quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:49 schreef ThunderChild het volgende:
OMG they fracked up !! We missen er één . . .![]()
Who are you?quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:51 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet opgenomen heb, zat ff op de wc
De producenten van CSI hebben tenminste wel een leuke theme uitgekozen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:53 schreef tong80 het volgende:
The Who met hun slechtste hit maar ik neem er genoegen mee
Trustenquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:56 schreef ThunderChild het volgende:
Goed, na the Who vind ik het wel genoeg voor vandaag. De tape houdt het niet meer uit . . .![]()
Welterusten iedereen
My friends all say: "Don't cry too longquote:Op vrijdag 28 december 2007 01:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Who are you?
who who!
who who!?
Proost !quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:57 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoei, ik ben uitgeschoten met de rum in mijn chocolademelk.
Dan moeten de jockeys minder lullen en meer vullen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Afgekapt voor het nieuws![]()
Alsof die wat nieuws te melden hebben... muziek willen we horen!
![]()
Ook Easy Lover?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:03 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh god, Phil Collins.
Met mijn eerste luduvuduh heb ik dit grijs gedraaid.
quote:
Jammer, er komt nog zoveel moois.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef Ambrosius het volgende:
The Kinks zijn wmb een mooie afsluiter voor vandaag.
GMTAquote:
Down at the end of lonely street at the heartbreak hotelquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:23 schreef qonmann het volgende:
het wordt rustig hierrrrrr
Art is lievquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:33 schreef qonmann het volgende:
Paul mist zijn maatje, hij klinkt zo droevig
[ afbeelding ]
zou goed kunnen !quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi nummer hoor dit, maar ik ben een beetje allergisch voor mensen die zichzelf omschrijven als 'lekker gek'
Dat zijn zelden spontane, gekke mensen maar juist dodelijk saaie bankhangers.
Je verwisselde Chaka Khan zeker met Aretha Franklin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:45 schreef qonmann het volgende:
kleuriijk gezelschap., dacht eingenlijk dat ze gezetter was ..
Dan zou je me eerder kunnen omschrijven als iemand die de juiste momenten zoekt en dan toeslaat.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi nummer hoor dit, maar ik ben een beetje allergisch voor mensen die zichzelf omschrijven als 'lekker gek'
Dat zijn zelden spontane, gekke mensen maar juist dodelijk saaie bankhangers.
We know major tom is a junkyquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:49 schreef qonmann het volgende:
[ afbeelding ]
ooit begonnen met Major Tom ....(Space Odity)
Dat verklaard gelijk Jan Smit...quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:53 schreef qonmann het volgende:
Circusgangers stemmen ook.)
quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:00 schreef qonmann het volgende:
al die nieuwerwetse bagger..gewoon Ramses en Liesbeth
Ik had me anders wel vermaakt met VanVelzen, Juanes en de Scissor Sisters.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat verklaard gelijk Jan Smit...
Ik vind het wel jammer hoor, de lijst staat bol van de teleurstellingen deze keer.![]()
Ze moeten voor volgend jaar echt de regels aanpassen, in ieder geval niks jonger dan drie jaar, dat scheelt al een hoop rotzooi.
Die zijn inderdaad wel OK maar horen pas in de top 2000 als ze over een aantal jaren nog steeds lekker zijn en herinnerd worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had me anders wel vermaakt met VanVelzen, Juanes en de Scissor Sisters.
Ik denk dat ik ook zo mijn bed ga opzoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:08 schreef Ofyles2 het volgende:
LET OP! Voor 4:00 zend ik twee lijstjes in, omdat ik dan ook van mijn welverdiende nachtrust moet genieten.
Niet echt, is nog vrij nieuwquote:Op vrijdag 28 december 2007 03:09 schreef qonmann het volgende:
is dit een bekend nummer ?
Linkje?quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:19 schreef Ofyles2 het volgende:
George Michael. Voor alle Wham!-liefhebbers, die nog niet teleurgesteld zijn in hun idool.
* Ofyles2 refereert aan een KLB-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |