yep hebbik gedaan!quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef Skaai het volgende:
BE schiet eens ooooop met dat beebietje van je, ik heb een surprise en als je niet opschiet verklap ik het.
quote:
Oh ja... nu je het zegt ja, dat heb ik idd ook wel eens gehoord!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Leah het volgende:
Even snel,
Veilig Zwanger zegt ergens dat je aan het eind waterdunne afscheiding kunt hebben, die soms weleens verward wordt met vruchtwater, zoveel kan het dus zijn.
Vrolijk kerstfeest allemaal.!
Be ik had aan het einde van de zwangerschap ook last van giga veel waterdunne afscheiding die wat sterker leek te ruiken dan normaal...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.![]()
![]()
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.
Sebamed heb ik nog nooit van gehoord Viev, waar haal je dat?
Het kan nog veel snellerquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef easy-going het volgende:
Ardenlyn en man gefeliciteerd
[..]
Het kan snel he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |