Ja precies, dat bedacht ik ook.quote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als trainingquote:Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker![]()
(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben)
Dat was eigenlijk het hele idee achter mijn post inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
Ik gok dat de meeste vrouwen niet echt zicht hebben op den doosch tijdens een bevalling. Als vader kan je wel geconfronteerd worden met dat beeld... Ik zou het toch maar even vragen als ik jou wasquote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen.
Ja ik zou het ook maar even navragen voor de zekerheid maar goed...wil er niet aan denken dat er op het laatste moment nog een piercing uitgehaald zou moeten worden daarzo...(er is dan al meer dan genoeg aan de hand daar beneden en niet iedereen is even handig met piercings en tangenquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef KD-fotografie het volgende:
hey allemaal,
Het gaat helaas niet zo goed met mij, ik heb de diagnose prenatale depressie gekregen, het is moeilijk voor mij om dit te accepteren, ik wil gewoon blij zijn en genieten maar inplaats daarvan voel ik me futloos, heb ik hoofdpijn en ben ik eigenlijk helemaal niet blij..
Ik probeer het nu met visolietabletten op te lossen maar heb niete cht het idee dat het momenteel werkt, maar er is momenteel ook veel aan de hand in de familie dus ik kijk het nog even aan.
Soms maak ik mezelf gek, zeg ik tegen mezelf dat ik niet zo raar moet doen, ik heb een lieve man, geweldig dochtertje en ben zwanger van de 2de, dit is toch wat ik wilde?
Maar gelukkig besef ik me vaak wel dat dit niet iets is wat ik in de hand heb, juist dat maakt het ook weer zo moeilijk draagbaar, dat ik de controle kwijt ben voor mijn gevoel.
Ik hoop iniedergeval dat ik of snel kan gaan genieten of dat de zwangerschap snel gaat.
Danļels zwangerschap was óók 1 roze wolk met een top-kraamtijd als toetje.quote:Op maandag 24 december 2007 02:12 schreef KD-fotografie het volgende:
heel erg bedankt voor je ongevraagde advies hoor,dat vind ik helemaal niet erg.
Bij Demi's zwangerschap heb ik zo genoten, echt geweldig vond ik het, kon niet lang genoeg duren, zweefde echt op die roze wolk en nu is het zo anders, ik snap het ook niet, ik ben blij dat ik zwanger ben maar ik kan er niet van genieten...
Maar hoe is het met jou nu? nog niks aan het rommelen? ben je erg zenuwachtig?
Dan zal ik je wel van wat info voorzien; ik heb zo hard moeten persen dat het tussen mijn schaamlippen flink gescheurd is. Ook daar staat een enorme spanning op, niet alleen het perineum.quote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Asyniur het volgende:![]()
Ik dacht het al, maar ik wist het niet meer zeker.
Jammer dat je het niet gevraagd hebt. Ben namelijk in bezit van dezelfde soort piercing en was benieuwd hoe dat zou gaan dan. Dan wacht ik het verslag van je bevalling wel af
en weer terug in lurkmodus
Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regioquote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat Swets meer bedoelt dat je als partner niet echt voor je lol naar de aanblik van een piercing tijdens een bevalling kijkt..
Weet ik, dat was echt alleen een grapje.quote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
die ananas was ook ongezond he BE (althans het hart).
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
je kiest toch voor een zwangerschap
Maar het gaat hier niet om sommige gevallen. Hier gaat het om en gewenste zwangerschap!quote:Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!
*zucht*quote:Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!
(Dit doet me altijd denken aan de inmiddels oud-collega van mijn moeder wiens relatie stuk liep en na een aantal maanden met erge buikpijn naar het ziekenhuis ging en met een kind terugkwam. Een voordeel: ze hoefde niet te overleggen met de vader van het kind over de namen
Wat lief dat je er naar vraagt - nog steeds een kramperig geheelquote:Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
Tan hoe is het bij jou?
Dan zit er niks anders op dan dat ik hem blinddoekquote:Op maandag 24 december 2007 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regio.
Ow en Kim, ik sta ook niet doelbewust tussen de d'r benen te kijken hoor Maar zelfs vanuit een rare hoek zie je nog wel eens iets...
quote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een berichtje vand e man van Ardenlyn.
Ze kan nu zelf niet komen, want haar vliezen zijn gebroken
Ze meldt zich van zelf wel weer hier.
Spannendquote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een berichtje vand e man van Ardenlyn.
Ze kan nu zelf niet komen, want haar vliezen zijn gebroken
Ze meldt zich van zelf wel weer hier.
Was even boodschapjes doen!quote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
Be?
... O...quote:Op maandag 24 december 2007 14:53 schreef Mibos het volgende:
Ynske ze pakken kontje en kopje en voelen dan langs de zijkant en ze schudden een beetje en porren en beetje en dan schatten ze. Hier varieerde het van 6 tot 7,5 pond en ze was ruim 8 pond.
En hoe gaat het met jou...al dat gerommel en voorwerk duurt al best lang nu..trek je het nog een beetje?quote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef Tan het volgende:
Op zich zou het me nog niet veel uitmaken, maar het gaat me vooral om de kinderen, die al zo lang uitkijken naar kerstmis.
En een ander matrasje zelf op maat maken, gaat dat niet lukken?quote:Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef Pruk het volgende:
Ardenlyn
Vandaag gekeken naar een matrasje voor de wieg waarvroeger ingelegen heeft, maar daar zit een levertijd op van 6 tot 8 weken. Wiegje is 67 centimeter groot, dus om nou heel veel geld uit te gaan geven aan iets waar die kleine straks niet lang in kan liggen vinden we ook zo wat. Dan zet ik het liever op een spaarrekening ofzo.
quote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vanmiddag ineens een beeld van zo'n heel klein pasgeboren frutje wat zich dan zo met zijn warme hoofdje in jouw nek nestelt en sindsdien ben ik ineens heeeeeeeeeeeeeel ongeduldig...
Ik wil ook!
Ik wil dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het oorspronkelijke matrasje is gevuld met stroquote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Mammietje het volgende:
Wij hebben destijds een matrasje op maat laten maken voor mijn oude wieg voor 50 euro bij een babyspeciaalzaak. Inderdaad aantal weken levertijd en het moest bij ons ook last-minute, maar totdat ie klaar was hadden we het oude matrasje als oplossing. Ik vond een nieuw matrasje toch een stuk frisser idee na al die jaren en bovendien voldoet ie dan meteen aan alle eisen die nu gelden. Zag er ook een stuk beter uit en paste perfect, eigenlijk beter dan het origineel. (En de gemiddelde vrouw hier geeft volgens mij meer uit aan een luiertas...![]()
)
quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef Pruk het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke matrasje is gevuld met stro![]()
![]()
30quote:Op maandag 24 december 2007 23:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]Ach... Jezus deed het er ook goed op!
![]()
Gewoon bestellen, zo'n ding... Je hebt toch nog ff?! Desnoods prop je er eerst een verschoonkussen bij in? Wat is je alternatief?
Stro... mijn God... hoe oud is die man van jou?![]()
![]()
Ja weet ik, maar het is voor m'n gevoel eigenlijk meer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb dat bij vlagen BE, kan het me niet herinneren als iets wat specifiek hoort bij laatste loodjes kwalen
En om de dag met lactacydGewoon water is voldoende joh, dat ding reinigt zichzelf
Lactacyd schijnt nogal agressief te zijn, maar je kan toch gewoon zo'n zeepvrij wastablet nemen van Sebamed ofzo? Die gebruik ik altijd naar genoegen iigquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal de lactacyd aan de kant laten staan voortaan iig!
Ik heb alleen visioenen van de vk die echt zoiets heeft van 'damn!!!'![]()
Hmmm... Rockabella, jij denkt wel ook aan een schimmel dus...
Het lijkt zomaar niet op een kaastostie hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:29 schreef RockabeIIa het volgende:
't klinkt wel goed en gezond!Die vent glijdt er net zo makkelijk uit als dat ie erin gekomen is!
Hahaha... doet me denken aan die beugels waar je in mag bij de gyn.... aan beide kanten van zijn hoofd zo'n zweetvoet!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Die heb ik me de hele dag zo onwijs voorgenomen, maar ik heb te veel in een verkeerde houding gezeten dus ik kan amper lopen nu.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een potje opwekseks zit er nu dan zeker niet in bij julie BEeb? Ik ben zo enorm nieuwsgierig naar de naam!
Zolang der een flinke klodder mayo of knoflooksaus bij zit druk ik het zo naar binnen... that is mijquote:
Je hoeft ook niet te lopen, vrouw! Ik dacht dat je nu wel es een keertje wist hoe het moest!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die heb ik me de hele dag zo onwijs voorgenomen, maar ik heb te veel in een verkeerde houding gezeten dus ik kan amper lopen nu.![]()
Gewoon bij de drogistquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.![]()
![]()
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.
Sebamed heb ik nog nooit van gehoord Viev, waar haal je dat?
viviquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:39 schreef Vivi het volgende:
En dan lig je daar met je voetjes in de beugels...komt die gyneacoloog met zo'n ding aangelopen...[ afbeelding ]
..om het raam mee open te zetten![]()
Ja... in die situatie zal het echt die zweetvoet zijn die die man stoort. Die doosch 2 centimeter onder zijn neus daarentegen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hahaha... doet me denken aan die beugels waar je in mag bij de gyn.... aan beide kanten van zijn hoofd zo'n zweetvoet!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?
Hier weer wakker geworden met een volle buik en zonder enige actie.
Ben idd wel hele benieuwd naar Ardenlyn, die zou toch nu zo ongeveer wel haar kindje bij zich moeten hebben.
En hoe is het bij jou gegaan nana?
Iemand anders mss een verasssingskindje er ineens tussendoor?
Fuente, bedankt voor het linkje, ik zal het zo eens lezen.
yep hebbik gedaan!quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef Skaai het volgende:
BE schiet eens ooooop met dat beebietje van je, ik heb een surprise en als je niet opschiet verklap ik het.
quote:
Oh ja... nu je het zegt ja, dat heb ik idd ook wel eens gehoord!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Leah het volgende:
Even snel,
Veilig Zwanger zegt ergens dat je aan het eind waterdunne afscheiding kunt hebben, die soms weleens verward wordt met vruchtwater, zoveel kan het dus zijn.
Vrolijk kerstfeest allemaal.!
Be ik had aan het einde van de zwangerschap ook last van giga veel waterdunne afscheiding die wat sterker leek te ruiken dan normaal...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.![]()
![]()
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.
Sebamed heb ik nog nooit van gehoord Viev, waar haal je dat?
Het kan nog veel snellerquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef easy-going het volgende:
Ardenlyn en man gefeliciteerd
[..]
Het kan snel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |