Wij hebben destijds een matrasje op maat laten maken voor mijn oude wieg voor 50 euro bij een babyspeciaalzaak. Inderdaad aantal weken levertijd en het moest bij ons ook last-minute, maar totdat ie klaar was hadden we het oude matrasje als oplossing. Ik vond een nieuw matrasje toch een stuk frisser idee na al die jaren en bovendien voldoet ie dan meteen aan alle eisen die nu gelden. Zag er ook een stuk beter uit en paste perfect, eigenlijk beter dan het origineel. (En de gemiddelde vrouw hier geeft volgens mij meer uit aan een luiertas...

)
Spannend Ardenlyn... ben benieuwd of het meteen doorzet.

Was bij mij altijd wel het geval, maar een vriendin van me heeft maar liefst 3 dagen met gebroken vliezen gelopen en is vervolgens alsnog ingeleid. Maar neem aan dat als manlief het komt posten dat er dan al weeen zijn, dus zet hem op!

Breng ons een kerstkind!
Nanalune, moet je sowieso in het ziekenhuis bevallen? Heb je voorkeur of het spontaan begint of dat je wordt ingeleid? Of het met kerst komt of de dag erna? Waar hoop je zelf op?
KD, vervelend zeg. En het is sowieso al zwaarder met een kleine erbij en als je dan ook nog niet lekker in je vel zit... Hoe oud is je meissie?
Ik ben vandaag weer naar de vlos geweest. Bloeddruk prachtig 60 over 100. Nog gehad over mijn bezoek aan de gyn, dat het eventueel onder hun begeleiding kan, als het maar in het ziekenhuis gebeurd en dat ze zeer vlot moeten zijn met me daarheen verwijzen. Ook aangegeven dat ik me nog onzeker voel over dat zij me gaan begeleiden tijdens de bevalling i.p.v. de gyn. Ze kon daar volledig in mee gaan, had ook zoiets van direct maar infuus aanleggen als ik daar toch ben omdat ik toch de OK in moet, en dat we t.z.t. (met 30 weken ofzo) of ik onder hen bevallen wil of dat ze me alsnog doorverwijzen. Dus daar voelde ik me erg goed over, relaxed idee dat ze zo op mijn wensen afgaan.
Ennn... babytje doet het prima... hartje 160; was zich lekker druk aan het maken dus!

Ze hoorde hem ook meteen en ze zei dat ze verbaasd was dat ik hem nog niet gevoeld had omdat ie echt vooraan lag. "Je voelt hem echt wel vandaag of morgen!" En wat denk je.......... zit vanavond op de bank met buik bloot (ff de vrijheid geven!

) en plop, plop, plop.... Ik heb mijn beebje gevoeld!

Yeah!