Ja precies, dat bedacht ik ook.quote:Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als trainingquote:Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker![]()
(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben)
Dat was eigenlijk het hele idee achter mijn post inderdaadquote:Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
Ik gok dat de meeste vrouwen niet echt zicht hebben op den doosch tijdens een bevalling. Als vader kan je wel geconfronteerd worden met dat beeld... Ik zou het toch maar even vragen als ik jou wasquote:Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen.
Ja ik zou het ook maar even navragen voor de zekerheid maar goed...wil er niet aan denken dat er op het laatste moment nog een piercing uitgehaald zou moeten worden daarzo...(er is dan al meer dan genoeg aan de hand daar beneden en niet iedereen is even handig met piercings en tangenquote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
quote:Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef KD-fotografie het volgende:
hey allemaal,
Het gaat helaas niet zo goed met mij, ik heb de diagnose prenatale depressie gekregen, het is moeilijk voor mij om dit te accepteren, ik wil gewoon blij zijn en genieten maar inplaats daarvan voel ik me futloos, heb ik hoofdpijn en ben ik eigenlijk helemaal niet blij..
Ik probeer het nu met visolietabletten op te lossen maar heb niete cht het idee dat het momenteel werkt, maar er is momenteel ook veel aan de hand in de familie dus ik kijk het nog even aan.
Soms maak ik mezelf gek, zeg ik tegen mezelf dat ik niet zo raar moet doen, ik heb een lieve man, geweldig dochtertje en ben zwanger van de 2de, dit is toch wat ik wilde?
Maar gelukkig besef ik me vaak wel dat dit niet iets is wat ik in de hand heb, juist dat maakt het ook weer zo moeilijk draagbaar, dat ik de controle kwijt ben voor mijn gevoel.
Ik hoop iniedergeval dat ik of snel kan gaan genieten of dat de zwangerschap snel gaat.
Danļels zwangerschap was óók 1 roze wolk met een top-kraamtijd als toetje.quote:Op maandag 24 december 2007 02:12 schreef KD-fotografie het volgende:
heel erg bedankt voor je ongevraagde advies hoor,dat vind ik helemaal niet erg.
Bij Demi's zwangerschap heb ik zo genoten, echt geweldig vond ik het, kon niet lang genoeg duren, zweefde echt op die roze wolk en nu is het zo anders, ik snap het ook niet, ik ben blij dat ik zwanger ben maar ik kan er niet van genieten...
Maar hoe is het met jou nu? nog niks aan het rommelen? ben je erg zenuwachtig?
Dan zal ik je wel van wat info voorzien; ik heb zo hard moeten persen dat het tussen mijn schaamlippen flink gescheurd is. Ook daar staat een enorme spanning op, niet alleen het perineum.quote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Asyniur het volgende:![]()
Ik dacht het al, maar ik wist het niet meer zeker.
Jammer dat je het niet gevraagd hebt. Ben namelijk in bezit van dezelfde soort piercing en was benieuwd hoe dat zou gaan dan. Dan wacht ik het verslag van je bevalling wel af
en weer terug in lurkmodus
Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regioquote:Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat Swets meer bedoelt dat je als partner niet echt voor je lol naar de aanblik van een piercing tijdens een bevalling kijkt..
Weet ik, dat was echt alleen een grapje.quote:Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
die ananas was ook ongezond he BE (althans het hart).
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!quote:Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
je kiest toch voor een zwangerschap
Maar het gaat hier niet om sommige gevallen. Hier gaat het om en gewenste zwangerschap!quote:Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!
*zucht*quote:Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!
(Dit doet me altijd denken aan de inmiddels oud-collega van mijn moeder wiens relatie stuk liep en na een aantal maanden met erge buikpijn naar het ziekenhuis ging en met een kind terugkwam. Een voordeel: ze hoefde niet te overleggen met de vader van het kind over de namen
Wat lief dat je er naar vraagt - nog steeds een kramperig geheelquote:Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:
Tan hoe is het bij jou?
Dan zit er niks anders op dan dat ik hem blinddoekquote:Op maandag 24 december 2007 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regio.
Ow en Kim, ik sta ook niet doelbewust tussen de d'r benen te kijken hoor Maar zelfs vanuit een rare hoek zie je nog wel eens iets...
quote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een berichtje vand e man van Ardenlyn.
Ze kan nu zelf niet komen, want haar vliezen zijn gebroken
Ze meldt zich van zelf wel weer hier.
Spannendquote:Op maandag 24 december 2007 10:51 schreef Ardenlyn het volgende:
Hier een berichtje vand e man van Ardenlyn.
Ze kan nu zelf niet komen, want haar vliezen zijn gebroken
Ze meldt zich van zelf wel weer hier.
Was even boodschapjes doen!quote:Op maandag 24 december 2007 12:55 schreef Vivi het volgende:
Be?
... O...quote:Op maandag 24 december 2007 14:53 schreef Mibos het volgende:
Ynske ze pakken kontje en kopje en voelen dan langs de zijkant en ze schudden een beetje en porren en beetje en dan schatten ze. Hier varieerde het van 6 tot 7,5 pond en ze was ruim 8 pond.
En hoe gaat het met jou...al dat gerommel en voorwerk duurt al best lang nu..trek je het nog een beetje?quote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef Tan het volgende:
Op zich zou het me nog niet veel uitmaken, maar het gaat me vooral om de kinderen, die al zo lang uitkijken naar kerstmis.
En een ander matrasje zelf op maat maken, gaat dat niet lukken?quote:Op maandag 24 december 2007 21:37 schreef Pruk het volgende:
Ardenlyn
Vandaag gekeken naar een matrasje voor de wieg waarvroeger ingelegen heeft, maar daar zit een levertijd op van 6 tot 8 weken. Wiegje is 67 centimeter groot, dus om nou heel veel geld uit te gaan geven aan iets waar die kleine straks niet lang in kan liggen vinden we ook zo wat. Dan zet ik het liever op een spaarrekening ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |