abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 22:01:22 #1
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55501461
Zwangerschap en geboorte deel 347

De aanstaande papa's en mama's :

13 december 2007: nanalune
*** 21 december 2007: Brighteyes en stinkie*** (jongetje)

**2008**

07 januari 2008: Tan
07 januari 2008: Tearsong
09 januari 2008: wenneke1
17 januari 2008: vamperotica (jongetje)
17 januari 2008: Mirage en Oversight
21 januari 2008: Renda (jongetje)
31 januari 2008: Pruk
06 februari 2008: Ticootje (meisje)
07 februari 2008 hestria en grim reaper (jongetje)
07 februari 2008: Randa_V en Magneet (meisje)
14 februari 2008: Suerte (jongetje)
20 februari 2008: Webkim
25 februari 2008: Maneki.Neko
28 februari 2008: Icicle
05 maart 2008: donnahvh (meisje)
15 maart 2008: vrouwtje-theelepel
17 maart 2008: k_i_m (meisje)
24 maart 2008: Macka66 (vh Hello_Dolly) (meisje)
27 maart 2008 Popples en Prowl
*** 02 april 2008: ET en Swets ***
*** 15 april 2008: Sjak en Schanulleke***
26 april 2008: FoN
27 april 2008: flowerbox
30 april 2008: pinkelmeisje
06 mei 2008: Wennie
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
18 juni 2008: Mrien
19 juni 2008: KD-fotografie
26 juni 2008: rusketier (papa)
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008:Llewella
07 juli 2008: Lunastar
07 juli 2008: --Eveliene--
20 juli 2008: Bright (papa)
09 augustus 2008: Kaar

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

Waar BE nog niet bevallen gaat, omdat ze de wasstraat eerst nog in moet

LLM, succes!

[ Bericht 50% gewijzigd door Lois op 25-12-2007 20:23:41 ]
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55501548
Nou BE, ga je auto poetsen
Saartje
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:02 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55501720
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:18 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55501729
Nou, ik probeer wel een andere combinatie.

Hoewel ik wel mijn moeder net uit heb moeten leggen dat wonderoilie heel ongezond is. (Oh, dat heb ik bij je zus wel gebruikt. )
Er staat beneden een ananas te wachten, volle maan, manlief morgen een vrije dag...

We zullen zien of we de boel wat op gang kunnen gaan brengen.
  zondag 23 december 2007 @ 22:10:58 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55501752
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:10 schreef E.T. het volgende:
Wel uiterlijk morgen een baby voor nanalune
Ja precies, dat bedacht ik ook.
Hoe dan ook heeft nanalune morgen (of overmorgen) een babietje, maar dat gaat iig nog wel lukken in dit topic!
pi_55501795
Nou BE, stinkie, hop! neuken!

dat was wel een hele matige, he, qua tvp?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 23 december 2007 @ 22:13:16 #7
3011 E.T.
pi_55501819
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker

(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55502031
Hoewel we wel massaal allemaal BE lopen op te jutten (terecht natuurlijk, daar niet van ), moet Nanalune ook inmiddels maar even een schop onder haar superzwangere holletje krijgen toch? Heppie afspraken over wanneer ze het er eventueel uit gaan trekken, Nanalune??? Heb terug zitten zoeken, maar kan het nergens vinden. Lijkt er tot nu toe op dat je het mooie ronde getal van topic 350 afwacht om het later gemakkelijk terug te kunnen vinden... Terwijl ik die al gereserveerd heb voor BE...
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2007 @ 22:22:33 #9
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55502069
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:13 schreef E.T. het volgende:
Ik heb trouwens nog 100 dagen te gaan volgens mijn ticker

(ik moest ff kijken of ik morgen nou 25 of 26 weken ben )
Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
pi_55502141
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Maar natuurlijk kunnen we best neuken... als training
Dat was eigenlijk het hele idee achter mijn post inderdaad . Hebben BE en stinkie ook een leuke avond. Die heeft toch nog ruim een week te gaan....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  zondag 23 december 2007 @ 22:25:15 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55502161
Swets! Groot gelijk hoor!

En mammietje, jij uiteraard ook, het is eigenlijk de beurt aan Nanalune. Maar goed, als het haar vannacht niet lukt dan mag ze zich morgen melden in het ziekenhuis... dus ik kan me voorstellen dat kindlief denkt 'ik zit hier best, ik zie wel wat de morgen me brengt'.
Hoewel... gezien je nick zou vannacht wel een hele mooei nacht zijn nana!
  zondag 23 december 2007 @ 22:52:53 #12
3011 E.T.
pi_55503026
Nanalune, zou morgen toch ingeleid worden? (of heb ik last van zwangerschaps-hersenverweking)..

Trainen he...
  zondag 23 december 2007 @ 22:56:42 #13
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55503149
Even een voor alle LLM.

Vraagje van een lurker: laatst was hier een 'discussie' gaande over piercings. Iemand vroeg toen naar ervaringen met een piercing 'onder de gordel'. Niemand wist daar eigenlijk een antwoord op en de betreffende persoon zou het navragen bij haar VK.

Ik weet alleen niet meer wie het was en ik ben benieuwd naar het antwoord van de VK
  zondag 23 december 2007 @ 22:59:20 #14
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55503228
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55503312
die ananas was ook ongezond he BE (althans het hart).
  zondag 23 december 2007 @ 23:02:28 #16
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_55503322

Ik dacht het al, maar ik wist het niet meer zeker.

Jammer dat je het niet gevraagd hebt. Ben namelijk in bezit van dezelfde soort piercing en was benieuwd hoe dat zou gaan dan. Dan wacht ik het verslag van je bevalling wel af

en weer terug in lurkmodus
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 december 2007 @ 23:02:43 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55503331
quote:
Op zondag 23 december 2007 22:59 schreef k_i_m het volgende:
Dat was ik, en ik vraag niks, ik stop wel een tangetje tussen mijn ziekenhuisspullen .
Ik gok dat de meeste vrouwen niet echt zicht hebben op den doosch tijdens een bevalling. Als vader kan je wel geconfronteerd worden met dat beeld... Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
pi_55503426
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik zou het toch maar even vragen als ik jou was
Ja ik zou het ook maar even navragen voor de zekerheid maar goed...wil er niet aan denken dat er op het laatste moment nog een piercing uitgehaald zou moeten worden daarzo...(er is dan al meer dan genoeg aan de hand daar beneden en niet iedereen is even handig met piercings en tangen )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55503439
k_i_m dat is toch niet zo gek om te vragen? zou ik ook wel even doen hoor. is zo'n ding er eigenlijk gemakkelijk zelf uit te halen? (en weer in te zetten?)
  zondag 23 december 2007 @ 23:11:14 #20
14746 k_i_m
pi_55503557
Met het goede tangetje is het geen probleem om het er zelf uit te halen, of in dit geval de wederhelft de opdracht te geven om het eruit te halen .
In my life
Why do I smile
  zondag 23 december 2007 @ 23:27:47 #21
3011 E.T.
pi_55504134
Ik denk dat Swets meer bedoelt dat je als partner niet echt voor je lol naar de aanblik van een piercing tijdens een bevalling kijkt..
  zondag 23 december 2007 @ 23:47:12 #22
14746 k_i_m
pi_55504495
Afgezien van het feit dat ie niet tussen mijn benen mag kijken tijdens de bevalling denk ik niet dat die piercing er tegen die tijd nog inzit. Zo belangrijk is hij nou ook niet hoor .
In my life
Why do I smile
  maandag 24 december 2007 @ 01:28:32 #23
74310 nanalune
Melancholische optimist..
pi_55505535
neej , ik moet morgen c.q strįks een ctg'tje laten maken, enkel om te kijken hoe het met de baby is, niet om in te leiden..
Stiekum hoop ik wel dat ik mag blijven
Ben vanaaf veels te vroeg naar bed gegaan en toen Man naar bed ging heb ik sindsdien alleen maar para naar het plafond zitten staren om te voelen of ik al wat voelde..
De hik...
mijn beebje heeft zéker een half uur de hik gehad,... en nee.. geen lief 'plopje'maar een volgroeide 'BURK' onderin bij mijn blaas....
  maandag 24 december 2007 @ 02:01:02 #24
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55505996
hey allemaal,

Het gaat helaas niet zo goed met mij, ik heb de diagnose prenatale depressie gekregen, het is moeilijk voor mij om dit te accepteren, ik wil gewoon blij zijn en genieten maar inplaats daarvan voel ik me futloos, heb ik hoofdpijn en ben ik eigenlijk helemaal niet blij..
Ik probeer het nu met visolietabletten op te lossen maar heb niete cht het idee dat het momenteel werkt, maar er is momenteel ook veel aan de hand in de familie dus ik kijk het nog even aan.

Soms maak ik mezelf gek, zeg ik tegen mezelf dat ik niet zo raar moet doen, ik heb een lieve man, geweldig dochtertje en ben zwanger van de 2de, dit is toch wat ik wilde?
Maar gelukkig besef ik me vaak wel dat dit niet iets is wat ik in de hand heb, juist dat maakt het ook weer zo moeilijk draagbaar, dat ik de controle kwijt ben voor mijn gevoel.

Ik hoop iniedergeval dat ik of snel kan gaan genieten of dat de zwangerschap snel gaat.
  maandag 24 december 2007 @ 02:04:59 #25
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55506067
O'ja, alle LLM natuurlijk heel veel succes!!
  maandag 24 december 2007 @ 02:09:06 #26
74310 nanalune
pi_55506175
quote:
Op maandag 24 december 2007 02:01 schreef KD-fotografie het volgende:
hey allemaal,

Het gaat helaas niet zo goed met mij, ik heb de diagnose prenatale depressie gekregen, het is moeilijk voor mij om dit te accepteren, ik wil gewoon blij zijn en genieten maar inplaats daarvan voel ik me futloos, heb ik hoofdpijn en ben ik eigenlijk helemaal niet blij..
Ik probeer het nu met visolietabletten op te lossen maar heb niete cht het idee dat het momenteel werkt, maar er is momenteel ook veel aan de hand in de familie dus ik kijk het nog even aan.

Soms maak ik mezelf gek, zeg ik tegen mezelf dat ik niet zo raar moet doen, ik heb een lieve man, geweldig dochtertje en ben zwanger van de 2de, dit is toch wat ik wilde?
Maar gelukkig besef ik me vaak wel dat dit niet iets is wat ik in de hand heb, juist dat maakt het ook weer zo moeilijk draagbaar, dat ik de controle kwijt ben voor mijn gevoel.

Ik hoop iniedergeval dat ik of snel kan gaan genieten of dat de zwangerschap snel gaat.
och jee..
Ik kan me het best voorstellen hoor , tis allemaal niet kattenpis wat er op je afkomt in een zwangerschap en als je daarbij ook nog familie-dingetjes hebt komt dat alleen maar harder aan.
In het begin van deze zwangerschap zat ik ook érg slecht in mijn vel door įlle veranderingen in mijn leven bijelkaar.
het enige wat ik in mijn hoofd hield was de mantra:'hetismaartijdelijkhetismaartijdelijk'..
Nu pas na bijna 7 maanden voel ik me eigenlijk weer lekker in mijn vel.
érg lief voor jezelf zijn , en jezelf steeds afvragen: wat zou ik NU het liefste willen en daar proberen naar te luisteren.. is de tip die ik dan aan je geef.( ongevraagd advies... bleegh )
  maandag 24 december 2007 @ 02:12:54 #27
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55506262
heel erg bedankt voor je ongevraagde advies hoor,dat vind ik helemaal niet erg.

Bij Demi's zwangerschap heb ik zo genoten, echt geweldig vond ik het, kon niet lang genoeg duren, zweefde echt op die roze wolk en nu is het zo anders, ik snap het ook niet, ik ben blij dat ik zwanger ben maar ik kan er niet van genieten...

Maar hoe is het met jou nu? nog niks aan het rommelen? ben je erg zenuwachtig?
  maandag 24 december 2007 @ 02:26:02 #28
74310 nanalune
pi_55506491
quote:
Op maandag 24 december 2007 02:12 schreef KD-fotografie het volgende:
heel erg bedankt voor je ongevraagde advies hoor,dat vind ik helemaal niet erg.

Bij Demi's zwangerschap heb ik zo genoten, echt geweldig vond ik het, kon niet lang genoeg duren, zweefde echt op die roze wolk en nu is het zo anders, ik snap het ook niet, ik ben blij dat ik zwanger ben maar ik kan er niet van genieten...

Maar hoe is het met jou nu? nog niks aan het rommelen? ben je erg zenuwachtig?
Danļels zwangerschap was óók 1 roze wolk met een top-kraamtijd als toetje.
Ik voelde me ook schuldig in het begin bij deze zwangerschap , herkenbaar dus. Ik had de tranen in mijn ogen staan als ik naar ons nieuwe huis reed vanaf mijn nieuwe werk waar het niet zo lekker liep met mijn nieuwe collega's ..
Hormonen gaat met je op de hobbel, kunnen je dag maken of breken. Ik vind het maar een 'tricky'dingetje die hormoonhuishouding..
Genieten van de kleine dingetjes is hartstikke essentieel en af en toe eens goed lachen ook.

Het rommelt hier wel, maar héél lichtjes in de verte .. zelfs ongesteld worden is onprettiger.. niets boeiends dus.
Ik ben wel zenuwachtig. Ineens komen er flarden van de vorige bevalling terug die ergens vér weg zaten.
paniekmomentjes e.d Soms denk ik dat IK nbewust de bevalling tegenhoud.
Ik kijk op tegen mijn eign hormoonhuishouding-omslag.. zoals ik al zei.. nu zit ik lekker in mijn vel en ik wil dat grįįg zo houden. Maar ja, ik relativeer ook wel .. 't moet er gewoon uit .. klaar.. en ik wil een sigaret..
  maandag 24 december 2007 @ 02:30:19 #29
74310 nanalune
pi_55506552
maar.. ik ga nu proberen te slapen. Ik geloof dat het nu wel weer gaat lukken, anders ben ik morgen geen mens meer. Welterusten!
  maandag 24 december 2007 @ 02:31:32 #30
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_55506571
Whaha, dat van die sigaret ken ik, ik ben ook gestopt maar jee, is nu wel moeilijk hoor.
Ik ben ook erg angstig voor de bevalling maar is voor nu nog een 'ver van mijn bed show' maar ik begrijp je wat dat betreft wel hoor.
Ik hoop iniedergeval dat het allemaal mee gaat vallen voor ej en dat je die kleine snel in je armen mag vasthouden.

Bedankt voor het "luisteren", ik ga nu naar bed toe, morgen drukke dag en hopenlijk voor jou nog drukker.

edit: tegelijk dus, sweet dreams!
pi_55507505
KD een dikke en een hele grote knuffel voor jou. Je denkt de roze wolk te hebben, maar waar is niet geheel duidelijk. Ik wens je veel kracht toe en hoop dat je je snel weer beter mag voelen.

Nanalune: spannend wordt het nu toch wel. Ik geloof dat ik de pc morgen toch nog maar iets vaker aan ga zetten dan gister. Dat wordt heftig f5 en. Ik neem hem met kerst gewoon overal mee naar toe

Verder gaat het hier weer de goeie kant op. IK spreek weer over manlief en we hebben eens een hele dag en avond gepraat over wat ons dwarszit en wat er nou allemaal gebeurt met ons. Conclusie van meneer, hij schrok van alles, voelde zich behoorlijk *** door de reactie die het bij mij teweeg heeft gebracht en verzekerde mij dat hij 100% voor ons allemaal kiest en zeker niet voor iemand anders. ( Dat is kort gezegd, anders zou ik over een uur nog bezig zijn.)

En nu is het half vijf en heb ik al een half uurtje last van voorweeen. Echt niet leuk dus. Dat zou kunnen om je beebs te laten indalen. Nou ingedaald is het wel en als het nou nog verder gaat zakken dan hangt het er zo ongeveer uit. Ach ja, we makenmaar eens een kop warme melk en zien danwel eens weer te gaan slapen.
  maandag 24 december 2007 @ 06:25:06 #32
593 sjak
Juffie Bloem
pi_55507586
KD, wat balen voor je zeg, zo'n prenatale depressie daar kun je gewoon niets mee. Blegh! Hoe houdt je man zich eronder, toont hij een beetje begrip voor de situatie? Helpt een therapeut in dit soort situaties?
Ik wens je heel veel kracht
Lekker douchen!
pi_55507618
KD
Wenneke. fijn dat jullie iig goed gepraat hebben en weer wat dichter bij elkaar staan... Ga je toch een stuk rustiger die bevalling in toch?!

En misschien heeft je beebje wel gewoon op dit moment gewacht!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 24 december 2007 @ 07:41:22 #34
24188 Belana
kloon van belana
pi_55507684
jeetje KD, wat moeilijk voor je! ik herken het wel een beetje, in de zin dat ik in mijn zwangerschappen (alle 2) echt niet lekker in mijn vel zat. zwanger zijn is helaas niet altijd een roze wolk. Ik hoop dat je net als nanalune er een beetje uit komt voor de bevalling! sterkte meid!
nanalune, jij sterkte met de laatste loodjes!
stormy waters...
sailin'
pi_55507849
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef Asyniur het volgende:

Ik dacht het al, maar ik wist het niet meer zeker.

Jammer dat je het niet gevraagd hebt. Ben namelijk in bezit van dezelfde soort piercing en was benieuwd hoe dat zou gaan dan. Dan wacht ik het verslag van je bevalling wel af

en weer terug in lurkmodus
Dan zal ik je wel van wat info voorzien; ik heb zo hard moeten persen dat het tussen mijn schaamlippen flink gescheurd is. Ook daar staat een enorme spanning op, niet alleen het perineum.
pi_55507879
KD Ik hoop dat je je roze wolk snel mag vinden meis.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 24 december 2007 @ 08:36:42 #37
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55507882
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:27 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat Swets meer bedoelt dat je als partner niet echt voor je lol naar de aanblik van een piercing tijdens een bevalling kijkt..
Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regio .
Ow en Kim, ik sta ook niet doelbewust tussen de d'r benen te kijken hoor Maar zelfs vanuit een rare hoek zie je nog wel eens iets...
pi_55507941
Oh KD wat moeilijk voor je! Ik hoop dat je er een beetje bovenop komt en je toch van de kleine dingetjes kunt genieten

Ik heb voor vanmiddag een afspraak met de huisarts staan. Werd vanmorgen wakker met een zere keel, zere kaak, zere wang en zeer oor Heb weinig trek om door te modderen met de kerst, dus dat zal wel een kuurtje AB worden.
Saartje
pi_55507967
Gefeliciteerd Lotje!!!

Ik heb gister wel een leuke maar tamelijk zware dag gehad, de hele dag op de beurs gezeten (Utrechtste dierendagen).
M'n broer had een kraam en had al lang geleden afgesproken hem te helpen en heen te gaan, dus heb dat gedaan ook.
Maar had bij voorbaat gezegd ik ga niet sjouwen. Wel een beetje om de kraam in te richten en af te bouwen, maar geen talloze zakken voer van 25 kg.
En wat kan ik dan bezorgd zijn Voelde me op het end van de dag wat lekken, dus meteen checken, maar alleen wat afscheiding wat ik sinds de zwangerschap heb. Ben iig blij dat ik het heb overleefd en hoop dat de beeb het ook wat vond Zo tussen alle dierengeluiden/vibraties (kippen, ezeltjes, hamsters, konijntjes, katten, honden etc)
(Beeb is in oktober al in m'n buik meegelift naar de slangenbeurs ).
Kreeg meteen te horen van de 'buurman' op de beurs van het wordt een jongen, ik weet het zeker! Waarom gaan mensen dat nou zeggen? Ik wacht het gewoon netjes af tot de 20 weken echo
Iig voorlopig voor mij de laatste beurs geweest! Waarschijnlijk pas volgend jaar oktober weer.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55507986
KD

Wenneke, fijn dat jullie weer praten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 24 december 2007 @ 09:03:32 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55508050
quote:
Op zondag 23 december 2007 23:02 schreef bixister het volgende:
die ananas was ook ongezond he BE (althans het hart).
Weet ik, dat was echt alleen een grapje.

Oh... enneh...
*buik meldt...

Even verder lezen.
Oh nana... ik dacht echt dat ze wat gingen doen vandaag...
Nou, hopen dat ze mss de boel een beetje wakker weten te schudden dan.

KD, wat ongelofelijk balen zeg...
Lijkt me ook net zo verwarrend als een postnatale depressie, je kiest toch voor een zwangerschap, hoe kan je er dan depressief van raken zeg maar.
Kan er iets gedaan worden met medicatie?
pi_55508191
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
je kiest toch voor een zwangerschap
Ow ja? In veel gevallen wel, maar in sommige gevallen ook echt niet hoor!

(Dit doet me altijd denken aan de inmiddels oud-collega van mijn moeder wiens relatie stuk liep en na een aantal maanden met erge buikpijn naar het ziekenhuis ging en met een kind terugkwam. Een voordeel: ze hoefde niet te overleggen met de vader van het kind over de namen
pi_55508197
Tan hoe is het bij jou?
pi_55508234
quote:
Op maandag 24 december 2007 09:23 schreef Pruk het volgende:

[..]

Maar het gaat hier niet om sommige gevallen. Hier gaat het om en gewenste zwangerschap!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 24 december 2007 @ 09:30:28 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55508249
quote:

[..]

(Dit doet me altijd denken aan de inmiddels oud-collega van mijn moeder wiens relatie stuk liep en na een aantal maanden met erge buikpijn naar het ziekenhuis ging en met een kind terugkwam. Een voordeel: ze hoefde niet te overleggen met de vader van het kind over de namen
*zucht*
Ja, er zijn ook mensen die ongepland zwanger worden zoals jij.

In dit geval echter... heeft KD heel bewust voor een zwangerschap gekozen en wat ik dus zei was dat ik me zo goed kan voorstellen dat het dan heel verwarrend is als je er dan niet constant maar overgelukkig mee bent. EN dat dat mss zelfs nog wel weer bijdraagt aan de negatieve gevoelens. Zéker gezien de hele fijne zwangerschap die ze bij Demi had. (Dat had ze namelijk al eens eerder ergens laten vallen, dat het toen alleen maar een hele fijne ervaring was.)
pi_55508319
Ik ben wat laat, maat lotje gefeliciteerd

nanalune, ik hoop dat je kindje nu snel buiten komt spelen

KD, wat lijkt me dat naar. Serkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 december 2007 @ 09:45:00 #47
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55508391
quote:
Tan hoe is het bij jou?
Wat lief dat je er naar vraagt - nog steeds een kramperig geheel Maar kindje zit nog lekker trappelend binnen te spelen.

KD, wat rot voor je. Moet je eerlijk bekennen dat ik niet wist dat het bestond, een pre-natale depressie. Maar het lijkt me echt heel zwaar, zeker omdat je nog eens extra wordt geplaagd door hormonen en ongemakken van de zwangerschap.
Heel veel sterkte!!
  maandag 24 december 2007 @ 09:49:35 #48
14746 k_i_m
pi_55508442
quote:
Op maandag 24 december 2007 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dat er nogal enorme druk en rek op komt in die regio .
Ow en Kim, ik sta ook niet doelbewust tussen de d'r benen te kijken hoor Maar zelfs vanuit een rare hoek zie je nog wel eens iets...
Dan zit er niks anders op dan dat ik hem blinddoek . .

Ik ben net op mijn werk en ik ben nu al boos. Wat zeg ik, boos? De stoom komt uit mijn oren en ik moet moeite doen om niet gelijk weer mijn zooi te pakken en naar huis te gaan. Als mijn baas vandaag aanwezig was geweest had ik dit nog gedaan ook. Leuk man, collega's die aan je zooi zitten toevallig net altijd als je er zelf niet bent. Eerst koffie en dan passende maatregelen verzinnen. Toevallig ben ik vandaag alleen, eens even kijken wat ik kan aanrichten .
In my life
Why do I smile
  maandag 24 december 2007 @ 09:50:18 #49
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55508452
Kd, wat naar voor je. Komt het ook niet juist door die hormonen? Heel veel succes de komende tijd, ik hoop dat jouw kindje gewoon alsnog voor een extra grote wolk zorgt, als het er eenmaal is.

En de rest, veel succes jullie. Tan nog een paar dagen, dan ben je de kerst voorbij...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 24 december 2007 @ 09:50:46 #50
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_55508455
Lotje, gefeliciteerd!!

Nanalune en BE, hoop dat jullie beebjes snel naar buiten komen

De rest van de LLM ook
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')