens iets...
pi_55507941
Oh KD wat moeilijk voor je! Ik hoop dat je er een beetje bovenop komt en je toch van de kleine dingetjes kunt genieten

Ik heb voor vanmiddag een afspraak met de huisarts staan. Werd vanmorgen wakker met een zere keel, zere kaak, zere wang en zeer oor Heb weinig trek om door te modderen met de kerst, dus dat zal wel een kuurtje AB worden.
Saartje
pi_55507967
Gefeliciteerd Lotje!!!

Ik heb gister wel een leuke maar tamelijk zware dag gehad, de hele dag op de beurs gezeten (Utrechtste dierendagen).
M'n broer had een kraam en had al lang geleden afgesproken hem te helpen en heen te gaan, dus heb dat gedaan ook.
Maar had bij voorbaat gezegd ik ga niet sjouwen. Wel een beetje om de kraam in te richten en af te bouwen, maar geen talloze zakken voer van 25 kg.
En wat kan ik dan bezorgd zijn Voelde me op het end van de dag wat lekken, dus meteen checken, maar alleen wat afscheiding wat ik sinds de zwangerschap heb. Ben iig blij dat ik het heb overleefd en hoop dat de beeb het ook wat vond Zo tussen alle dierengeluiden/vibraties (kippen, ezeltjes, hamsters, konijntjes, katten, honden etc)
(Beeb is in oktober al in m'n buik meegelift naar de slangenbeurs ).
Kreeg meteen te horen van de 'buurman' op de beurs van het wordt een jongen, ik weet het zeker! Waarom gaan mensen dat nou zeggen? Ik wacht het gewoon netjes af tot de 20 weken echo
Iig voorlopig voor mij de laatste beurs geweest! Waarschijnlijk pas volgend jaar oktober weer.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55507986
KD

Wenneke, fijn dat jullie weer praten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 24 december 2007 @ 09:03:32 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55508050
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
die ananas was ook ongezond he BE (althans het hart).
Weet ik, dat was echt alleen een grapje.

Oh... enneh...
*buik meldt...

Even verder lezen.
Oh nana... ik dacht echt dat ze wat gingen doen vandaag...
Nou, hopen dat ze mss de boel een beetje wakker weten te schudden dan.

KD, wat ongelofelijk balen zeg...
Lijkt me ook net zo verwarrend als een postnatale depressie, je kiest toch voor een zwangerschap, hoe kan je er dan depressief van raken zeg maar.
Kan er iets gedaan worden met medicatie?
pi_55508191
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
je kiest toch voor een zwangerschap
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!

(Dit doet me altijd denken aan de inmiddels oud-collega van mijn moeder wiens relatie stuk liep en na een aantal maanden met erge buikpijn naar het ziekenhuis ging en met een kind terugkwam. Een voordeel: ze hoefde niet te overleggen met de vader van het kind over de namen
pi_55508197
Tan hoe is het bij jou?
pi_55508234
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:

[..]

Maar het gaat hier niet om sommige gevallen. Hier gaat het om en gewenste zwangerschap!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 24 december 2007 @ 09:30:28 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55508249
quote:

[..]

(Dit doet me altijd denken aan de inmiddels oud-collega van mijn moeder wiens relatie stuk liep en na een aantal maanden met erge buikpijn naar het ziekenhuis ging en met een kind terugkwam. Een voordeel: ze hoefde niet te overleggen met de vader van het kind over de namen
*zucht*
Ja, er zijn ook mensen die ongepland zwanger worden zoals jij.

In dit geval echter... heeft KD heel bewust voor een zwangerschap gekozen en wat ik dus zei was dat ik me zo goed kan voorstellen dat het dan heel verwarrend is als je er dan niet constant maar overgelukkig mee bent. EN dat dat mss zelfs nog wel weer bijdraagt aan de negatieve gevoelens. Zéker gezien de hele fijne zwangerschap die ze bij Demi had. (Dat had ze namelijk al eens eerder ergens laten vallen, dat het toen alleen maar een hele fijne ervaring was.)
pi_55508319
Ik ben wat laat, maat lotje gefeliciteerd

nanalune, ik hoop dat je kindje nu snel buiten komt spelen

KD, wat lijkt me dat naar. Serkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 december 2007 @ 09:45:00 #47
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55508391
quote:
Tan hoe is het bij jou?
Wat lief dat je er naar vraagt - nog steeds een kramperig geheel Maar kindje zit nog lekker trappelend binnen te spelen.

KD, wat rot voor je. Moet je eerlijk bekennen dat ik niet wist dat het bestond, een pre-natale depressie. Maar het lijkt me echt heel zwaar, zeker omdat je nog eens extra wordt geplaagd door hormonen en ongemakken van de zwangerschap.
Heel veel sterkte!!
  maandag 24 december 2007 @ 09:49:35 #48
14746 k_i_m
pi_55508442
quote:
Op maandag 24 december 2007 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regio .
Ow en Kim, ik sta ook niet doelbewust tussen de d'r benen te kijken hoor Maar zelfs vanuit een rare hoek zie je nog wel eens iets...
Dan zit er niks anders op dan dat ik hem blinddoek . .

Ik ben net op mijn werk en ik ben nu al boos. Wat zeg ik, boos? De stoom komt uit mijn oren en ik moet moeite doen om niet gelijk weer mijn zooi te pakken en naar huis te gaan. Als mijn baas vandaag aanwezig was geweest had ik dit nog gedaan ook. Leuk man, collega's die aan je zooi zitten toevallig net altijd als je er zelf niet bent. Eerst koffie en dan passende maatregelen verzinnen. Toevallig ben ik vandaag alleen, eens even kijken wat ik kan aanrichten .
In my life
Why do I smile
  maandag 24 december 2007 @ 09:50:18 #49
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55508452
Kd, wat naar voor je. Komt het ook niet juist door die hormonen? Heel veel succes de komende tijd, ik hoop dat jouw kindje gewoon alsnog voor een extra grote wolk zorgt, als het er eenmaal is.

En de rest, veel succes jullie. Tan nog een paar dagen, dan ben je de kerst voorbij...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 24 december 2007 @ 09:50:46 #50
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55508455
Lotje, gefeliciteerd!!

Nanalune en BE, hoop dat jullie beebjes snel naar buiten komen

De rest van de LLM ook
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_55508757
KD: Geen herkenning of suggesties hier dus ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat het binnenkort toch beter gaat en er wat gedaan kan worden aan je depressie...

Wenneke: denk dat het ook wel goed is dat je je man flink hebt laten schrikken door je reactie. Als hij jou niet kwijt wil mag hij daar ook wel wat voor doen Brengt het allemaal wel wat meer rust nu en ga je wel met een 'goed' gevoel de feestdagen in?

Hier weinig te melden eigenlijk. Gisteren met Tomas naar een voorstelling van Dirk Scheele geweest en vandaag verder met het leggen van laminaat op de trap 2 drukke dagen maar ik voel me ook nog redelijk goed dus

Denk alleen dat ik eens een mailtje ga sturen aan de Page ofzo...of de AH. Of ze geen bonnen in die babydozen kunnen stoppen voor korting op toiletpapier voor zwangere vrouwen. Als ik kijk hoe vaak ik moet plassen op 1 dag en hoeveel toiletpapier er dus ook doorheen gaat dan mogen ze me wel aandeelhouder maken
It's all up to you
pi_55509041
KD wat vervelend zeg, sterktte
pi_55509173
KD; veel sterkte gewenst!!!

Mijn moeder heeft zo'n beetje pre- en postnatale depressies gehad, ik weet niet of dat ook al bij mij was, maar bij m'n broertje was het heel erg wat ook resulteerde in opname direct na de bevalling. Nu moet ik daar wel bijzeggen dat zij al van zichzelf al hevig manisch depressief is, en ook probeerde zonder medicatie door de zwangerschap te komen.
Maar omdat het voor mij altijd een schrikbeeld is geweest en van dat heeft haar gewoon de klap gegeven over het randje ben ik mezelf dus goed gaan voorbereiden op de zwangerschap en het ouderschap.
En dat bij mij de eerste emotionele of pittige buien kwamen kon ik me ook goed voorstellen dat m'n moeder daar erg van in de war raakte.

Gevoelens hebben met chemische reacties te maken je hersenen, en met zwangerschap gieren die hormonen er natuurlijk nog eens overheen. Het kan zo mooi zijn, maar kan me ook voorstellen dat het de andere kant kan opduikelen. Dat heeft dan ook niets meer met wel of niet gewenst te maken.

Visolie schijnt een goede te zijn, ik weet dat mijn moeder dat ook een periode heeft geslikt toen ze niet aan de reguliere medicijnen wilde.
Voor de rest zoveel mogelijk stabiliteit en rust in je eigen leventje; als er dingen in de familie zijn of om je heen; jij staat nu even op nummer 1 met je kleintje, dus neem die rust ook voor jezelf en verwen jezelf een beetje extra! Kleine dingetjes kunnen al een heel goed gevoel geven wat de balans misschien weer wat vaker naar de positieve kant kan laten uitslaan.

Veel sterkte gewenst, en probeer het voor jezelf een plekje te geven en het niet de overhand te laten nemen.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55509204
KD, het lijkt me erg verwarrend, sterkte !!!

Nanalune en BE, we willen graag verse beebjes zien of zullen het kerstkindjes worden?
Fake it till you make it...
pi_55509238
Hier een berichtje vand e man van Ardenlyn.
Ze kan nu zelf niet komen, want haar vliezen zijn gebroken
Ze meldt zich van zelf wel weer hier.
  maandag 24 december 2007 @ 11:01:14 #56
14746 k_i_m
pi_55509453
Spannend! Zet em op Ardenlyn! . . .
In my life
Why do I smile
pi_55509454
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:

Nieuw beebje op komst
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  Jubileum moderator maandag 24 december 2007 @ 11:02:10 #58
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55509467
Whoehoe Ardelyn, zet hem op!

KD wat ontzettend naar. Heel veel sterkte

Maneki succes bij de HA en een voorzichtig je op je dikke wang!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55509468
quote:
Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Spannend heel veel succes en hopenlijk kunnen jullie snel genieten van jullie ventje!
  maandag 24 december 2007 @ 11:05:04 #60
3011 E.T.
pi_55509514
Zet 'm op, Ardenlyn!
pi_55509552
Ardenlyn zet em op
pi_55509580
KD sterkte!

Ardenlyn zet hem op!
pi_55509679
Ardenlyn zet hem op
Lois lief, dank je wel
Saartje
  maandag 24 december 2007 @ 11:13:51 #64
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55509705
Dank jullie wel voor lieve en steunende reacties!

Sjak, mijn man is echt superlief, hij heeft nu vakantie en zorgt voornamenlijk voor Demi zodat ik even tot rust kan komen.

BE, dat is idd het dubele eraan, deze baby is zo enorm gewenst, net zo gewenst als dat Demi was en daarom begrijp ik ook niet dat ik me zo voel.

Maar ik heb begrepen dat het idd een hormoonkwestie is Lische, waarom het nu zo anders is weet ik niet.
Ik had er ook nog nooit van gehoord en ik heb verders ook nooit depressies gehad, ben eigenlijk altijd wel een heel vrolijk mens.
Jij iniedergeval succes met de laatste loodjes.

Llewella, dank je voor je verhaal!

O'ja, iemand vroeg nog of er medicatie voor is, dat is er wel maar de uitwerking ervan op de baby is niet bekend dus ik probeer het gewoon zonder.
Ben gestopt met roken, hou me netjes aan de voedingsregels en dan zou ik het jammer vinden als ik alsnog chemische stoffen in mijn lijf pomp.

Maneki, sterkte ermee!

Ardenlyn
  maandag 24 december 2007 @ 11:28:48 #65
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55510028
Ardenlyn spannend!!

Maneki, sterkte

KD, het zou mij iig wel troost bieden dat het echt aan je hormonen ligt. Zeker als het niet in je aard zit om depressief te zijn, ben je in ieder geval niet 'malende' aan het worden Goed, heb jij niet veel aan, maar zo zou ik redeneren.

Heb boodschappen doen overleefd, we kunnen nu rustig de feestdagen in dat is wel een fijne gedachte. Als de baby dan ook nog even netjes blijft zitten ben ik helemaal tevreden. Op zich zou het me nog niet veel uitmaken, maar het gaat me vooral om de kinderen, die al zo lang uitkijken naar kerstmis.
pi_55510133
Ardenlyn, zettemop!!
vandaag is een heeeeele mooie dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_55510403
KD ik heb het de hele zwangerschap van de eerste gehad..vond er niks aan, kon er amper van genieten. Na de bevalling is het weggetrokken
Deze zwangerschap had ik het ook wel een beetje in de eerste maanden. Ik kon niet echt blij zijn met de zwangerschap, hoewel we er toch bewust voor hadden gekozen. Langzaam maar zeker is het weggetrokken en nu ben ik niet depri meer maar geniet ik van de zwangerschap, ook al voel ik me kut
Nu zitten depressies wel in mijn aard, dus wat dat betreft vond ik het niet 'vreemd' dat ik er last van had.
Saartje
  maandag 24 december 2007 @ 12:12:03 #68
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55510992
Hier ook beetje laat, maar lotje alsnog gefeliciteerd meid

vandaag 12 weken.. de kwaaltjes verminderen, maar krijg er nieuwe voor in de plaats... kan dat?? mijn boobies verschrikkelijk gespannen.... en pijnlijk.. en ik voel dat baarmoeder boven schaambot uitkomt.. want de steekjes en het rekken ervan voel ik dus nu hoger... de moeheid is er spijtig genoeg nog steeds, gaat wat geven vandaag en morgen...

Ik wou ff iedereen fijne kerstavond en morgen een fijne kerstdag toewensen...

en voor de llm dames... hopelijk vlug jullie wondertjes (eindelijk) in jullie armen

liefs lunastar
  maandag 24 december 2007 @ 12:13:13 #69
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_55511025
Ardenlyn zet hem op
pi_55511110
Ardenlyn zet 'm op!

En voor de dames waarbij het nu even wat minder gaat..
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  maandag 24 december 2007 @ 12:40:17 #71
74310 nanalune
pi_55511680
Ardenlyn, heel veel sterkte !

Vanmorgen ben ik naar het ziekenhuis geweest.. ctg was prima, beeb was béhoorlijk beweeglijk dus af en toe kroop het onder het apparaatje weg .. 1 harde buik tijdens dat hele half uur... maar ik heb behoorlijk wat 'menstruatiegevoeletjes'dus dat beschouw ik als positief.
De gyn wilde niet strippen oid.. ik denk met het oog op morgen/kerst.
Ik heb gevraagd of hij wel even wilde voelen naar het gewicht. Hij schat bijna 8 pond. Das toch weer anders dan de 'nog geen 7 pond'van afgelopen woensdag.
Ik had eigenlijk ook wel meer verwacht , Danļel was 8 en een half met 5 dagen overtijd..
Nou ja...
de opbrengst is: 2e kerstdag een xtra ctg en eventueel strippen vermoed ik..
Donderdag 27 december om 7:00 melden in het zh voor een inleiding.

en oja, hij zei dat er behoorlijk veel dames over tijd liepen deze maand..
  maandag 24 december 2007 @ 12:55:55 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55512038
Be?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55512346
Ardenlyn Hoop dat behalve de gebroken vliezen de rest ook snel doorzet!
It's all up to you
  maandag 24 december 2007 @ 13:15:08 #74
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55512446
Lotje! Gefeliciteerd met je zoon!

Ardenlyn, spannend! Zet hem op he!

KD, wat naar voor je zeg en jammer dat je niet lekker kunt genieten van je zwangerschap. Ik kan mij er zelf eigenlijk niets bij voorstellen, maar hormonen doen vreemde dingen met je moet ik zeggen. Ik heb in de laatste vier maanden meer gehuild dan in de laatste 4 jaren. Niet dat dat te vergelijken is natuurlijk. Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en toch nog op een mooie roze wolk mag gaan zweven.

Tearsong! Ik moest erg lachen om je wc-papier verhaal. Ik moet echt zo vaak plassen. Het is nu zelfs zo dat ik moet plassen voor ik naar mijn werk ga en als ik, twintig minuten later, weer aankom, nog een maal moet plassen. En elke nacht minstens twee keer eruit en voor en na het slapen gaan nog ga plassen.

Nanalune, klinkt wel erg als voorwerk, dus misschien ga je vandaag nog gewoon beginnen joh en heb je morgen al een beepje in je armen!
pi_55513304
Ardenlyn zet em op.
  maandag 24 december 2007 @ 13:50:26 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55513319
Ardenlyn, je bent begonnen, wat fijn voor je!!
Zet hem op!
quote:
Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
Be?
Was even boodschapjes doen!
Maar dat was geen onverdeeld genoegen, kindlief lijkt nu toch echt wel ingedaald te zijn (mss straks een foto) en dus was het lopen echt geen pretje meer!

Nanalune, fijn dat je goedgekeurd bent maar jammer dat er nog niet echt activiteit te meten was.
Hopelijk begint het nog voor donderdag, maar hoe dan ook heb je je kindje deze week in je armen! Dat is dan wel weer fijn om te weten lijkt me.
pi_55513640
Ardenlyn: Sukses en doe je best!!!
Amber Mae
pi_55513672
Ik hoop voor je dat het spntaan begint, de nacht van de 27e Nanalune! Dan heb je de kerstdagen gehad en ontloop je misschien het ziekenhuis

Iemand hier bekend met Floradixtabletten? Ik neem ze voor te laag ijzergehalte, maar nu plas ik sinds ik ze neem fluorescerend geel
Saartje
  maandag 24 december 2007 @ 14:10:22 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55513710
Heb jij een blacklight in je toilet dan?
pi_55513739
ja voor `s nachts, dan word ik niet zo wakker tijdens mijn toiletinterventie
Saartje
  maandag 24 december 2007 @ 14:13:26 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55513776
Whehehe!
Maar ehm... nee, ik heb er geen ervaring mee dus heb ook eigenlijk niks zinnigs te melden.

* Brighteyes gaat maar weer eens een uurtje lekker op de bank liggen...
pi_55513913
Ik heb die pillen op ( slik ze nog steeds ) maar daar heb ik geen last van gehad vreemd ......

Lucas weer thuis jippie

Ardenlyn succes zet hem op

KD
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_55514154
Nanalune... hopelijk komt het toch nog spontaan op gang en is het inleiden niet meer nodig de 27e. Succes!

Maneki, nooit van gehoord... lijkt me een vreemde gewaarwording ook...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 december 2007 @ 14:46:19 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55514545
Ardenlyn succes

enneh misschien een rare vraag maar hoe doen ze dat " voelen naar het gewicht"?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55514695
Ynske ze pakken kontje en kopje en voelen dan langs de zijkant en ze schudden een beetje en porren en beetje en dan schatten ze. Hier varieerde het van 6 tot 7,5 pond en ze was ruim 8 pond.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55514872
Ardenlyn spannend...
  maandag 24 december 2007 @ 15:06:04 #87
74310 nanalune
pi_55514937
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:53 schreef Mibos het volgende:
Ynske ze pakken kontje en kopje en voelen dan langs de zijkant en ze schudden een beetje en porren en beetje en dan schatten ze. Hier varieerde het van 6 tot 7,5 pond en ze was ruim 8 pond.
... O...
sjonge, deze gyn zat ook al te mopperen dat het kindje bij mij vooral'achterin'lag en dat het moeilijk te peilen was.
Mijn buik is nu alweer rustig nadat ik een half urtje geslapen heb.
Van mij mag het kindje ook wel op kerst komen hoor.. Een vriendin van em is met kerst jarig en ze vind het hélémaal geweldig.
Zelf zegt ze omdat haar ouders altijd geprobeerd hebben er iets moois en speciaals van te maken.
Ik laat het gewoon allemaal wel over me heen komen
pi_55515038
Nanalune iedere keer als je post dan denk ik ja maar nee

Ga eens vlug beginnen met bevallen en dan net na twaalven bevallen en dan heb je een kindje...
  maandag 24 december 2007 @ 19:59:47 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55518921
Ardenlyn, ik gooi er iig voor jou nog een paar tegenaan!

Ynske, het is een schatting maar mijn vk zei dat ze er ongeveer een pond naast kunnen zitten, zowel naar boven als naar onder.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 december 2007 @ 20:01:05 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55518963
Lijkt me best moeilijk dat inschatten
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 24 december 2007 @ 20:11:34 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55519286
Ik had vanmiddag ineens een beeld van zo'n heel klein pasgeboren frutje wat zich dan zo met zijn warme hoofdje in jouw nek nestelt en sindsdien ben ik ineens heeeeeeeeeeeeeel ongeduldig...
Ik wil ook!
Ik wil dit:

pi_55520867

KD Als ik terugkijk, was ik tijdens mijn zwangerschap al depressief, al was het toen niet zo erg als erna. Ik vond het erg moeilijk. Een keertje een dip hebben wordt vaak geaccepteerd, maar helemaal, nooit, niet blij zijn... dat snapt niemand. Helemaal niet als je zwangerschap gewenst en gepland was en je wel graag een kindje wilt. Maar dan toch is het niet leuk. Kun je nergens van genieten, is het zo totaal anders dan je verwacht. En anders dan je altijd hebt meegemaakt. Als je wat kwijt wilt, staat m'n PM box open.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 24 december 2007 @ 21:14:52 #93
103793 kozakken
Living the life
pi_55520877
Oooooh een kerstkindje!! ?? Spannend!
  maandag 24 december 2007 @ 21:20:44 #94
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55521055
BE wat doe je! Nu rammel ik! (Morgen niet meer )

Ardenlyn, heel heel veel succes!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55521172
BE hou op! Ik moet verdorie nog 2 maanden wachten ja
Saartje
pi_55521474
Ardenlyn

Vandaag gekeken naar een matrasje voor de wieg waar vroeger ingelegen heeft, maar daar zit een levertijd op van 6 tot 8 weken. Wiegje is 67 centimeter groot, dus om nou heel veel geld uit te gaan geven aan iets waar die kleine straks niet lang in kan liggen vinden we ook zo wat. Dan zet ik het liever op een spaarrekening ofzo.
pi_55521936
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef Tan het volgende:
Op zich zou het me nog niet veel uitmaken, maar het gaat me vooral om de kinderen, die al zo lang uitkijken naar kerstmis.
En hoe gaat het met jou...al dat gerommel en voorwerk duurt al best lang nu..trek je het nog een beetje?
It's all up to you
pi_55522006
quote:
Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef Pruk het volgende:
Ardenlyn

Vandaag gekeken naar een matrasje voor de wieg waar vroeger ingelegen heeft, maar daar zit een levertijd op van 6 tot 8 weken. Wiegje is 67 centimeter groot, dus om nou heel veel geld uit te gaan geven aan iets waar die kleine straks niet lang in kan liggen vinden we ook zo wat. Dan zet ik het liever op een spaarrekening ofzo.
En een ander matrasje zelf op maat maken, gaat dat niet lukken?
pi_55522695
Wij hebben destijds een matrasje op maat laten maken voor mijn oude wieg voor 50 euro bij een babyspeciaalzaak. Inderdaad aantal weken levertijd en het moest bij ons ook last-minute, maar totdat ie klaar was hadden we het oude matrasje als oplossing. Ik vond een nieuw matrasje toch een stuk frisser idee na al die jaren en bovendien voldoet ie dan meteen aan alle eisen die nu gelden. Zag er ook een stuk beter uit en paste perfect, eigenlijk beter dan het origineel. (En de gemiddelde vrouw hier geeft volgens mij meer uit aan een luiertas... )

Spannend Ardenlyn... ben benieuwd of het meteen doorzet. Was bij mij altijd wel het geval, maar een vriendin van me heeft maar liefst 3 dagen met gebroken vliezen gelopen en is vervolgens alsnog ingeleid. Maar neem aan dat als manlief het komt posten dat er dan al weeen zijn, dus zet hem op! Breng ons een kerstkind!

Nanalune, moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen? Heb je voorkeur of het spontaan begint of dat je wordt ingeleid? Of het met kerst komt of de dag erna? Waar hoop je zelf op?

KD, vervelend zeg. En het is sowieso al zwaarder met een kleine erbij en als je dan ook nog niet lekker in je vel zit... Hoe oud is je meissie?

Ik ben vandaag weer naar de vlos geweest. Bloeddruk prachtig 60 over 100. Nog gehad over mijn bezoek aan de gyn, dat het eventueel onder hun begeleiding kan, als het maar in het ziekenhuis gebeurd en dat ze zeer vlot moeten zijn met me daarheen verwijzen. Ook aangegeven dat ik me nog onzeker voel over dat zij me gaan begeleiden tijdens de bevalling i.p.v. de gyn. Ze kon daar volledig in mee gaan, had ook zoiets van direct maar infuus aanleggen als ik daar toch ben omdat ik toch de OK in moet, en dat we t.z.t. (met 30 weken ofzo) of ik onder hen bevallen wil of dat ze me alsnog doorverwijzen. Dus daar voelde ik me erg goed over, relaxed idee dat ze zo op mijn wensen afgaan.
Ennn... babytje doet het prima... hartje 160; was zich lekker druk aan het maken dus! Ze hoorde hem ook meteen en ze zei dat ze verbaasd was dat ik hem nog niet gevoeld had omdat ie echt vooraan lag. "Je voelt hem echt wel vandaag of morgen!" En wat denk je.......... zit vanavond op de bank met buik bloot (ff de vrijheid geven! ) en plop, plop, plop.... Ik heb mijn beebje gevoeld! Yeah!
  maandag 24 december 2007 @ 22:33:23 #100
14746 k_i_m
pi_55522761
Hee, wat goed! Eindelijk! .
In my life
Why do I smile
pi_55522901
Fijn dat je leven hebt gevoeld Mammietje!
Saartje
pi_55522975
Mammietje wat fijn, geniet van de plopjes!
  maandag 24 december 2007 @ 23:05:38 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55523659
Mammietje, wat fijn dat je hem/haar nu eindelijk gevoeld hebt!
pi_55523821
quote:
Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vanmiddag ineens een beeld van zo'n heel klein pasgeboren frutje wat zich dan zo met zijn warme hoofdje in jouw nek nestelt en sindsdien ben ik ineens heeeeeeeeeeeeeel ongeduldig...
Ik wil ook!
Ik wil dit:

[ afbeelding ]

aahhhhh

BEeb, het wordt echt wel tijd hoor.... en voor Nanalune ook....

Nu is het echt volle maan!!!!!!!!!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55524383
quote:
Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Mammietje het volgende:
Wij hebben destijds een matrasje op maat laten maken voor mijn oude wieg voor 50 euro bij een babyspeciaalzaak. Inderdaad aantal weken levertijd en het moest bij ons ook last-minute, maar totdat ie klaar was hadden we het oude matrasje als oplossing. Ik vond een nieuw matrasje toch een stuk frisser idee na al die jaren en bovendien voldoet ie dan meteen aan alle eisen die nu gelden. Zag er ook een stuk beter uit en paste perfect, eigenlijk beter dan het origineel. (En de gemiddelde vrouw hier geeft volgens mij meer uit aan een luiertas... )
Het oorspronkelijke matrasje is gevuld met stro
pi_55524515
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef Pruk het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke matrasje is gevuld met stro
Ach... Jezus deed het er ook goed op!
Gewoon bestellen, zo'n ding... Je hebt toch nog ff?! Desnoods prop je er eerst een verschoonkussen bij in? Wat is je alternatief?
Stro... mijn God... hoe oud is die man van jou?
pi_55524789
quote:
Op maandag 24 december 2007 23:38 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Ach... Jezus deed het er ook goed op!
Gewoon bestellen, zo'n ding... Je hebt toch nog ff?! Desnoods prop je er eerst een verschoonkussen bij in? Wat is je alternatief?
Stro... mijn God... hoe oud is die man van jou?
30 Het alternatief is gewoon het ledikantje wat nu in de kinderkamer staat Dus het is niet zo dat er geen bed ofzo is

En ik kan dus ook zonder moeite het wiegje krijgen waar ik zelf in gelegen heb en mijn ma, of het wiegje van mijn pa's kant van de familie, maar die zijn allemaal wat groter, dit was juist een redelijk klein ding wat dus makkelijk naast mijn bed kan staan. Maarja, juist omdat het natuurlijk klein is heb je ook dat het kind er snel uitgegroeid is.
  maandag 24 december 2007 @ 23:55:22 #108
74310 nanalune
pi_55524920
Mammietje , eindelijk heb je je kleintje gvoeld!

Nou hier is het rustig hoor..

Vanavond werd ik ineens erg misselijk, benauwd en niet lekker en ik hoopte dat dat een begin zou zijn.. maar nee , waarschijnlijk teveel onderuit gezakt gezeten op de bank en wat afgekneld .. ( all you need is loooove kijken )
Ik hoop ineens zo op een kerstkindje, lijkt me toch wel super. Niets wijst er meer op.
Ik heb nu nog psies 24 uur..

Man wil ook zijn steentje bijdragen , dus ik ga nu lekker vroeg naar bed

Oja, en over een paar minuten is het kerst dus: !!!!VROLIJK KERSFEEST!!!
pi_55524994
Oh wat een rotgevoel zeg, zo`n bijna practisch volgroeid kind wat je blaas voor trampoline aanziet! Ik pies de hele dag keine beetjes in m`n broek met dat getrappel Gelukkig draait Saar zich ook wel eens naar opzij..best grappig als ik dan op m`n zij lig, en Saar ligt dan zo dat de benen op de bank zitten, en het hoofd omhoog...dat urretje probeert rechtop te gaan zitten ofzo.
Hey kijk zei vriendlief, er is iemand de tent aan het opzetten
Saartje
pi_55525057
Tja, dat is inderdaad de keuze die je maken moet dan. Leuk zeg, maar liefst 3 familiewiegjes die bewaard zijn gebleven. Ik vind het ook echt wat extra hebben dat al mijn kids in het wiegje hebben gelegen waar ik zelf ook in lag. Die van mij is ook niet zo groot, maar mijn kinders (vooral de 1e) waren erg klein en lagen er toch wel tot bijna een half jaar in. Eigenlijk totdat ze gingen rollen, dan vond ik het te eng worden. Ik heb overigens wel mijn originele (riet en gietijzeren) wieg, maar heb hem wel overgespoten in de kleur van de babykamer en opnieuw bekleed.
Gaat het alleen om de ruimte of ook omdat je dit de mooiste vindt? Of heeft je man er meer gevoel bij dan jij, dat kan natuurlijk ook nog...?
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:08:57 #111
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525185
nana, ik herken het zo.
Stiekem zou een kerstkindje best heel bijzonder zijn ook!
Ik gun het je iig van harte... veel plezier zometeen met je man.

Ik heb overigens nog wel een soort van taboe-achtig vraagje.
Vind het een beetje genant, maar aan de andere kant vraag ik me dus af of het normaal is.
Ik heb zelf het idee dat ik, of beter gezegd mijn afscheiding dus, een heel sterke geur heeft zo op het eind.
Zijn er mensen die het herkennen?
Het kan natuurlijk te maken hebben met die kl*terige inlegkruisjes, maar zonder gaat ook niet. En het feit dat je eigen reuk versterkt is helpt ook niet mee natuurlijk, ik ruik de meest vreemde dingen, maar dit vind ik wel heel naar eigenlijk.
En for the record, ik was me gewoon 2 keer per dag met water en om de dag zo ongeveer met lactacyd emulsie onder de douche.
pi_55525316
Ik heb dat bij vlagen BE, kan het me niet herinneren als iets wat specifiek hoort bij laatste loodjes kwalen
En om de dag met lactacyd Gewoon water is voldoende joh, dat ding reinigt zichzelf
Saartje
pi_55525337
Ik heb het ook, BE... en de laatste dagen lijkt het ook nog wel erger geworden... Maar zolang ik verder nergens last van heb (ja, meer afscheiding dan anders, schijnt ook normaal te zijn), neem ik aan dat het 'normaal' is. Waar je wel even op moet letten is op jeuk en of de geur 'zuur' is... zwangere vrouwen zijn namelijk ook extra vatbaar voor een schimmeltje.
En wat je zegt; je geur is inderdaad ook 10 keer versterkt, lijkt wel... Soms fijn (als je bloemen in een tuin ruikt waar je voorbij loopt bijvoorbeeld), soms ook ronduit naar.

Enneh... kom maar op met je kerstkindje dan!
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:17:58 #114
190853 RockabeIIa
pi_55525349
BE, ik herinner me er niets van. Zou je geen schimmelinfectie kunnen hebben?
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:19:20 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525376
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb dat bij vlagen BE, kan het me niet herinneren als iets wat specifiek hoort bij laatste loodjes kwalen
En om de dag met lactacyd Gewoon water is voldoende joh, dat ding reinigt zichzelf
Ja weet ik, maar het is voor m'n gevoel eigenlijk meer.
Het is ook soms een beetje zweterig allemaal daar, en dan vind ik het net even een fijner idee om de regio met een klein beetje schuim-achtig iets te wassen dan alleen water. Ik probeer zeep iig te vermijden daar.

Bedankt voor jullie reacties iig.
Het is wel een beetje zurig idd Mammietje, maar verder heb ik geen schimmel-achtige klachten en ook geen overvloedige afscheiding verder, het is gewoon heel erg nat steeds zeg maar.
Ik twijfel wel over bij de ha langs gaan, maar zoals gezegd jeukt het niet en is het ook niet zo dat de afscheiding een duidelijke kleur heeft of vlokkerig zoals toen ik wel een schimmeltje had, overigens is dat toen vanzelf over gegaan.

Nou ja goed, blij dat het er iig bij hoort.
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:20:21 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55525389
Ja Be, Lactacyd en inlegkruisjes verstoren juist het eh..natuurlijk ecosysteem

Maneki! "ding"?!

Ik kan het me ook niet zo goed herinneren, maar volgens mij had ik dat ook met vlagen ( )
pi_55525391
Ow... en ik weet niet wat lactacyd is... maar je krijgt eerder wat van te vaak wassen dan te weinig, dus 1 keer per dag met water lijkt me ruim voldoende.
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:21:41 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525407
Ik zal de lactacyd aan de kant laten staan voortaan iig!

Ik heb alleen visioenen van de vk die echt zoiets heeft van 'damn!!!'

Hmmm... Rockabella, jij denkt wel ook aan een schimmel dus...
pi_55525420
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:20 schreef Vivi het volgende:

Maneki! "ding"?!
Ik neem er even preventief afstand van
Saartje
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:23:03 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55525428
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:

Lactacyd schijnt nogal agressief te zijn, maar je kan toch gewoon zo'n zeepvrij wastablet nemen van Sebamed ofzo? Die gebruik ik altijd naar genoegen iig .

Heb je ook jeuk?
pi_55525434
quote:

Het lijkt zomaar niet op een kaastostie hoor
Saartje
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:24:40 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525457
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.

Sebamed heb ik nog nooit van gehoord Viev, waar haal je dat?
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:25:15 #123
190853 RockabeIIa
pi_55525471
BE, ik heb 2x in 9 maand zo'n infectie gehad en dat wat jij beschrijft was wel een van de klachten bij mij. Heel vervelend maar als het eenmaal behandeld wordt ben je er zo vanaf Kost geen moeite ook. Wellicht effe laten checken? Zou vervelend zijn als je het tijdens de bevalling blijkt te hebben, toch?

Is het ook anders van structuur?
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:26:48 #124
190853 RockabeIIa
pi_55525501
yummm Maneki, kaastostie! Nou heb ik honger!!!

BE, het is gewoon het stinkiebabytje dat dat luchtje veroorzaakt!
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:27:52 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525522
Nee, dat juist niet anders van structuur. En bij het wassen zie ik er ook niks van terug zeg maar.
Toen ik wel een schimmel had, was het wat wit en vlokkerig, nu is het nauwelijks slijmerig maar iig zo goed als kleurloos. Alleen heel vochtig dus.

Mss toch even bellen dan donderdag... kijken wat de ha zegt.

Hihi, het stinkiebabietje!
Het kan ook nog wel de combi zijn met gewoon 'zweet' daar. Ik ben over het geheel iets plakkeriger en warmer en zeker 's nachts drijf ik nog wel eens mijn bed uit en daar blijft die regio ook niet van verstoken. Die vermenging kan het natuurlijk ook nog zijn.
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:29:02 #126
190853 RockabeIIa
pi_55525551
't klinkt wel goed en gezond! Die vent glijdt er net zo makkelijk uit als dat ie erin gekomen is!
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:29:30 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525559
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:29 schreef RockabeIIa het volgende:
't klinkt wel goed en gezond! Die vent glijdt er net zo makkelijk uit als dat ie erin gekomen is!
pi_55525588
Een potje opwekseks zit er nu dan zeker niet in bij julie BEeb? Ik ben zo enorm nieuwsgierig naar de naam!
Saartje
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:31:47 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525595
Goed... tot zover het genante avondpraatje! Bedankt voor jullie verhalen/antwoorden/suggesties!

Tijd om mijn bedje eens op te zoeken.
En we moeten het eerst nog opmaken ook. Fijn hoor, dat uitstellen.
pi_55525609
quote:

Hahaha... doet me denken aan die beugels waar je in mag bij de gyn.... aan beide kanten van zijn hoofd zo'n zweetvoet! En zeker het feit dat die gasten altijd minimaal een half uur uitlopen, lijkt het mij er niet beter op maken!

Tosti met schimmelkaas, Rocka?
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:32:35 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55525613
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een potje opwekseks zit er nu dan zeker niet in bij julie BEeb? Ik ben zo enorm nieuwsgierig naar de naam!
Die heb ik me de hele dag zo onwijs voorgenomen, maar ik heb te veel in een verkeerde houding gezeten dus ik kan amper lopen nu.
Plus dat ik er eigenlijk de energie niet voor heb.
Maar ik wil wel, want ik ben ook zo nieuwsgierig. Maar ik vind het ook weer zo stom om puur om die reden heel functioneel even een potje te seksen. Jaja, natuurlijk is het wel leuk en lekker enzo... maar dat is slapen ook!
pi_55525634
Ja pff wil je nou werpen of niet? Je moet er wel wat voor over hebben hoor
Saartje
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:34:48 #133
190853 RockabeIIa
pi_55525647
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Tosti met schimmelkaas, Rocka?
Zolang der een flinke klodder mayo of knoflooksaus bij zit druk ik het zo naar binnen... that is mij
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:35:51 #134
190853 RockabeIIa
pi_55525674
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Die heb ik me de hele dag zo onwijs voorgenomen, maar ik heb te veel in een verkeerde houding gezeten dus ik kan amper lopen nu.
Je hoeft ook niet te lopen, vrouw! Ik dacht dat je nu wel es een keertje wist hoe het moest!

ik ga want ik ga onzin uitkramen... ik ben het zelf nl. inmiddels vergeten...
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:36:19 #135
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55525684
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.

Gewoon bij de drogist Tis erg fijn spul, ik vind alleen water ook niet frissig voelen, en dit is totaal niet agressief maar voelt toch lekker schoon
  dinsdag 25 december 2007 @ 00:39:41 #136
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55525759
En dan lig je daar met je voetjes in de beugels...komt die gyneacoloog met zo'n ding aangelopen...

..om het raam mee open te zetten
pi_55527933
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:39 schreef Vivi het volgende:
En dan lig je daar met je voetjes in de beugels...komt die gyneacoloog met zo'n ding aangelopen...[ afbeelding ]

..om het raam mee open te zetten
vivi
mama van 3 kids!
pi_55528885
Hoe zou het met Ardenlyn zijn....

Weer even een berichtje van Macka (van gisteravond).
Ze ligt nog steeds in het ziekenhuis. Het gaat wel steeds beter. Ze drinkt weer en eet weer. Fijne kerst namens haar en namens mijj ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 december 2007 @ 08:18:47 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55528910
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Hahaha... doet me denken aan die beugels waar je in mag bij de gyn.... aan beide kanten van zijn hoofd zo'n zweetvoet!
Ja... in die situatie zal het echt die zweetvoet zijn die die man stoort. Die doosch 2 centimeter onder zijn neus daarentegen...
pi_55529022
BE, hoewel het niet helemaal klinkt als een schimmeltje, zou ik het toch even laten checken. Als het namelijk wel een schimmeltje is, kan de baby dat tijdens de geboorte oppakken en zo spruw in zijn mondje bijvoorbeeld krijgen.

Linkje
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 25 december 2007 @ 09:14:55 #141
190853 RockabeIIa
pi_55529074
Volgens mij heb ik het bericht van Macka eerder gemist. Desalniettemin hoop ik dat ze snel opknapt en naar huis mag.

Fijne kerst voor iedereen en LLM toi toi toi!
pi_55529136
Kerstbeebjes komt u maar...
pi_55529185
Nog geen kerstbaby's

Gezellige kerst allemaal!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  dinsdag 25 december 2007 @ 09:42:15 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55529197
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?

Hier weer wakker geworden met een volle buik en zonder enige actie.

Ben idd wel hele benieuwd naar Ardenlyn, die zou toch nu zo ongeveer wel haar kindje bij zich moeten hebben.
En hoe is het bij jou gegaan nana?

Iemand anders mss een verasssingskindje er ineens tussendoor?

Fuente, bedankt voor het linkje, ik zal het zo eens lezen.
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:10:59 #145
74310 nanalune
pi_55529353
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?

Hier weer wakker geworden met een volle buik en zonder enige actie.

Ben idd wel hele benieuwd naar Ardenlyn, die zou toch nu zo ongeveer wel haar kindje bij zich moeten hebben.
En hoe is het bij jou gegaan nana?

Iemand anders mss een verasssingskindje er ineens tussendoor?

Fuente, bedankt voor het linkje, ik zal het zo eens lezen.
hélémaal niets.. ik heb nog een paar uur

ben ook ERG benieuwd naar Ardenlyn
  dinsdag 25 december 2007 @ 10:14:58 #146
156412 hestria
erg gastvrij
pi_55529376
Be, je kan het laten nakijken, bij miesje had ik ook sterk ruikende afscheiding maar verder geen jeuk ofzo en was toch ook een schimmelinfectie, al met al was toen miesje geboren was de infectie niet helemaal weg, en heb ik miesje tijdens de bevalling besmet met spruw. Nu is het allemaal niet levensbedreigend maar kan toch voor problemen zorgen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_55529438
Was net terug aan het lezen van twee jaar geleden, het gezeik rondom mijn bloeddruk met Merlijn. Toen stabiliseerde de bloeddruk zich meestal tot normaal. Nu blijft deze voor mij vrij hoog. Toch lijkt het weer heel veel op elkaar. Gisteren heeft mijn moeder hier de keuken gepoetst en kon Magneet even gaan werken. Morgen weer terug naar het ziekenhuis, hoop alleen dat ik het op en neer geloop van tussen vk en gyn niet ga krijgen en op één plek onder controle blijf.

Donderdag Merlijns verjaardag gaan we gewoon vieren, alleen mag iedereen maar kort op bezoek komen en doe ik natuurlijk niks. Morgen afwachten wat ik dan nog mag en niet mag. Mag ik nog een paar uurtjes gaan werken? Noem maar op. Gelukkig hebben we dadelijkwel alles zo een beetje in huis, alleen het kleine kamertje moet nog worden leeggeruimd, zodat we daar weer kunnen gaan badderen en de kleine evt. kan gaan slapen.
pi_55529734
FIjne kerst voor iedereen.

Die schimmetjes komen telkens terug en zijn gewoon erg vervelend. Als j het niet vertouwt gewoon even aangeven. Ik weet alleen niet of je zo vlak voor je bevaling nog kunt behandelen met crme of capsules.

Ik kan met trots zeggen dat ikde kamer van Noortje af heb. Nu nog de meubeltjes erop zetten en de stckers op de muur plakken en dan kan ze naar haar nieuwe kamer. Benieuwd hoe dat zal gaan.
pi_55530255
Merlijn was sinds vorige week over naar de nieuwe kamer en het helpen met inrichten/poetsen hebben het voor hem erg leuk gemaakt. Hij slaapt in iedergeval super op zijn kamertje, alleen het middagslaapje wil niet en valt hij in slaap puur door zichzelf in slaap te huilen, hij wil overigens wel echt naar bed want hij klimt er ook niet uit.

Ben steeds benieuwder hoe het zal gaan als de baby er is. En hoe we het geregeld krijgen om Merlijn als eerste erbij te laten als de baby er is voor familie erbij komt. Zijn allemaal dingetjes die we even moeten bekijken.
  † In Memoriam † dinsdag 25 december 2007 @ 12:19:45 #150
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55531097
BE schiet eens ooooop met dat beebietje van je, ik heb een surprise en als je niet opschiet verklap ik het .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_55531208
Skaaibeeb
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 25 december 2007 @ 12:28:09 #152
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55531260
Oh dat bericht geldt ook voor jou .
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † dinsdag 25 december 2007 @ 12:28:32 #153
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55531267
Lalalalala.
pi_55531617
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
yep hebbik gedaan!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_55531662
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:28 schreef Skaai het volgende:
Oh dat bericht geldt ook voor jou .
Ik wacht nog ff met afvuren als je het niet erg vind
Saartje
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:21:02 #156
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55532162
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef Skaai het volgende:
BE schiet eens ooooop met dat beebietje van je, ik heb een surprise en als je niet opschiet verklap ik het .

Verklappen mag altijd hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 25 december 2007 @ 13:56:13 #157
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_55532773
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 13:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Verklappen mag altijd hoor!
. Wacht maar.

Fijne kerst trouwens, stinkie ook .
  dinsdag 25 december 2007 @ 13:59:01 #158
3011 E.T.
pi_55532826
M;n kraamkadootje voor BE is nog niet af

Hij moet dus gewoon nog ff blijven zitten
  dinsdag 25 december 2007 @ 14:05:27 #159
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55532950
Even snel,
Veilig Zwanger zegt ergens dat je aan het eind waterdunne afscheiding kunt hebben, die soms weleens verward wordt met vruchtwater, zoveel kan het dus zijn.

Vrolijk kerstfeest allemaal .!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 14:20:06 #160
5428 crew  miss_sly
pi_55533235
Ik ga nu Kerst vieren en ben er voorlopig even niet, maar ik verwacht toch minstens 1 vers beebje als ik terugkom!

Zettemop dames
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 december 2007 @ 15:50:38 #161
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55534529
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Leah het volgende:
Even snel,
Veilig Zwanger zegt ergens dat je aan het eind waterdunne afscheiding kunt hebben, die soms weleens verward wordt met vruchtwater, zoveel kan het dus zijn.

Vrolijk kerstfeest allemaal .!
Oh ja... nu je het zegt ja, dat heb ik idd ook wel eens gehoord!
Nou... dat zou idd wel het eea verklaren.
Bedankt voor de herinnering!
  Moderator dinsdag 25 december 2007 @ 16:13:15 #162
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_55534787
Vandaag of morgen toch BE? Een kerstkindje.

(What the heck, ik in OUD? Nou... was gewoon benieuwd )
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_55536160
Hier weer even de man van Ardenlyn.
Na 3,5 uur van gebroken vliezen tot bevallen, isArdenlyn van een geweldige zoon bevallen.

24-12-2007 om 13:56 uur heeft Maarten het licht in ons huisje gezien.

Het was behoorlijk heftig, het ging van ohjee mijn vliezen zijn gebroken naar ohjee, ik moet persen.
Er was geen midden gedeelte aanwezig om iets in te leiden of wat dan ook.

Het was geweldig om te zien, en ik kan de mannen aanraden om alles te bekijken wat de verloskundige doet. Vies is het niet of wat men er soms van zegt, het is een geweldige ervaring die ik voor geen goud had willen missen.

Zodra Ardenlyn het lukt, dan zal ze proberen om online te komen om iets te typen, want het was niet niks wat haar is overkomen, zo heftig had de verloskundige ook niet meegemaakt, en ook niet verwacht.

p.s. Ardenlyn zegt gefeliciteerd Lotje (vergeten door te geven door mij <- man van Ardenlyn )

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-12-2007 18:37:11 ]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 december 2007 @ 18:24:30 #164
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55536173
Gefeliciteerd!
  dinsdag 25 december 2007 @ 18:28:56 #165
3011 E.T.
pi_55536198
Gefeliciteerd met Maarten!
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 december 2007 @ 18:30:34 #166
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55536214
Een kerstkindje

Gefeliciteerd
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 25 december 2007 @ 18:30:36 #167
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55536215
Ardenlyn en man, van harte gefeliciteerd met Maarten! Supersnelle bevalling, zeg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55536245
Maarten is een mooie naam Gefeliciteerd
  dinsdag 25 december 2007 @ 18:36:24 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55536264
Gefeliciteerd

Het klinkt allemaal erg heftig. Hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt, Ardenlyn.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_55536455
Ardenlyn en man van harte met de geboorte van Maarten
pi_55536557
Gefeliciteerd met Maarten
  dinsdag 25 december 2007 @ 19:17:47 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_55536587
van harte
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 25 december 2007 @ 19:22:34 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55536649
Ardelyn en man gefeliciteerd met Maarten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55536672
gefeliciteerd met Maarten
mama van 3 kids!
pi_55537246
Gefeliciteerd met Maarten Ardenlyn en man!
It's all up to you
  dinsdag 25 december 2007 @ 20:21:49 #176
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55537303
Gefeliciteerd Ardenlyn en man met jullie zoon! Maarten, leuke naam!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † dinsdag 25 december 2007 @ 20:59:41 #177
43556 miss_dynastie
pi_55537819
Gefeliciteerd met Maarten !
pi_55537959
Ardenlyn + man gefeliciteerd met Maarten!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55537974
Gefeliciteerd Ardenlyn! Klinkt als een sproetje... paar kilo inktvip!
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:15:11 #180
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55538048
Van harte gefeliciteerd!!
pi_55538141
Dank jullie wel voor de leuke reacties.
Ze ligt nu eindelijk even te slapen tot de volgende voeding, maar ik zal dit allemaal aan haar doorgeven zodra ze weer wakker is.
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:29:48 #182
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55538249
Ardenlyn en man gefeliciteerd!
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:37:02 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_55538364
Ja, een babietje op kerstavond!!!!!!!! (mijn verjaardag )
Ardelyn en man proficiat!
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:41:23 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55538428
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:

Be ik had aan het einde van de zwangerschap ook last van giga veel waterdunne afscheiding die wat sterker leek te ruiken dan normaal...
en volgens de VK was zoiets volkomen normaal
En zolang het niet niet jeukt en klonterig is, lijkt een schimmel uitgesloten

En lactacyd mag ik geneens meer gebruiken van de arts ivm hier een gevoelig meiske die heel snel en gemakkelijk last heeft van schimmel helaas
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 december 2007 @ 21:41:42 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55538437
ouders van Maarten van harte met jullie zoon
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_55538555
Ardenlyn gefeliciteerd met jullie zoon
  dinsdag 25 december 2007 @ 22:05:40 #187
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_55538920
Ardenlyn en man gefeliciteerd met de geboorte van Maarten.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 25 december 2007 @ 22:25:33 #188
14746 k_i_m
pi_55539363
Gefeliciteerd Ardenlyn en echtgenoot! . . Wat een snelle bevalling ook! .
In my life
Why do I smile
  dinsdag 25 december 2007 @ 23:15:15 #189
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55540322
Ardenlyn en man, gefeliciteerd met de geboorte van Maarten!
Wat een snelheid zeg!
pi_55540452
Ardenlyn en man, gefeliciteerd met Maarten!
Saartje
pi_55540982
Ardenlyn en man gefeliciteerd
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wat een snelheid zeg!
Het kan snel he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_55541072
Gefeliciteerd met jullie Maarten! Wauw wat een snelle bevalling zeg!

Geen nieuws van Nanalune?

Ik heb donderdag een echo, zal dan zo'n 8 weken zijn dus het hartje moet te zien zijn. Heb met 5,5 week ook een echo gehad maar dat was alleen om te zien of het vruchtzakje op de juiste plaats zat. Ben zo zenuwachtig.... ben dolblij met deze zwangerschap maar durf nog steeds niet echt te genieten, bang dat het misgaat. Is geloof ik wel herkenbaar voor mensen die via het medische traject zwanger zijn geworden.... Heb me voorgenomen dat als de 12-weken echo goed is ik alle zorgen overboord zet en alleen nog maar ga genieten . Maar goed, donderdag dus eerst de 8 weken echo ...
pi_55541265
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef easy-going het volgende:
Ardenlyn en man gefeliciteerd
[..]

Het kan snel he
Het kan nog veel sneller

Madelieve die angst is wel normaal, ook als je via gewone weg zwanger bent geworden. Ik duim voor je dat alles goed is
Saartje
pi_55541348
Dat is denk ik herkenbaar voor iedereen die kinderen krijgen niet voor vanzelfsprekend neemt, Madelieve. Dat hartje dat moet gaan kloppen is toch het meest kritieke punt (na de eerste maand), vanaf dat moment wordt de zwangerschap alleen maar zekerder. Is er een reden waarom ze bij jou met 8 weken al een echo doen? Meestal heb je dan namelijk alleen een intake en krijg je pas tussen 10 en 12 weken een echo? Gelukkig heb je wat kerstafleiding! Hoe laat moet je donderdag?
Toch alvast voorzichtig gefeliciteerd en welkom in dit forum, Madelieve!
pi_55541487
Hoe is het met jou Maneki?
  woensdag 26 december 2007 @ 00:09:55 #196
14746 k_i_m
pi_55541506
Ik was met de 12 weken echo bang dat er helemaal niks te zien zou zijn. Dat die mevrouw heel boos zou vragen wat ik daar eigenlijk kwam doen .
In my life
Why do I smile
pi_55541682
Haha dat had ik ook kim! Had na een vaag positieve test niet meer durven testen uit angst dat het helemaal niet waar zou zijn en was bij de echo echt bang dat ik daar hun tijd ag te verdoen

Ik zit nu aan de antibiotica en een warme kruik tegen m`n wang mammietje, maar ik kan nou niet zeggen dat een van de twee echt verlichting brengt
Ik wacht het nog maar ff af of de AB morgen wel aan slaat, en die kies die moet er op een of andere manier toch wel uit (sprak zij nu nog dapper)
Saartje
pi_55541805
Ardenlyn gefeliciteerd!
  woensdag 26 december 2007 @ 00:26:32 #199
14746 k_i_m
pi_55541856
Ik had wel een duidelijk positieve test (zeker vergeleken met al die keren dat ik zelf het streepje op de test hallucineerde) maar dat vond ik zo onwaarschijnlijk dat ik het nog steeds niet kon geloven .

Ai, kiespijn is niet leuk . Helpt ijs niet, om de boel een beetje te verdoven?
In my life
Why do I smile
pi_55541922
ijs helpt wel ietsjes maar daarna wordt het veel erger. En ik weet dat ik paracetamol mag, maar dat kan ik niet over m`n hart verkrijgen
Saartje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')