quote:Op zondag 23 december 2007 02:44 schreef Aoristus het volgende:
Leuk, maar o wee als die vervelende Queen met z'n bohemian rhapsody weer op nummer 1 eindigt.
Dit is het TV-Topicquote:Op woensdag 26 december 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
na zoveel jaar ken ik de lijst wel, is ieder jaar weer zo goed als hetzelfde.
Ik ga het luisteren tijdens werk, maar daar blijft het ook bij
"Nooit meer comment ca va!" Dank jullie wel Shortsquote:Op woensdag 26 december 2007 20:08 schreef Adelante het volgende:
Comment Ca Va?
Oepsquote:
Het valt mij nog mee dat ze niet daadwerkelijk de deur uit is gezet eigenlijk ...quote:
Alsof je in een voetbalprogramma vraagt wie die Pele isquote:Op woensdag 26 december 2007 20:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze niet daadwerkelijk de deur uit is gezet eigenlijk ...Je moet het maar durven zeggen ...
Ook ooit gezien in een kwis op vtm (doodserieus) :quote:Op woensdag 26 december 2007 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alsof je in een voetbalprogramma vraagt wie die Pele is
Voor een Belg dat erg jaquote:Op woensdag 26 december 2007 20:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ook ooit gezien in een kwis op vtm (doodserieus) :
- Wie was Mobutu Sese Seko ?
Antwoord kandidaat (na lange tijd) : "Is dat niet die zwarte van Racing Genk?"
Ik vond eigenlijk dat hij er nogal ongepast mee 'pronkte' voor een los programma als dit.quote:Op woensdag 26 december 2007 20:58 schreef golfer het volgende:
Viel mij op dat Martijn Krabbé best wel veel muziekdingetjes wist.
Ja, om 0:15. En anders de volgende dag om 11:05quote:Op donderdag 27 december 2007 17:07 schreef donroyco het volgende:
Heb alleen het stukje van The Shorts gezien, was erg vermakelijk
Vanavond kan ik het helaas niet zien, wordt het nog herhaald vannacht?
Ah merciquote:Op donderdag 27 december 2007 17:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, om 0:15. En anders de volgende dag om 11:05
Mike Oldfield – Tubular Bells (536/ 1974)
Astrid Nijgh – Ik doe wat ik doe (1549/ 1973)
Dat zijn de reportages van vanavond
Kan alleen nergens vinden wie de gasten zijn.
quote:Als vanouds schijnt dit programma zijn licht op de grote lijst van Radio 2. De nummers denderen door de ether en ze komen pas tot stilstand als het nieuwe jaar begint. In het à gogo-café worden diverse gasten ontvangen. Met een melange aan videoclips, reportages, historische muzieklessen van 'popprofessor' Leo Blokhuis en opmerkelijke verhalen uit de populaire muziekgeschiedenis. En aan de bar schuiven lijstduwers aan, die een bepaalde plaat hoger in de Top 2000 willen hebben.
In de tweede aflevering van de Top 2000 a gogo, het jaarlijkse eindejaarsfeestje van de NPS, spelen Harm Edens en Floortje Dessing de quiz. Lijstduwer Jette van der Meij (GTST) toont de dagboeken die ze bijhield over Windows of my eyes van Cuby & The Blizzards. Muziekkenner Frits Boer zit aan de stamtafel. Hij was in de seventies arts toen grote namen als de Stones en Ike & Tina Turner naar Nederland kwamen. Hij vertelt over zijn praktijk als Rock ’n Roll – Doctor. Verder in het programma reportages over Mike Oldfield (Tubular bells, 1974) en Astrid Nijgh (Ik doe wat ik doe, 1973).
Ow, daar haalde ik wel de info vandaan over hoe laat enzo, maar niet eens gekeken of het daar stondquote:
Niks te danken hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 17:22 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow, daar haalde ik wel de info vandaan over hoe laat enzo, maar niet eens gekeken of het daar stond![]()
Bedankt
Zou mij ook kunnen gebeuren, ik ben heel sterk met songteksten maar weet nooit wie de artiest is.quote:
Mariska Veres kan er niet bij zijn helaas (vorig jaar overleden)quote:Op zondag 23 december 2007 02:40 schreef tong80 het volgende:
TOP 2000 A GO-GO op Nederland 3
In december is de derde editie van de Top 2000 a Go-Go te zien op Nederland 3. Vanaf Tweede Kerstdag tot en met oudejaarsavond presenteert Matthijs van Nieuwkerk rond half acht 19.00 de Top 2000 van Radio 2 op Ned3.
Naast veel clips en reportages die te zien zijn, praat Matthijs in de studio met musici, de mensen achter de hits en de fans. Zo vertellen popjournalisten over hun meest bijzondere ontmoetingen met grote helden uit de popgeschiedenis. Daarnaast spelen twee bekende muziekliefhebbers de Top 2000-quiz. Onder voorbehoud worden verwacht: Sylvana Simons, Nelly Frijda, Bart Chabot, Meta de Vries, Quintis Risti, Pierre Kartner, Femke Halsema, Mariska Veres en Tom van ’t Hek.
Kijken we mee ?
Nu je het zegtquote:Op donderdag 27 december 2007 22:41 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Mariska Veres kan er niet bij zijn helaas (vorig jaar overleden)
Deze hele quote komt uit 2004 trouwens.
Nu komt herhaling erop, ga ik kijken (heb geen berichten hierboven gelezen)quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef _Arual_ het volgende:
Verdorie, ik dacht dat ik het via UPC wel op uitzending gemist kon kijken. niet dus.
In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonightquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu komt herhaling erop, ga ik kijken (heb geen berichten hierboven gelezen)
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight
Zet je de radio toch aan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
InderdaadWel leuke aflevering, ging te snel voorbij
Kan inderdaad jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Top2000 Editie 2007 #18: De melk is op
En dan ook even mee komen praten
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan inderdaad jaMaar luister eigenlijk de Top2000 niet via de radio, weet eigenlijk niet waarom...
Morgen maar eens opzetten in plaats van 3FM of gewone muziek. Komen vast nog wel bekende plaatjes langs
(Meestal weet ik wel hoe de nummers gaan, maar niet wie de artiest is en hoe het nummer heet..
)
Ik ben uiteindelijk ook maar wakker gebleven, nu ben ik wel brak.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu komt herhaling erop, ga ik kijken (heb geen berichten hierboven gelezen)
Nope, overgewaardeerdquote:
over de vader van Belinda Meuldijk, Wim Meuldijk is overledenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
Wat stond er onder in beeld over wiens overlijden ging dat ?
Ik schaam me dan ook heel diep boriszquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:50 schreef Ole het volgende:
Dit is zeker eerder opgenomen? Vanwege die mededeling?
Jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:50 schreef Ole het volgende:
Dit is zeker eerder opgenomen? Vanwege die mededeling?
Biecht jij nu maar eerst de jouwe op, daarna mag je commentaar leveren.quote:
schijnt de slechtste rock en roll plaat ooit geweest te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Biecht jij nu maar eerst de jouwe op, daarna mag je commentaar leveren.
He wanted me to sing like a monkey on heliumquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:11 schreef tong80 het volgende:
Nu zegt ie zelf waarom ze in Engelanf nooit doorbraken
So long de mijnequote:
Fantástisch! Lijkt wel alsof ze dit jaar extra hun best hebben gedaan. John Watts met zijn ouders, wat was dat lief.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:14 schreef Arcee het volgende:
Heerlijk vind ik dat, die verhalen achter de hits.
Net als in Single Luck altijd.
Ook heel mooiquote:
"Rod Stewart CBE (born January 10, 1945), is a singer and songwriter born and raised in London, England, with Scottish parentage."quote:
Met haarquote:
Ik blijf bij dat nummer de kop van Bill Clinton zien ...quote:
Nee benzinequote:Op zaterdag 29 december 2007 20:05 schreef Aoristus het volgende:
heb je ook lijm gesnoven, Tong?
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef m@x het volgende:
Jimmy Sommerville is echt geen steek veranderd. Kippenvel bij dat intro.
Idd, let's talk about music!quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:12 schreef Aoristus het volgende:
wat is dit nou weer voor moralistische crap, dat mannetje is zielig, dat verandert nooit
Kan de ChristenUnie ook niets aan doen he
Geweldige band ook. Die staan er echt te weinig in en te laag.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:20 schreef tong80 het volgende:
Talking HeadsLeuke uitzending vandaag
Zo, nu naar Idolsquote:
Somerville, met 1 m, de meest gemaakte spelfout in de muziekgeschiedenis.quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:09 schreef m@x het volgende:
Jimmy Sommerville is echt geen steek veranderd. Kippenvel bij dat intro.
Het is elk jaar hetzelfde, maar dan in een andere volgordequote:Op zondag 30 december 2007 19:02 schreef busybusy het volgende:
Wie heeft de TV-uitzendingen van de "Top 2000 a go go" van dit jaar opgenomen of wie heeft de links ervan (streaming)?
Ik heb er helaas maar eentje gezien en wil graag de rest bekijken, maar op "uitzending gemist" is het programma niet te vinden.
Helaas krijgt Minke daar geen trofee voor deze keer.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef golfer het volgende:
Video net even bekeken.
Wat een domme blonde doos, die Kim.
Dat Minkedat quizje zou gaan winnen was natuurlijk wel al vanaf het begin duidelijk.
En morgen een reportage over mijn jeugdhelden: The Doors.
Ik heb me dood Geërgerd aan die Kim. wat een doos zeg.quote:Op zondag 30 december 2007 22:16 schreef golfer het volgende:
Video net even bekeken.
Wat een domme blonde doos, die Kim.
Dat Minkedat quizje zou gaan winnen was natuurlijk wel al vanaf het begin duidelijk.
En morgen een reportage over mijn jeugdhelden: The Doors.
En Bryan Adamsquote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef wdn het volgende:
Wat een rotkop heeft die Alice Cooper toch
Ken der maar 1 die erger is en dat is Gary Moore
En toch heeft zo'n overdreven rotkop wat.quote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef wdn het volgende:
Wat een rotkop heeft die Alice Cooper toch
Ken der maar 1 die erger is en dat is Gary Moore
Ik ken (helaas) alleen de bekende nummers van die man. In 1990 stond ik met m'n neon-armbandje en L.A. Gears m'n longen uit m'n lijf te gillen voor new kids on the blockquote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef wdn het volgende:
Gary Moore ooit live gezien?? Ik wel ergens 1990 ofzo in Kerkrade. Ik heb veel gitaristen gezien maar hij kan me gitaar spelen dat is niet meer van deze wereld
Idd, al 6 jaar verneukt hij de aflevering op ouderjaarsavondquote:Op maandag 31 december 2007 20:11 schreef golfer het volgende:
Die irritante Pierre Wind mag van mij wel opzouten.
Heaumeau.quote:
Ken der wel veel via Van Morrison en via Princequote:Op maandag 31 december 2007 20:14 schreef wdn het volgende:
Mochten jullie er ooit tegenaan lopen:
Xpectation album (2003)
Released only to NPG MUSIC CLUB members !
Tracklist :
1. Xhalation
2. Xcogitate
3. Xemplify
4. Xpectation
5. Xotica
6. Xegenous
7. Xpand
8. Xosphere
9. Xpedition
Credits :
Candy Dulfer ...acoustic and electric saxophone
John Blackwell ...drums
Vanessa Mae ...violin
Prince ...keyboards and guitar
Rhonda Smith ...bass
Silence ...itself
Hier speelt ze wondermooi op de sax
En Vanessa Mae geweldig op viool.
jah is volgens mij in San Fransisco ofzo, er tussen door zit nog een ander nummer, maar daar kan ik zo snel niet opkomen.quote:Op maandag 31 december 2007 20:23 schreef wdn het volgende:
Moondance
1995 was dat?
edit: nope 1994![]()
Heb ik hier ook liggen.
quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Golfer zapt precies op het moment dat zijn favoriete band komt naar Paul de Leeuw
quote:Op maandag 31 december 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Van Velzen is zo klein dat ie recht in het kruis van Candy keek
Hell yes.quote:
Maar heeft de video natuurlijk wel lekker mee aan het snorren om het later nog even op m'n gemak te kunnen zien.quote:Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef tong80 het volgende:
Golfer zapt precies op het moment dat zijn favoriete band komt naar Paul de Leeuw
Okquote:Op maandag 31 december 2007 20:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar heeft de video natuurlijk wel lekker mee aan het snorren om het later nog even op m'n gemak te kunnen zien.
Die uithaal even voor 3:00, waanzinnig goed! Wat een strot.quote:Op maandag 31 december 2007 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Hell yes.
Heerlijke plaat. Geweldige meid toendertijd (later werd het wat minder met haar).
Het hele album is geweldig trouwens.
En DAAR was ik bij Arcee![]()
verdomme. 2 secondes en de rillingen lopen weer over mijn rug
Doe mij maar Nothing Else Matters.quote:Op maandag 31 december 2007 20:44 schreef wdn het volgende:
OneBeste anti-oorlog plaat ooit.
Veel beter dan One van u2
Hmmmmquote:Op maandag 31 december 2007 20:47 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die uithaal rond 3:00, waanzinnig goed! Wat een strot.
Rotterdam speelde ze 2 uur zonder NEM te spelen,quote:
Doe maar Trapped Under Icequote:
Ja, daar hadden we de nummer 1 toch al gehad?quote:Op maandag 31 december 2007 23:33 schreef golfer het volgende:
Ik tel maar weer even verder af met de top2000 a gogo op Ned3 nu.
nee Leo Blokhuis telt nogmaals af vanaf 10quote:Op maandag 31 december 2007 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar hadden we de nummer 1 toch al gehad?
Shit, en ik let niet op.quote:Op maandag 31 december 2007 23:36 schreef borisz het volgende:
nee Leo Blokhuis telt nogmaals af vanaf 10, met verhalen bij de nummers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |