quote:Op maandag 24 december 2007 20:11 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had vanmiddag ineens een beeld van zo'n heel klein pasgeboren frutje wat zich dan zo met zijn warme hoofdje in jouw nek nestelt en sindsdien ben ik ineens heeeeeeeeeeeeeel ongeduldig...
Ik wil ook!
Ik wil dit:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Het oorspronkelijke matrasje is gevuld met stroquote:Op maandag 24 december 2007 22:31 schreef Mammietje het volgende:
Wij hebben destijds een matrasje op maat laten maken voor mijn oude wieg voor 50 euro bij een babyspeciaalzaak. Inderdaad aantal weken levertijd en het moest bij ons ook last-minute, maar totdat ie klaar was hadden we het oude matrasje als oplossing. Ik vond een nieuw matrasje toch een stuk frisser idee na al die jaren en bovendien voldoet ie dan meteen aan alle eisen die nu gelden. Zag er ook een stuk beter uit en paste perfect, eigenlijk beter dan het origineel. (En de gemiddelde vrouw hier geeft volgens mij meer uit aan een luiertas...![]()
)
quote:Op maandag 24 december 2007 23:33 schreef Pruk het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke matrasje is gevuld met stro![]()
![]()
30quote:Op maandag 24 december 2007 23:38 schreef Mammietje het volgende:
[..]Ach... Jezus deed het er ook goed op!
![]()
Gewoon bestellen, zo'n ding... Je hebt toch nog ff?! Desnoods prop je er eerst een verschoonkussen bij in? Wat is je alternatief?
Stro... mijn God... hoe oud is die man van jou?![]()
![]()
Ja weet ik, maar het is voor m'n gevoel eigenlijk meer.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb dat bij vlagen BE, kan het me niet herinneren als iets wat specifiek hoort bij laatste loodjes kwalen
En om de dag met lactacydGewoon water is voldoende joh, dat ding reinigt zichzelf
Lactacyd schijnt nogal agressief te zijn, maar je kan toch gewoon zo'n zeepvrij wastablet nemen van Sebamed ofzo? Die gebruik ik altijd naar genoegen iigquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal de lactacyd aan de kant laten staan voortaan iig!
Ik heb alleen visioenen van de vk die echt zoiets heeft van 'damn!!!'![]()
Hmmm... Rockabella, jij denkt wel ook aan een schimmel dus...
Het lijkt zomaar niet op een kaastostie hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:29 schreef RockabeIIa het volgende:
't klinkt wel goed en gezond!Die vent glijdt er net zo makkelijk uit als dat ie erin gekomen is!
Hahaha... doet me denken aan die beugels waar je in mag bij de gyn.... aan beide kanten van zijn hoofd zo'n zweetvoet!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:21 schreef Brighteyes het volgende:
Die heb ik me de hele dag zo onwijs voorgenomen, maar ik heb te veel in een verkeerde houding gezeten dus ik kan amper lopen nu.quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:31 schreef Maneki.Neko het volgende:
Een potje opwekseks zit er nu dan zeker niet in bij julie BEeb? Ik ben zo enorm nieuwsgierig naar de naam!
Zolang der een flinke klodder mayo of knoflooksaus bij zit druk ik het zo naar binnen... that is mijquote:
Je hoeft ook niet te lopen, vrouw! Ik dacht dat je nu wel es een keertje wist hoe het moest!quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die heb ik me de hele dag zo onwijs voorgenomen, maar ik heb te veel in een verkeerde houding gezeten dus ik kan amper lopen nu.![]()
Gewoon bij de drogistquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.![]()
![]()
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.
Sebamed heb ik nog nooit van gehoord Viev, waar haal je dat?
viviquote:Op dinsdag 25 december 2007 00:39 schreef Vivi het volgende:
En dan lig je daar met je voetjes in de beugels...komt die gyneacoloog met zo'n ding aangelopen...[ afbeelding ]
..om het raam mee open te zetten![]()
Ja... in die situatie zal het echt die zweetvoet zijn die die man stoort. Die doosch 2 centimeter onder zijn neus daarentegen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hahaha... doet me denken aan die beugels waar je in mag bij de gyn.... aan beide kanten van zijn hoofd zo'n zweetvoet!![]()
quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?
Hier weer wakker geworden met een volle buik en zonder enige actie.
Ben idd wel hele benieuwd naar Ardenlyn, die zou toch nu zo ongeveer wel haar kindje bij zich moeten hebben.
En hoe is het bij jou gegaan nana?
Iemand anders mss een verasssingskindje er ineens tussendoor?
Fuente, bedankt voor het linkje, ik zal het zo eens lezen.
yep hebbik gedaan!quote:Op dinsdag 25 december 2007 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, bedankt voor het doorgeven weer! Heb je haar de groetjes van ons allemaal gedaan?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:19 schreef Skaai het volgende:
BE schiet eens ooooop met dat beebietje van je, ik heb een surprise en als je niet opschiet verklap ik het.
quote:
Oh ja... nu je het zegt ja, dat heb ik idd ook wel eens gehoord!quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:05 schreef Leah het volgende:
Even snel,
Veilig Zwanger zegt ergens dat je aan het eind waterdunne afscheiding kunt hebben, die soms weleens verward wordt met vruchtwater, zoveel kan het dus zijn.
Vrolijk kerstfeest allemaal.!
Be ik had aan het einde van de zwangerschap ook last van giga veel waterdunne afscheiding die wat sterker leek te ruiken dan normaal...quote:Op dinsdag 25 december 2007 00:24 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, geen jeuk gelukkig, vandaar dat ik zelf ook niet aan een schimmel oid denk. En ik vind het dan ook weer zoiets om de ha te bellen 'ja ehm... ik ruik zo raar/naar' en dat die dan even gaat ruiken ofzo.![]()
![]()
Sorry, dat lijkt me echt effe... ehm... nou, dat probeer ik te vermijden zeg maar.
Sebamed heb ik nog nooit van gehoord Viev, waar haal je dat?
Het kan nog veel snellerquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:48 schreef easy-going het volgende:
Ardenlyn en man gefeliciteerd
[..]
Het kan snel he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |